logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VML: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 309
Głosuję na miłość: VMLY&R z kampanią wyborczą osób LGBT

18 września rusza kampania wyborcza Głosuję na miłość. Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy będą udowadniać, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.

18.09.2019 | przeczytano: 258 razy (komentarzy: 7)
Bez nonsensów: Firmowa kampania T‑mobile

T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę MagentaBIZNES oraz smartfon Samsung Galaxy S10e w supercenie.

13.09.2019 | przeczytano: 255 razy
Kampania „A Ty, co ułożysz z Cheetos?”

Marka chrupek Cheetos wystartowała z nową kampanią „A Ty, co ułożysz z Cheetos?”, w ramach której zachęca konsumentów do kreatywnej zabawy kształtami chrupek i układania z nich obrazów. Kampania została podzielona na dwa etapy, z których każdy poświęcony będzie różnym wariantom chrupek Cheetos. Na potrzeby promocji powstały materiały pokazujące wiele możliwości układania obrazów z chrupek, które prezentowane będą w telewizji oraz kanałach cyfrowych, w tym mediach społecznościowych. Specjalna ekspozycja produktów powstanie też w punktach sprzedaży.

06.09.2019 | przeczytano: 166 razy
Maskotki ekipy Małego Głoda do zdobycia w loterii „Wielkie Rozdanio”

Nie jest tajemnicą, że dobrze znany wszystkim Mały Głód zdobył sobie sprzymierzeńców i stworzył własną Ekipę. Wraz z Burczkiem, Głodzinką i Głodróżnikiem działają na różnych frontach i na rozmaite sposoby próbują wzbudzić ssanie w naszych brzuchach. W związku z tym mamy coś specjalnego. Teraz postacie Głodów, które dopadają nas w najbardziej nieoczekiwanych momentach w ciągu dnia, są do zdobycia w ogólnopolskiej loterii. Wraz z początkiem września odpalamy Wielkie rozDanio.

06.09.2019 | przeczytano: 297 razy
„Czym Tobie się odwdzięczy?” – nowa kampania Ikea

Najnowsza kampania IKEA, będąca początkiem całorocznej linii, opiera się na popularnym dylemacie stawiania potrzeb mieszkania czy domu niemal na ostatnim miejscu listy priorytetów. Wychodząc temu naprzeciw, idea „Wnętrze się odwdzięcza” skupia się na ukazaniu benefitów płynących z inwestowania w urządzenie wnętrza i produkty, które podnoszą codzienny komfort życia oraz sprawiają, że mieszkanie czy dom to miejsca wygody i prawdziwego odpoczynku.

06.09.2019 | przeczytano: 292 razy

VMLY&R Poland odpowiada za obsługę digitalową należących do koncernu Pernod Ricard marek wódki Wyborowa: Wyborowa od Mistrza, The Dark, Wyborowa Core. Agencja zajmuje się planowaniem i realizacją projektów digitalowych oraz kampanii regionalnych dla marek Wyborowa w Polsce. Dodatkowo, agencja odpowiada za działania repozycjonujące markę w Polsce i za granicą.

29.08.2019 | przeczytano: 238 razy
Problemy dorosłych i codzienność dzieci - kampania społeczna

Czas powrotu do szkoły dla niektórych uczniów jest wyjątkowo trudny. Wiele dzieci każdego dnia niesie na swoich barkach nie tylko plecak wypełniony książkami i przyborami szkolnymi, ale również ciężar emocji i przeżyć, które bardzo często przenoszą na nie dorośli. Problemy, z którymi się mierzą są jak niewidzialny ciężar, który nie pozwala cieszyć się dzieciństwem, utrudnia naukę i kontakty z rówieśnikami. Takie obciążenie może mieć również negatywny wpływ na zdrowie, rozwój oraz samodzielność w dorosłym życiu.

28.08.2019 | przeczytano: 176 razy

200 milionów pobrań w pierwszym kwartale tego roku i jeszcze więcej wszystkich użytkowników - aplikacja TikTok cieszy się ogromnym uznaniem młodzieży na całym świecie. Agencja GetHero przy współpracy z agencją VMLY&R wykorzystały jej potencjał, aby wspólnie zrealizować jedną z pierwszych na świecie kampanię reklamową dla banku za pośrednictwem TikTok.

05.08.2019 | przeczytano: 141 razy

W efekcie wygranego przetargu VMLY&R Poland jako Agency of Record odpowiada za strategiczne partnerstwo i obsługę drugiej największej marki w portfolio snackowym PepsiCo w całym regionie EER.

31.07.2019 | przeczytano: 184 razy
Mocny Gaz w kampanii Żywiec Zdrój

W połowie czerwca ruszyła nowa kampania reklamowa produktu Żywiec Zdrój Mocny Gaz pod hasłem „Uderzające orzeźwienie”, przedstawiająca produkt jako idealny sposób na naturalne, mocne orzeźwienie w upalne dni. Działania promocyjne prowadzone są w telewizji, Internecie – w tym w formacie VOD, w formie reklam na YouTube oraz w mediach społecznościowych i aplikacjach mobilnych. Działania potrwają do końca sierpnia.

30.07.2019 | przeczytano: 246 razy (komentarzy: 4)
1 2 3
Strona 1/31 (artykułów: 309)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764