logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VML: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 297
Mrożone Danonki w letniej kampanii

Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.

24.06.2019 | przeczytano: 152 razy
„Problemy dorosłych to ciężar dla dzieci” - nowa kampania SOS Wiosek Dziecięcych

Kredyt, kłopoty w pracy lub jej utrata, rozwód, nałogi, bieda czy niezaradność życiowa rodziców to problemy dorosłych, które jak niewidzialny ciężar niesione są przez dzieci każdego dnia. Nowa kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce i onet.pl ma skłonić do refleksji o tym, jak nie obciążać dzieci własnymi problemami i pozwolić im pozostać dziećmi.

24.06.2019 | przeczytano: 110 razy
Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion dla „Ostatniego Twojego Weekendu”

"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach "Good”.

24.06.2019 | przeczytano: 106 razy
„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – VMLY&R Poland dla HBO

Ruszyła nowa kampania promująca trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”. Serial jest adaptacją klasycznej powieści Margaret Atwood o życiu w totalitarnym, dystopijnym świecie Republiki Gilead, w którym kobiety stanowią własność państwową. Za kreację aktywności realizowanych w social mediach i OOH odpowiada agencja VMLY&R Poland.

19.06.2019 | przeczytano: 168 razy
Prawdziwa moc fotografii w kampanii Samsung #Będziecowspominać

#BędzieCoWspominać to najnowsza kampania marki Samsung, promująca flagowe smartfony z linii Galaxy S10. W ramach akcji firma przypomni na czym polega prawdziwa moc fotografii i dlaczego tak naprawdę robimy zdjęcia. Zintegrowane działania prowadzone będą na łamach Glamour, Elle, National Geographic i National Geographic Traveller, w mediach społecznościowych ambasadorów akcji oraz w kanałach własnych marki.

19.06.2019 | przeczytano: 204 razy
Nagrody KTR dla projektu Ostatni „Twój Weekend”

Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia magazynu „Twój Weekend”, przeprowadzona z okazji Dnia Kobiet przez Gazeta.pl, VMLY&R Poland, MasterCard i BNP Paribas, zdobyła aż sześć nagród KTR – najbardziej prestiżowego konkursu reklamowego w Polsce. Podczas gali, która odbyła się w piątek, 7 czerwca br. projekt został wyróżniony m.in. dwoma złotymi nagrodami w obszarach PR korporacyjny i CSR oraz Reklama prasowa.

14.06.2019 | przeczytano: 167 razy
Konkurs KTR 2019: Nagrody wręczone!

25 złotych, 60 srebrnych oraz 85 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w Polsce konkursie kreatywnym KTR 2019.  Agencją Roku zostało VMLY&YR, a tytuł Reklamodawcy Roku  otrzymało Ben & Jerry’s.

11.06.2019 | przeczytano: 428 razy

Równo 129 prelegentów, blisko 1300 uczestników, wypełnione po brzegi sale, 2 dni pełnych emocji prelekcji i dyskusji na temat tego, jak rosnąć – jeśli chodzi o procesy, narzędzia, modele biznesowe i reklamowe, organizacje czy trendy, to bilans Forum IAB 2019. Trzynasta edycja najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce odbyła się 5-6 czerwca w Warszawie i przebiegła pod hasłem Re: Growth. Między innowacją a efektywnością.

07.06.2019 | przeczytano: 218 razy
Danone: Śniadanio - nowa metoda na porannego Głoda

Na zmagania z Małym Głodem i jego sprzymierzeńcem - Burczkiem nadchodzi z odsieczą ŚniaDanio! To nowa przekąska od marki Danio, czyli pyszne i pożywne połączenie serka o smaku waniliowym z dodatkiem mieszanki zbóż i owoców. Nowości produktowe są już dostępne w sklepach.

06.06.2019 | przeczytano: 148 razy
Rusza Madogz - nowa agencja digital & PR

MADOGZ tworzy zespół czterech doświadczonych marketingowców odpowiedzialnych za kluczowe obszary funkcjonowania agencji: kreacja - Tomasz Pastuszka (wcześniej m.in. VMLY&R i Lubię to), strategia i new business - Paweł Ostrowski (współtwórca agencji social media Lubię to), PR - Janusz Wróblewski (wcześniej m.in. United PR), komunikacja wizualna i multimedia - Zbigniew Flakus (wcześniej m.in. 180heartbeats + JUNG v MATT).

27.05.2019 | przeczytano: 146 razy
1 2 3
Strona 1/30 (artykułów: 297)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764