logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
Druga edycja zawodów Cold waves by Porsche

Cold waves by Porsche to przedsięwzięcie sygnowane przez markę. Zawody z cold water surfingu odbyły się w tym roku po raz drugi, przewyższając zainteresowaniem ubiegłoroczną edycję. Wyjątkowe wydarzenie z udziałem światowej klasy surferek i surferów to wynik realizowania projektów twórczych w myśl idei „Napędzani marzeniami”, która przyświeca marce. Tegoroczna edycja zawodów odbyła się pod hasłem „We The Wave”, będącym ukłonem w stronę społeczności surferskiej. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa we współpracy z Big Picture, VMR, PHD oraz DRUM Polska.

29.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 414 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Akcjonariusze 4fun Media przychylili się do propozycji Zarządu i na NZWA podjęli decyzję o zmianie dotychczasowej nazwy na Digital Network, odpowiadającą ogłoszonym przez prezesa Wojciecha Bieńkowskiego w styczniu tego roku kierunkom rozwoju grupy kapitałowej. Jednocześnie zdecydowali o powołaniu nowego Członka Rady Nadzorczej. Został nim Grzegorz Esz, manager z 25-letnim doświadczeniem zarządczym w obszarze marketingu i sprzedaży.

11.02.2022 | Z rynku | przeczytano: 811 razy
Nowy prezes i zmiany w 4fun Media

Grupa kapitałowa 4fun media, której głównym aktywem jest działająca w rosnącym w dwucyfrowym tempie segmencie Digital-out-of- Home (DOOH) spółka Screen Network, wyznacza nowe kierunki rozwoju i planuje zmianę nazwy. Na funkcję prezesa 4fun Media został powołany dotychczasowy Przewodniczący Rady Nadzorczej 4fun Media S.A., Wojciech Bieńkowski. Zarząd zwołał Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy na 10 lutego.

18.01.2022 | Świat mediów | przeczytano: 536 razy
Screen Network  uruchamia kolejne kampanie i planuje dalszy wzrost

Screen Network S.A. utrzymuje dwucyfrową dynamikę wzrostu. Zarządzająca największą w Polsce siecią wielkoformatowych ekranów LED CITY oraz ekranów klasy indoor spółka po udanym 2021 roku rusza z kolejnymi kampaniami. Wyświetlane na nośnikach Screen Network reklamy i treści każdego dnia docierają do ponad 6 mln odbiorców.

10.01.2022 | Świat mediów | przeczytano: 631 razy
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!Zobacz fotorelację

W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za najlepszą kampanię łączącą cele biznesowe z akcją edukacyjną – „Content zamiast lekcji biologii”, która porusza ważne tematy społeczne, zrealizowaną dla Johnson & Johnson Poland.

01.07.2020 | Konkursy | przeczytano: 3805 razy
Samsung VMR-U – Video wall z wbudowanym SoC

Samsung prezentuje monitor profesjonalny z serii VMR-U o przekątnej 46 cali, który idealnie sprawdzi się do budowy ścian wideo, bez konieczności zakupu dodatkowego playera lub matrycy. Dzięki wbudowaniu w monitor o cienkich ramkach playera, redukujemy koszt instalacji. Jest to zasługa SoC (System on Chip), który pozwala stworzyć jeden duży ekran z kilku monitów i zarządzać nim z systemu Magic Info. Technologia ta może być wykorzystana m.in. w placówkach handlowych, hotelowych lobby, lotniskach czy restauracjach.

19.03.2020 | Z rynku | przeczytano: 563 razy
Amica przeciw marnowaniu żywności - kampania społeczna

Nieprawidłowe przechowywanie – to główny powód, dla którego około 9 milionów ton kupowanej w Polsce żywności marnuje się i trafia do kosza. Dlatego też Amica we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności rozpoczyna kampanię „Przechowuję, nie marnuję!”. Dzięki merytorycznemu wsparciu partnera, firma będzie mogła edukować swoich klientów na temat problemu marnowania żywności!  Projekt nawiązuje także do promocji nowych lodówek z filtrem FreshOn, który pozwala na dłuższe zachowanie świeżości przechowywanych w nich warzyw i owoców.

11.07.2018 | Z rynku | przeczytano: 919 razy
Wyjątkowe razem, jak i osobno: letnia kampania Amica

Amica wystartowała z nowymi działaniami wspierającymi sprzedaż swoich chłodziarek i zamrażarek w sezonie letnim. Zintegrowana kampania będzie prowadzona m.in. w telewizji, prasie, Internecie oraz w kanałach social media. Komunikacja akcji będzie oparta na podkreśleniu nowoczesnego designu oraz wyjątkowych funkcji produktów.

27.06.2016 | Z rynku | przeczytano: 610 razy

Amica Wronki S.A. nie zwalnia tempa w działaniach reklamowych. Po starcie w połowie maja kampanii dla nowej linii Amica IN. – inteligentnych produktów premium, przyszedł czas na urządzenia z kategorii chłodniczej. 1 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa lodówek, podkreślająca zaawansowanie technologiczne produktu. Aktywność obejmować będzie zintegrowane, wielokanałowe dotarcie do konsumentów.

02.06.2015 | Z rynku | przeczytano: 619 razy
Amica rusza z kampanią sprzętów do zabudowy Amica IN

Amica Wronki S.A., polski producent sprzętu AGD, 15 maja wystartowała z kampanią reklamową dla nowej linii inteligentnych sprzętów do zabudowy Amica IN. z segmentu premium. Działania reklamowe, przewidziane dla nowych urządzeń, obejmują aktywność w telewizji, internecie oraz w punktach sprzedaży.

19.05.2015 | Z rynku | przeczytano: 1961 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764