logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VOD: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 387
Co trzeci internauta płaci za dostęp do treści wideo na żądanie

Już 40 proc. polskich internautów co najmniej raz w tygodniu ogląda treści wideo dostępne na platformach VoD. Co trzeci internauta płaci za dostęp do nich – wynika z badania Mindshare Polska. Najpopularniejszą platformą jest Netflix, z którego korzysta 57 proc. internautów, na kolejnych miejscach znalazły się HBO Go i Ipla, ale co ciekawe, ponad połowa regularnych użytkowników danego serwisu systematycznie korzysta też z innych platform. Zmiany w konsumpcji mediów w Polsce zauważyli też marketerzy, którzy coraz częściej wykorzystują wideo online jako kanał promocji.

30.12.2019 | przeczytano: 273 razy
System Jakości Certyfikowany Produkt – podsumowanie kampanii w 2019 r.

System Jakości Certyfikowany Produkt (CP) to odpowiedź branży owocowo-warzywnej na potrzeby konsumentów, którzy, jak potwierdzają wyniki badań konsumenckich,[1] poszukują produktów o prozdrowotnych właściwościach. W tym roku działania Systemu zostały wsparte kampanią informacyjno-promocyjną, która obejmowała aktywności w prasie, telewizji, internecie, a także obecność w sieciach handlowych, na wydarzeniach branżowych i konsumenckich.

30.12.2019 | przeczytano: 335 razy

Dla wszystkich fanów kina Play przygotował świąteczną niespodziankę – już od dziś do pakietu Zakupów Mobilnych dodana została platforma CHILI.  Dzięki temu klienci Play będą mogli cieszyć się prostym i wygodnym dostępem do hitów filmowych prosto z kina, płacąc za nie za pomocą  rachunku za telefon lub Internet.

27.12.2019 | przeczytano: 203 razy
Kampania Netflix i Canal+ od Havas Warsaw

We wtorek, 3 grudnia ruszyła kampania reklamowa ogłaszająca współpracę serwisu Netflix oraz Platformy CANAL+. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii tradycyjnie odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.

05.12.2019 | przeczytano: 248 razy
Go On Nutrition z Damianem Janikowskim

W najnowszej kampanii Go On Nutrition, ambasador marki Damian Janikowski, przed nachodzącą walką MMA z Szymonem Kołeckim, promuje batony Go On Nutrition Protein 33%. Działania prowadzone są w szeroko w kanałach digital oraz VOD i ukierunkowane są na osoby aktywne fizycznie. Walka dwóch polskich olimpijczyków podczas KSW 52 w Gliwicach odbędzie się już 7 grudnia.

03.12.2019 | przeczytano: 184 razy
Pierwsze polskie aplikacje wykorzystujące moc dwóch ekranów

Smartfon LG G8X ThinQ Dual Screen, który został wyposażony w opcjonalny drugi ekran, wynosi wielozadaniowość i  rozrywkę na jeszcze wyższy poziom. IPLA i Eleven Sports to pierwsze polskie aplikacje specjalnie dostosowane do możliwości, jakie oferuje dodatkowy ekran OLED od LG.

25.11.2019 | przeczytano: 140 razy
Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski promują czytelnictwo

„Zadbaj o książkowy rozwój dziecka” to motyw przewodni kampanii promującej czytelnictwo wśród najmłodszych, której ambasadorami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski. W ramach akcji „Mała książka - wielki człowiek” w całej Polsce są rozdawane Wyprawki Czytelnicze.

22.11.2019 | przeczytano: 341 razy
„Mamy energię do zmian” – rozśpiewana kampania wizerunkowa PGE

PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z nową kampanią wizerunkową, pod hasłem „Mamy energię do zmian”. Jej tematem przewodnim jest transformacja Grupy w kierunku innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań. Muzycznym motywem przewodnim spotów jest utwór Andrzeja Dąbrowskiego – „Zielono mi”.

22.11.2019 | przeczytano: 340 razy
Decathlon i Hand Made znów w jednej drużynie

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny oraz realizację kampanii promocyjnej dla marki własnej Decathlon – IMVISO (futsal).

14.11.2019 | przeczytano: 273 razy
Świąteczne zakupy tylko z Blikiem – rusza nowa kampania

Łatwość, szybkość i bezpieczeństwo – to główne korzyści płacenia w sieci, wokół których koncentruje się nowa kampania BLIKA z raperem MC Silkiem w roli głównej. Kampania ma zachęcić użytkowników do płacenia za świąteczne prezenty właśnie za pomocą BLIKA.

14.11.2019 | przeczytano: 229 razy
1 2 3
Strona 1/39 (artykułów: 387)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764