logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VIVE Profit: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Vive Profit z kampanią #wyszukany

Marka VIVE Profit wróciła z kolejną akcją edukacyjno-promocyjną #wyszukany, która ma na celu uświadomić społeczeństwo, że zakupy w stylu #slow mogą pozytywnie wpływać na ochronę środowiska. Firma chce zachęcić do większej uważności oraz dokładności w sklepach. Celem jest zmiana nawyków zakupowych i pokazanie, że bycie #zerowaste to dobry sposób na ratowanie naszej planety, aby przyszłe pokolenia mogły cieszyć się nią w taki sam sposób, jak my. Kampania akcentuje fakt, że wybór sklepów z niepowtarzalną odzieżą VIVE Profit pozwala dawać drugie życie ubraniom.

10.11.2020 | przeczytano: 1218 razy

Agencja Social Media London Style, po wygranym konkursie ofert, rozpoczyna obsługę Grupy VIVE. Agencja będzie pracować dla powiązanych ze sobą spółek wchodzących w skład tej grupy. Współpraca obejmuje m.in. optymalizację strategii i komunikację w kanałach Social Media: Facebook, LinkedIn, Instagram i YouTube.

27.08.2018 | przeczytano: 699 razy

Firma VIVE Profit Center rozpoczęła współpracę przy produkcji programu telewizji Polsat „Supermodelka Plus Size”. Uczestniczki biorące udział w projekcie stworzyły modowe stylizacje w jednym z punktów sieci wielkopowierzchniowych sklepów z niepowtarzalną odzieżą VIVE Profit. Emisja 8. odcinka, sponsorowanego przez kielecką spółkę, odbędzie się 25 października o godzinie 20.40 na kanale Polsat.

24.10.2017 | przeczytano: 1119 razy
Celebryci wspierają projekt „Adaptacja”

Dziennikarka Beata Sadowska i aktor Łukasz Nowicki dołączyli do projektanta mody Mariusza Przybylskiego i razem promują projekt Grupy VIVE pod nazwą „ADAPTACJA”, wspierając tym samym ideę nadawania drugiego życia używanym tekstyliom.

15.12.2016 | przeczytano: 698 razy
Druga odsłona kampanii Grupy VIVE  z Mariuszem Przybylskim i WWF Polska

Od 1 grudnia trwa druga odsłona kampanii wizerunkowej Grupy VIVE, czyli powiązanych ze sobą spółek, z których główna – VIVE Textile Recycling, specjalizuje się w branży recyclingu tekstyliów. Bohaterem kampanii jest torba projektu Mariusza Przybylskiego, dostępna w sieci sklepów VIVE Profit. Marka przekazuje cały zysk ze sprzedaży na działania WWF, organizacji ekologicznej.

01.12.2016 | przeczytano: 1040 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764