logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 400
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology

Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.

24.03.2023 | przeczytano: 89 razy

Nasze życie nieustannie się zmienia, a co za tym idzie – zmieniają się również nasze potrzeby. W pierwszej odsłonie kampanii Samsung prezentuje inteligentne urządzenia AGD do zabudowy, z którymi będziemy gotowi na wszystkie nachodzące zmiany. Zarówno życiowe jak i te dotyczące np. wystroju wnętrza. Rozpoczęciu kampanii towarzyszy również start promocji cashback na zabudowę.

14.03.2023 | przeczytano: 151 razy
Tomek Szkodziński awansuje w VMLY&R Poland

Tomek Szkodziński od marca obejmuje nowe stanowisko Chief Experience Officera w VMLY&R Poland. Tomek Szkodziński jest w VMLY&R Poland od 2010 roku, wcześniej piastował stanowisko Design Directora.

14.03.2023 | przeczytano: 287 razy

Do 21 sierpnia 2023 roku reklamodawcy, agencje, domy mediowe i inni specjaliści od komunikacji marketingowej mogą zgłaszać swoje najlepsze projekty do rywalizacji w międzynarodowym festiwalu kreatywności. Nagrody zostaną przyznane podczas gali Golden Drum Awards Show, która odbędzie się 10. października 2023 roku w Portorož w Słowenii.

10.03.2023 | przeczytano: 225 razy
Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

1 marca Avon wystartował z kampanią 360° najnowszej szminki Hydramatic. W nowym spocie marka prezentuje pierwszą na świecie pomadkę z nawilżającym środkiem wypełnionym kwasem hialuronowym[1]. Ambasadorką kampanii jest brytyjska beatboxerka Hamzaa, która ucieleśnia nowe pozycjonowanie i hasło marki – Masz w sobie siłę.

06.03.2023 | przeczytano: 456 razy
Nowa kategoria Adidas: Sportswear

Marka adidas wprowadza na rynek nową kategorię ubrań — adidas Sportswear, która idealnie wypełnia przestrzeń pomiędzy dedykowanym do zastosowań sportowych adidas Performance, a adidas Originals, czyli ubraniami stworzonymi do chodzenia na co dzień. Za strategię, ideę kreatywną, produkcję i działania z zakresu influencer marketingu odpowiada VMLY&R Poland.  

03.03.2023 | przeczytano: 295 razy
T-mobile: rusza kampania promująca ofertę na kartę

Duże paczki gigabajtów w smartfonie i swoboda korzystania z sieci internetowej w każdym miejscu – na to właśnie stawiamy w nowej, uproszczonej wersji oferty T-Mobile na kartę. Wiemy, jak działać, żeby nasi klienci mieli wszystko, czego potrzebują i mogli robić to, co lubią. Już dziś, 1 marca, startuje nowa kampania reklamowa promująca kolejną odsłonę oferty na kartę i promocji 1200 GB ekstra przez rok.

03.03.2023 | przeczytano: 293 razy
Piotr Osiński w jury festiwalu Golden Drum

Piotr Osiński, regional creative director w VMLY&R Poland, będzie oceniał zgłoszenia w kategorii Craft tegorocznego festiwalu Golden Drum.

02.03.2023 | przeczytano: 254 razy

Agencja VMLY&R Poland po raz kolejny wygrała przetarg na obsługę social media dla Samsung Electronics Polska. To kontynuacja współpracy trwającej nieprzerwanie od 2016 roku.

28.02.2023 | przeczytano: 317 razy
Damian Kitowski nominowany w konkursie Ad Wo/Man Roku 2022

Damian Kitowski, creative director w VMLY&R Poland, zawalczy o tytuł AD WO/MAN Roku w nowoutworzonej kategorii Young. W plebiscycie magazynu "Press" fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród swojego grona.

24.02.2023 | przeczytano: 385 razy
1 2 3
Strona 1/40 (artykułów: 400)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764