logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 245
Adidas Originals Forum stworzone dla tych, którzy z otwartych umysłów uczynili sposób na życie

adidas Originals na nowo zaprojektował kultową sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe.

26.07.2021 | przeczytano: 159 razy
Łukasz Majewski w jury konkursu IAB Mixx Awards 2021

Łukasz Majewski, head of PR & communications w VMLY&R Poland, zasiada w jury piętnastej edycji IAB MIXX Awards. To konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność.

23.07.2021 | przeczytano: 177 razy
Dawid Szczepaniak nominowany do nagrody Creative Leader of the Year

Creativepool ogłosił coroczną shortlistę stu dwudziestu trzech kreatywnych z całego świata nominowanych do nagrody Creative Leader of the Year. Trafiło na nią aż 9 ekspertów z VMLY&R, w tym z polskiego oddziału agencji - Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer.

23.07.2021 | przeczytano: 309 razy

SAR posiada i stale rozwija szeroki autorski program szkół, szkoleń i programów edukacyjnych. Widząc konieczność budowania przez środowisko nowych kompetencji w obszarze zarządzania biznesem, komunikacją i marketingiem, SAR powołał Radę Edukacyjną. Jej członkami zostali uznani i doświadczeni praktycy, eksperci środowiska oraz pracownicy naukowi związani z komunikacją marketingową. Wśród nich znalazł się Dariusz Andrian, CEO VMLY&R Poland.

16.07.2021 | przeczytano: 96 razy

„Wszystko dla wygody” to nie tylko hasło kampanii Samsung, ale także filozofia projektowania urządzeń domowych, które mają pomagać użytkownikom w codziennych obowiązkach. W najnowszej kampanii marka prezentuje szerokie portfolio lodówek cenionych za wyjątkowe funkcje, zastosowane udogodnienia, design oraz możliwości w zakresie personalizacji.

13.07.2021 | przeczytano: 403 razy
Adidas przełamuje tabu o sporcie w trakcie menstruacji

Według badań naukowców z Uniwersytetu St. Mary co czwarta dziewczyna rezygnuje z uprawiania sportu w okresie dojrzewania. Jednym z powodów jest obawa przed przeciekami w trakcie ćwiczeń podczas okresu. Aby zapewnić komfort i dodać pewność siebie w czasie ruchu, adidas wprowadza na rynek legginsy TechFit Period Proof. Launchowi produktu w Polsce towarzyszy premiera epizodu podcastu „Slow Podcast”, który porusza temat miesiączki oraz aktywności fizycznej w jej trakcie.

08.07.2021 | przeczytano: 287 razy
Sławek Wala jurorem Innovation Awards 2021

Sławek Wala, chief technology officer w VMLY&R Poland, zasiada w jury 7 edycji Innovation Awards w grupie Innowacje w Biznesie. Konkurs ocenia innowacyjność i odwagę w eksplorowaniu nowych rozwiązań.

08.07.2021 | przeczytano: 414 razy
Triumf Ikea w konkursie marketingowym Golden Arrow

W tym roku IKEA zdobyła największą liczbę nagród, w tym Grand Prix przyznawany wyjątkowym projektom. Jest to efekt wytrwałej pracy marki nad optymalizacją działań oraz stałego testowania nowych rozwiązań i innowacyjnego podejścia do kampanii.   

06.07.2021 | przeczytano: 267 razy
Olga Jakubiak na czele działu Social w agencji K2 Create

Do agencji K2 Create dołączyła Olga Jakubiak, obejmując stanowisko Head of Social Media. Do jej obowiązków należy tworzenie zespołu, rozwijanie kompetencji social mediowych w agencji oraz zdobywanie nowych klientów.

06.07.2021 | przeczytano: 264 razy
Duet VMLY&R i Przestrzeń z Grand Prix konkursu Golden Arrow 2021

Po raz 16. redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” oraz Stowarzyszenie Marketingu SMB wręczyły statuetki Golden Arrow za najlepsze projekty i rozwiązania marketingowe. Grand Prix konkursu otrzymał duet VMLY&R i Przestrzeń za kampanię cross-marketingową dla Decathlonu i IKEA.

02.07.2021 | przeczytano: 238 razy
1 2 3
Strona 1/25 (artykułów: 245)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764