logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 354
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego

Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.

12.08.2022 | przeczytano: 128 razy

VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała się mocnymi stronami zarówno w zakresie oferty kreatywnej, jak i strategicznej.

12.08.2022 | przeczytano: 57 razy
Kerris i Filip Barański w ramach inicjatywy Pragmatycy

Rusza nowy projekt Pragmatycy, w którego skład wchodzą Filip Barański oraz zarząd KERRIS Krreacji: Jacek Stefanowicz, Piotr Szkałuba oraz Ignacy Bochiński. Inicjatywa łączy dwa światy: agencyjny oraz kliencki, tworząc nową jakość na rynku reklamowym.

09.08.2022 | przeczytano: 163 razy
Michał Wolfram z VMLY&R do Kerris

W sierpniu br. do KERRIS dołączył Michał Wolfram obejmując stanowisko Performance Marketing Leada.

04.08.2022 | przeczytano: 251 razy
Awanse w dziale kreacji VMLY&R

Adam Caban i Mikołaj Stefański – w styczniu 2022 objęli stanowiska associate creative directors. Od tego momentu zarządzają dziewięcioosobową grupą kreatywną, która między innymi jest odpowiedzialna za całościową obsługę marki adidas w regionie CEE. Adam i Mikołaj, pracują razem w VMLY&R do 2019 r, poprzednio na stanowisku creative group head.

29.07.2022 | przeczytano: 243 razy
Anna Klamecka w składzie jury Effie Awards 2022

Anna Klamecka, strategy director w VMLY&R, zasiądzie w jury Effie Awards. 23 edycja konkursu upływa pod hasłem "Efektywność jest piekna".

29.07.2022 | przeczytano: 356 razy
Sen beeee(z) problemu z Ikea

Sen i wypoczynek są jednymi z najważniejszych potrzeb człowieka. W dzisiejszych czasach potrzebujemy go bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Niestety bywa tak, że zaśnięcie jest niezwykle trudne, szczególnie w środku lata, gdy noce są jasne i gorące… Z pomocą przychodzi IKEA, która w swojej kampanii proponuje proste i niedrogie rozwiązania, aby wysokiej jakości odpoczynek był dla każdego na wyciągnięcie ręki.

12.07.2022 | przeczytano: 292 razy
Cezary Pazura namawia do przejścia na zdrowsze orzeźwienie z Żywiec Zdrój

Nowa kampania Żywiec Zdrój z udziałem Cezarego Pazury nawiązuje do słynnego motywu z kultowego filmu ,,Kiler”, zachęcając do zmiany słodzonych napojów na zdrowsze[1] orzeźwienie z produktami mocno gazowanymi od Żywiec Zdrój.

06.07.2022 | przeczytano: 379 razy
Ikea: „Odkryj dom na nowo”

IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan Design Week czy H22 City Expo oraz w komunikacji globalnej. Polskie domy zobaczyć można natomiast w kampanii „Odkryj dom na nowo”.

01.07.2022 | przeczytano: 411 razy
„Pierwsza Pomoc Ludzkości” z pierwszymi pięcioma nominacjami w Cannes Lions

Kampania "Pierwsza Pomoc Ludzkości", zrealizowana przez VMLY&R dla BNP Paribas Bank Polska oraz Polskiego Czerwonego Krzyża trafiła na pierwsze z opublikowanych shortlist ruszającego właśnie festiwalu reklamowego Cannes Lions.

24.06.2022 | przeczytano: 449 razy
1 2 3
Strona 1/36 (artykułów: 354)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764