logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 299

Z początkiem lutego 2022 roku agencja VMLY&R rozpoczyna współpracę z siecią handlową Netto Polska w zakresie obsługi digital.

24.01.2022 | przeczytano: 47 razy
Damian Kitowski awansuje na stanowisko creative director w VMLY&R

Damian Kitowski, dotychczas creative group head w agencji VML&R, od stycznia 2022 roku awansował i objął stanowisko creative director.

13.01.2022 | przeczytano: 162 razy
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rusza z kampanią 1%%

„Zobacz mnie”! To apel Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w imieniu wszystkich dzieci, które wciąż czekają na pomoc. To wołanie, o to by żadne dziecko nie musiało borykać się ze swoimi problemami w samotności. By zawsze miało przy sobie opiekuńczego dorosłego, któremu może zaufać.  Celem kampanii, oprócz uwrażliwienia na potrzeby emocjonalne dzieci, jest zachęcenie Polaków do przekazania 1% podatku na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia.

13.01.2022 | przeczytano: 244 razy
Powiększenie zespołu kreacji w Leo Burnett Warszawa

12 nowych osób dołączyło do zespołu kreacji Leo Burnett Warszawa.

12.01.2022 | przeczytano: 277 razy
Nowa kampania marki Żywiec Zdrój: Po stronie natury

10 stycznia ruszyła kampania wizerunkowa Żywiec Zdrój, informująca o powtórzeniu bezprecedensowego zobowiązania: zbiórki i przekazania do recyklingu równowartości całości plastiku wprowadzonego przez firmę na rynek w 2021 roku. To już drugi  rok z rzędu, w którym  lider rynku wody butelkowanej osiąga neutralność plastikową. Działania reklamowe będą realizowane w telewizji, digitalu, mediach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.

11.01.2022 | przeczytano: 221 razy

Agencja VMLY&R zdobyła tytuł "Skuteczność Roku" w tegorocznym raporcie "Panorama Reklamy". Obszerna analiza rynku reklamowego w 2021 roku ukazała się jako specjalna sekcja styczniowo-lutowego numeru "Press".

07.01.2022 | przeczytano: 234 razy
„Holiday Trends Report” - co czeka commerce nie tylko w grudniu?

Mikołajki, Święta Bożego Narodzenia i Sylwester - grudzień to tradycyjnie okres wzmożonych zakupów. I pomimo tego, że sprzedaż tradycyjna wciąż jest kluczowa dla wiodących producentów, a sklepy fizyczne odgrywają ważną rolę w procesach decyzyjnych konsumentów, to handel online rośnie i rósł będzie. Szacunki mówią globalnie o rynku wartym ponad 5 bilionów dolarów w 2022 roku1. Jest zatem o co się bić, szczególnie dla firm o zasięgu międzynarodowym. VMLY&R Commerce w najnowszym opracowaniu "Holiday Trends Report" udowadnia, że commerce to coś więcej niż tylko transakcja - to interakcja między markami a konsumentami.

29.12.2021 | przeczytano: 205 razy
VMLY&R DAY 8 „Secret Show”

Za nami ósma już edycja wyjątkowego wydarzenia! VMLY&R DAY to coroczne święto naszej agencji. W ciągu ostatnich miesięcy udowodniliśmy, że jak nikt potrafimy się dostosowywać do panujących realiów. Z tego względu – po raz kolejny z końcem roku spotkaliśmy się bezpiecznie w Internecie.

27.12.2021 | przeczytano: 336 razy
SOS Wioski Dziecięce i Screen Network we wspólnej akcji w Warszawie

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce wspólnie z firmą Screen Network uruchomili niestandardową kampanię interaktywną w Warszawie. Na podwójnym ekranie reklamowym LED na dachu Hotelu Marriott wyświetlona została kreacja świąteczna Stowarzyszenia z kodem QR. Ekrany umożliwiły przechodniom szybkie przekazanie darowizny, a po udanej wpłacie, natychmiast pojawiały się podziękowania w czasie rzeczywistym. Akcja była częścią ogólnopolskiej kampanii świątecznej pod hasłem: „Czy się spełni cud?”.

27.12.2021 | przeczytano: 293 razy
Kampania Danonino od VMLY&R Poland

Każdy ma swoją supermoc, musi ją tylko w sobie odkryć. To właśnie wokół tej myśli zbudowano najnowszą kampanię Danonino, która jest skierowana na rynki rumuński i bułgarski. Marka opracowała naklejki dla najmłodszych, przedstawiające 24 zwierzęta z naturalnymi, niesamowitymi cechami oraz specjalny komiks przybliżający dzieciom fascynujący świat zwierząt i zachęcający małych odbiorców do odkrywania własnych supertalentów. Za strategię, projekt komiksu, naklejki, spot TV oraz stworzenie assetów social media odpowiada VMLY&R Poland.

21.12.2021 | przeczytano: 275 razy
1 2 3
Strona 1/30 (artykułów: 299)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764