logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 219

W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.

14.05.2021 | przeczytano: 84 razy
„Korzyści dla domu” od T-mobile z nowym formatem komunikacyjnym

W T‑Mobile nieustannie zmieniamy się dla naszych klientów, a wraz z nadejściem prawdziwej wiosny rozkwitają pięknie nasze nowe pomysły i projekty. Startując z najnowszym programem „Korzyści dla domu” wprowadziliśmy nowy format komunikacyjny marki – od teraz reklamy T‑Mobile zbudowane będą w oparciu o konwencję docudramy. Kampanie przedstawiać będą rozwiązania ofertowe marki jako odpowiedź na historie i bolączki klientów. Jak to w prawdziwym życiu, również i tu znajdzie się miejsce na sporą dozę humoru. Pierwsze produkcje są już emitowane w telewizji, internecie i social mediach.

14.05.2021 | przeczytano: 142 razy
VMLY&R podpisało umowę najmu w Zabłocie Business Park B

Firma VMLY&R podpisała umowę najmu w krakowskim biurowcu Zabłocie Business Park B. JLL reprezentowało najemcę w procesie negocjacji umowy.

14.05.2021 | przeczytano: 139 razy
Adidas Stan Smith w rozszerzonej rzeczywistości

adidas i SneakerStudio podkreślają temat zrównoważonego rozwoju w ramach kampanii Stan Smith Forever. Launchowi nowych ekologicznych butów adidas Stan Smith towarzyszy kampania przygotowana przez VMLY&R.

14.05.2021 | przeczytano: 123 razy
Rusza nowa kampania Samsung „Z Galaxy możesz”

Wolność, otwartość, innowacje – to wartości przewodnie nowej kampanii Samsung „Z Galaxy możesz”. Wraz z zaproszonymi do współpracy twórcami Samsung zachęca w niej użytkowników do eksplorowania świata Galaxy i odkrywania nowych możliwości dzięki innowacjom.

11.05.2021 | przeczytano: 208 razy
Żywiec Zdrój z nową kampanią „Krystaliczne źródło nawodnienia”

W maju br. wystartowała nowa kampania Żywiec Zdrój podkreślająca znaczenie odpowiedniego nawodnienia dla zdrowia i dobrego samopoczucia. Marka w tegorocznych spotach reklamowych przypomina o tym, że niezależnie kim jesteśmy, to właśnie woda stanowi kluczowy składnik naszego organizmu, dlatego tak ważne jest, by sięgać po tę, która najlepiej będzie odpowiadała na nasze indywidualne potrzeby. Działania komunikacyjne prowadzone są pod hasłem „Krystaliczne źródło nawodnienia”  i potrwają do września b.r.

11.05.2021 | przeczytano: 192 razy
Ballantine's w czarno-białym wcieleniu z nowymi działaniami marketingowymi

Gwiazda pop artu i Instagrama - Joshua Vides zmienił butelkę Ballantine’s Finest w dzieło sztuki! Marka zmienia szatę graficzną i zapowiada działania, które przypadną do gustu zarówno adeptom sztuki, fanom kameralnych imprez, jak i wielbicielom zaskakujących miejsc.

10.05.2021 | przeczytano: 147 razy
Rusza kampania urządzeń AGD Samsung „Dla wygody”

Dla wygody – to hasło przewodnie nowych kampanii Samsung, ale także filozofia projektowania urządzeń domowych, które mają ułatwiać życie i odciążać w codziennych obowiązkach. Linie inteligentnych pralek i pralko-suszarek Samsung AI Control oraz odkurzaczy bezprzewodowych Samsung Jet są bohaterami nowych kampanii marki.

26.04.2021 | przeczytano: 265 razy
T-mobile startuje z kampanią promującą dostęp do 5G w ofercie na kartę

Połączenia wideo, ulubione seriale, media społecznościowe i aplikacje działające w tle – nasz smartfon przy niewystarczającej ilości i jakości internetu może szybko złapać zadyszkę. Chyba że korzystamy z oferty na kartę „Bez limitu XL” w taryfie GO! z dostępem do technologii 5G, 40 GB (20 GB z oferty i 20GB po doładowaniu) i usługą Supernet Video HD, pozwalającą oglądać wideo bez utraty gigabajtów. O tym, jak dzięki temu zestawowi można tanecznym krokiem poruszać się w cyfrowym świecie, opowiadamy w naszej najnowszej kampanii reklamowej – pierwszej promującej w telewizji sieć piątej generacji w ofercie na kartę.

23.04.2021 | przeczytano: 263 razy
Samsung Galaxy S21 5G z trzema bezpłatnymi ratami i kampanią

W ostatnim czasie biznes w dynamicznym tempie przenosi się do Internetu – tam, gdzie w bezpiecznych i komfortowych warunkach jest w stanie spotkać się ze swoimi klientami. Aby firmy mogły zagwarantować sprawną obsługę online, potrzebują solidnego zaplecza technologicznego zarówno na poziomie sprzętu, jak i łącza Internetowego. Teraz taki zestaw zapewnia im oferta MagentaBIZNES. Klienci T-Mobile znajdą w nim niekończący się Internet w połączeniu ze smartfonem Samsung Galaxy S21 5G z trzema ratami w prezencie.

23.04.2021 | przeczytano: 349 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/22 (artykułów: 219)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764