logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VML: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 366

Marka Lubella, należąca do koncernu Maspex, wraz z agencją VMLY&R zachęca do pozostania w domach, jednocześnie ciesząc się smakiem wspólnego gotowania. W projekcie biorą udział najpopularniejsi polscy influencerzy. Za pomocą Instagrama od początku maja zachęcają Polaków do poznawania nowych przepisów oraz wspólnego gotowania w czasie kwarantanny, nie tracąc przy tym największej wartości posiłków - wspólnego celebrowania kulinarnych momentów.

22.05.2020 | przeczytano: 164 razy
Żywiec Zdrój z nową odsłoną klasycznej wody niegazowanej

18 maja wystartowała kampania telewizyjna wody niegazowanej Żywiec Zdrój pod hasłem „Zrównoważona przez naturę”. W spocie reklamowym marka przenosi nas w nietknięte krajobrazy żywieckiej natury – miejsce pochodzenia produktu, któremu zawdzięcza swoje unikalne cechy. Kampania towarzyszy relaunchowi  klasycznej wody niegazowanej Żywiec Zdrój – w tym roku marka zmieniła logo, etykiety, jak również – pierwszy raz w swojej historii – kształt opakowania, nawiązujący teraz do źródeł bijących w krystalicznie czystych rejonach Żywiecczyzny. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, Internecie oraz punktach sprzedaży. Kampania zostanie również wsparta działaniami z zakresu OOH oraz PR i influencer marketingu.

19.05.2020 | przeczytano: 319 razy
Nowy spot od marki Żywiec

Nowy spot bezalkoholowego piwa Żywiec wskazuje, że można się nim cieszyć wszędzie, gdzie tylko ma się ochotę. To także manifestacja pozytywnych emocji wpisanych w DNA marki, zgodnie z hasłem: „Chce się Ż”. Reklamę można oglądać od 18 maja w telewizji i w internecie.

18.05.2020 | przeczytano: 212 razy
The Drum World Creative Rankings 2020: VMLY&R Poland wśród najczęściej nagradzanych

Redakcja portalu The Drum opublikowała coroczny ranking marek, kampanii, agencji i kreatywnych - "The Drum World Creative Rankings" (wcześniej znany jako "The Big One"). VMLY&R znalazła się w pierwszej dziesiątce najczęściej nagradzanych sieci, a WPP pojawiło się na drugim miejscu rankingu najczęściej nagradzanych holdingów reklamowych. Zarówno sieć VMLY&R, jak i polski oddział agencji wypracowały silną pozycję w rankingach. VMLY&R Poland pojawiła się m.in. w gronie najczęściej nagradzanych agencji na świecie.

05.05.2020 | przeczytano: 404 razy
Wyborowa zachęca do pozostania w domu i rozdaje kody Cda.pl

Wyborowa - marka należąca do koncernu Pernod Ricard wraz z agencją VMLY&R zachęca do odpowiedzialnego spędzania czasu w trakcie kwarantanny i oferuje możliwość obejrzenia filmowych seansów w domowym zaciszu. Akcji promocyjnej towarzyszą transmisje live. W puli nagród jest 990 kodów umożliwiających miesięczny dostęp Premium do platformy CDA.pl.

04.05.2020 | przeczytano: 367 razy
Które marki wrócą silniejsze?

Dobre zrozumienie otaczającej firmy rzeczywistości oraz konsekwencji pandemii to klucz do uzyskania przewagi na rynku, ale także szansa na przetrwanie dla niektórych z nich. Analitycy VMLY&R oraz BAV Group podjęli się wyzwania i przeanalizowali wpływ wielkich kryzysów (m.in. atak na World Trade Center w 2001 roku czy kryzys finansowy lat 2007-2009) na siłę marek. W swoim najnowszym raporcie "Emerging Stronger: Understanding New Cultural Dynamics Through the Lens of History" przedstawiają miejscami zaskakujące rekomendacje dla firm, które zmagają się z trudną sytuacją oraz wskazują cztery trendy, które mogą mieć znaczenie w przyszłości.

30.04.2020 | przeczytano: 464 razy

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, otrzymał najwyższe wyróżnienie, tzw. Grandy (odpowiednik Grand Prix) oraz Złoto w kategoriach: Bravery, Reset, Craft oraz Idea w międzynarodowym konkursie ANDY Awards.

28.04.2020 | przeczytano: 336 razy

Drugi rok z rzędu sieć VMLY&R została określona mianem "Agency to Watch" w rankingu Agency A-List, ogłaszanym co roku przez magazyn „Ad Age”.

28.04.2020 | przeczytano: 276 razy

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, otrzymał 3 nominacje w kategoriach: Bravery, Reset oraz Idea w międzynarodowym konkursie ANDY Awards.

24.04.2020 | przeczytano: 245 razy
Urodziny z Desperadosem

Tomasz "Gimper" Działowy i Michał „Wujaszek Liestyle” Wilczewski rozkręcają z Desperados urodziny bez wychodzenia z domu. W najnowszym konkursie marka przypomina #stayhome i jednocześnie umożliwia zorganizowanie niespodziankowej imprezy urodzinowej. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja VMLY&R Poland.

22.04.2020 | przeczytano: 168 razy
1 2 3
Strona 1/37 (artykułów: 366)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764