logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VFP Communications: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 109

"Kreatura" to ogólnopolski konkurs niezależnej kreacji, którego organizatorem od 1995 roku jest magazyn "Media Marketing Polska". Konkurs jest skierowany do agencji, firm i indywidualnych twórców działających w branży reklamowej. Ważną misją Kreatury jest wspieranie niezależnych, zwłaszcza nowych, agencji i promowanie młodych talentów kreatywnych.

17.11.2023 | przeczytano: 650 razy
Golden Arrow 2023: podsumowanie

Za nami kolejna gala konkursu Golden Arrow. Konkurs ma już ponad 20 lat i stale się rozwija. W 2023 r. do konkursu zostało zgłoszonych 180 prac – dla porównania w 2020 r. było ich trochę ponad 120.

10.07.2023 | przeczytano: 984 razy
Katarzyna Wiatkowska dyrektorką działu współpracy z reklamodawcami w Gazeta.pl

Katarzyna Wiatkowska objęła stanowisko szefowej działu współpracy z reklamodawcami w Gazeta.pl. Do jej obowiązków należy teraz m.in. zarządzanie zespołem sprzedaży pracującym bezpośrednio z reklamodawcami, a także współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży oraz dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań opartych na produktach reklamowych grupy Gazeta.pl i współpraca z kluczowymi partnerami biznesowymi.

28.02.2023 | przeczytano: 471 razy
Kreatura 2022: Przyznano 24 nagrody główne i 2 nagrody specjalne

Za nami gala wręczenia nagród 26. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura. Redakcja miesięcznika “Media Marketing Polska” wręczyła statuetki za najbardziej oryginalne i nieszablonowe projekty marketingowe w 2022 r. Rozdano 24 nagrody główne, a także 40 wyróżnień i dwie nagrody specjalne. Konkursowemu jury przewodniczyła Kinga Grzelewska, managing partner and creative director MullenLowe Warsaw. Do tegorocznej edycji zgłoszono 163 prace.

18.12.2022 | przeczytano: 1252 razy

Projekt “Jutro w Polsce” zrealizowany przez "Gazetę Wyborczą", Gazeta.pl, "Wysokie Obcasy" i Plotek.pl z agencją MullenLowe Warsaw otrzymał główną nagrodę jako Kampania społeczna/CSR, a także 2 wyróżnienia w tegorocznym konkursie Kreatura. Jury doceniło też akcję "Szkoła bez bzdur" "Gazety Wyborczej" i agencji Publicis, która zwyciężyła w kategorii Prasa.

09.12.2022 | przeczytano: 880 razy
Golden Arrow 2022: podsumowanie

Jury konkursu marketingowego Golden Arrow 2022 przyznało w tym roku 19 nagród głównych i 37 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano dwie nagrody specjalne.

05.07.2022 | przeczytano: 1801 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Ruszyły zgłoszenia do konkursu Golden Arrow 2022

Do 9 maja 2022 r. twórcy, firmy oraz agencje i domy mediowe mogą przesyłać prace na ogólnopolski konkurs #GoldenArrow2022. Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.

13.04.2022 | przeczytano: 678 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Nowa odsłona serwisu MMP24

Dzisiaj uruchomiono nową odsłonę serwisu MMP24 – usługi premium, która od niemal 20 lat codziennie dostarcza swoim użytkownikom najświeższych newsów z zakresu marketingu, mediów i reklamy. Portal to odpowiedź na potrzeby marketerów, firm, agencji i domów mediowych, którzy poszukują rzetelnych informacji m.in. o przetargach, działaniach konkurencji czy „przetasowaniach” w branży.

24.01.2022 | przeczytano: 545 razy

Aż cztery nagrody w Konkursie Twórców Reklamy 2021 w kategorii Komunikacja oraz brąz w Konkursie Innovation 2021 w kategorii Innowacje w komunikacji, zdobyła kampania „Gdzie są nasze Patronki?” Banku BNP Paribas. Nominację do „miecza” KTR otrzymała także kampania „Bank zmieniającego się świata”. Bank zdobył również nagrodę główną w kategorii Kampania społeczna/CSR za akcję „Gdzie są nasze Patronki?” oraz wyróżnienie w kategorii Digital – aplikacje mobilne/gry za projekt „Misja Samodzielność” w konkursie Kreatura 2021.

30.11.2021 | przeczytano: 1151 razy
Kreatury 2021 rozdane

Wczoraj (25 listopada) odbyła się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji „Kreatura”. Redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” wręczyła statuetki za najbardziej oryginalne i nieszablonowe projekty marketingowe w 2021 r. Przyznano 21 nagród głównych. Wręczono także 25 wyróżnień i jedną nagrodę specjalną.

26.11.2021 | przeczytano: 1444 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 109)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764