logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 341
Gainward Geforce RTX 2080 Super Phoenix Series

Gainward prezentuje nową serię Phoenix. Pierwszymi przedstawicielami tej serii są Gainward GeForce RTX 2080 SUPER Phoenix „Golden Sample” i Gainward GeForce RTX 2070 SUPER Phoenix „Golden Sample”.

16.01.2020 | przeczytano: 95 razy

Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, kolejny rok z rzędu zachęca Polaków do tego, aby byli Sercem z Naszymi. Jedną z atrakcji, przygotowanych przez markę w ramach długofalowej kampanii, są wyjątkowe Strefy Kibica. Po raz kolejny zawitają na stoki narciarskie, w tym do Białki Tatrzańskiej. Relacje z Zimowych Miasteczek Milka będą transmitowane na żywo w programie TVP2 „Pytanie na śniadanie”.

14.01.2020 | przeczytano: 80 razy
Sięgaj dalej nowym aparatem z superzoomem Coolpix P950

Aparat COOLPIX P950, z potężnym 83-krotnym zoomem optycznym, uzupełnia imponującą rodzinę aparatów z superzoomem marki Nikon. Ten solidny aparat z superzoomem jest następcą modelu COOLPIX P900 i został wzbogacony o szereg poszukiwanych funkcji, dzięki którym można wyjątkowo łatwo uchwycić niezwykłe detale odległych obiektów – zarówno na rewelacyjnych zdjęciach, jak i na zachwycająco ostrych filmach 4K.

07.01.2020 | przeczytano: 135 razy
Dwa wyjątkowe długie zoomy

Nikon przedstawia dwa nowe profesjonalne teleobiektywy zmiennoogniskowe. AF-S NIKKOR 120-300mm f/2.8E FL ED SR VR do lustrzanek cyfrowych oraz NIKKOR Z 70-200mm f/2.8 VR S do aparatów bezlusterkowych Nikon Z. Ze względu na jakość optyki dorównują teleobiektywom stałoogniskowym. Oba solidne długoogniskowe zoomy podnoszą poprzeczkę w dziedzinie projektowania konstrukcji optycznych.

07.01.2020 | przeczytano: 147 razy
PKN Orlen promuje bezpieczną jazdę

​Kilka tysięcy dzieci i dorosłych spotkało się 15 grudnia br. na wydarzeniu motoryzacyjnym przygotowanym w ramach kampanii społecznej PKN ORLEN #Dobrykierowca. Najważniejsze aspekty z zakresu bezpieczeństwa -  symulację jazdy na suwak i korytarza życia  - prezentowali eksperci oraz kierowcy ORLEN Team. Partnerami akcji pt. „Poznaj nowe przepisy ruchu drogowego” była Kancelaria Prezesa Rady Ministrów oraz Policja.

22.12.2019 | przeczytano: 182 razy
Jak szybko stracić klienta - typowe błędy e-sklepów

Połowa małych e-sklepów w Polsce ma niejasną politykę zwrotów. Czasem brakuje też informacji o kosztach dostawy. Jednym z wielu powodów tych zaniedbań jest słabo rozwinięta kultura testowania oprogramowania w firmach wdrożeniowych. Wadliwy i nieprzetestowany koszyk e-sklepu bywa powodem nawet 80% rezygnacji z zakupów. Ponadto klientów zniechęcają automatyczne chatboty, nieautentyczne zdjęcia i nieprawdziwe opinie o produktach, a także ograniczone możliwości dostawy. Brak protokołu szyfrującego HTTPS również hamuje sprzedaż. Pomóc może m.in. widoczna strona FAQ i właściwie realizowany e-mail marketing. Do zwiększania zysków konieczne są również testy A/B i dokładne statystyki.

20.12.2019 | przeczytano: 369 razy
Reklama w grach mobilnych: Mobiem i Adverty łączą siły

Agencja marketingu mobilnego Mobiem Polska, należąca do Grupy INTERIA.PL, rozpoczęła współpracę z firmą Adverty w zakresie możliwości umieszczania niestandardowych i nieinwazyjnych reklam w grach mobilnych. W rezultacie na polskim rynku pojawia się nowa usługa, przeznaczona nie tylko dla reklamodawców. Zyskają też developerzy gier, którzy dostaną możliwość monetyzacji swoich powierzchni reklamowych. Otrzymają również dostęp do danych wg najnowszych wskaźników, m.in. poziomu skupienia widoczności użytkownika na danym przekazie. Gracze zaczną oglądać reklamy w zupełnie neutralny sposób, np. jako elementy rozgrywających się scen. Z kolei unikalna technologia BrainImpression dodatkowo zoptymalizuje ich widoczność.

18.12.2019 | przeczytano: 165 razy
10 najważniejszych trendów konsumenckich do 2030 r. wg Ericsson

Konsumenci oczekują, że nowoczesne technologie sieciowe współpracujące z naszymi zmysłami wzroku, słuchu, smaku, zapachu i dotyku będą w roku 2030 w powszechnym użytku, oraz że zaoferują im one wiele nieznanych dotąd możliwości. Oczekiwania konsumentów dotyczące Internetu Zmysłów stanowią jeden z elementów dziewiątej edycji badania ConsumerLab Hot Consumer Trends przeprowadzonego przez firmę Ericsson.

16.12.2019 | przeczytano: 247 razy

Listopad i grudzień to miesiące, w których działy marketingu i sprzedaży pracują na najwyższych obrotach. Black Friday, Cyber Monday i Święta Bożego Narodzenia to dla biznesu okazje do zwiększenia przychodów. Mimo że firmy nie dysponują jeszcze dokładnymi danymi, jak podaje serwis rabatowy picodi.com, w tym roku podczas „Czarnego Piątku” Polacy mogli wydać ponad 2 mld zł, co jest rekordowym wynikiem. Z kolei Deloitte szacuje, że na Boże Narodzenie polska rodzina wyda średnio ponad 1,5 tys. zł. Jednak dla biznesu ważniejsza od jednorazowych skoków sprzedaży jest lojalność klienta. Co zrobić, aby kupujący wrócili w styczniu? Jak wynika z badania SAS, 58% marek podaje wysoką jakość produktu czy usługi jako główny czynnik decydujący o lojalności klientów.

11.12.2019 | przeczytano: 214 razy
Wideo 360 stopni to już standard na rynku

Rynek kamer sportowych, nieruchomości czy amatorskiego fotografowania przeszedł już na filmowanie w 360 stopniach. Rejestrowanie obrazu dookoła pozwala na immersyjne przeżycia i zanurzenie się w przekazywanej treści. Handlowcom pomaga to przenieść klienta do oferowanej inwestycji, nawet jeśli nie zostały jeszcze wylane pod nią fundamenty. W tej chwili producenci skupiają się przede wszystkim na ułatwianiu obsługi coraz bardziej zaawansowanych kamer, w czym pomaga m.in. sztuczna inteligencja. Kamery VR mogą być z kolei przyszłością kinematografii.

09.12.2019 | przeczytano: 155 razy
1 2 3
Strona 1/35 (artykułów: 341)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764