logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 368

Nikon ogłasza dziś nową aktualizację oprogramowania wewnętrznego – wersja 2.00 do aparatu bezlusterkowego Nikon Z50 (format Nikon DX), oraz wersja 3.10 do pełnoklatkowych (format Nikon FX) modeli bezlusterkowców Z7 i Z6. To znaczące aktualizacje, które jeszcze bardziej usprawniają działanie aparatów systemu Nikon Z.

21.07.2020 | przeczytano: 140 razy
Nowe telekonwertery firmy Nikon

Firma Nikon zaprezentowała dwa telekonwertery Z, które zwiększają ogniskową współpracujących obiektywów NIKKOR Z. TELEKONWERTER Z TC-1.4x zwiększa ogniskową obiektywu o 40%, natomiast TELEKONWERTER Z TC-2.0x zwiększa ogniskową dwukrotnie. Pierwszym obiektywem współpracującym z tymi telekonwerterami jest NIKKOR Z 70-200mm f/2.8 VR S. W miarę rozszerzania oferty obiektywów NIKKOR Z, z telekonwerterami Z będzie współpracować więcej obiektywów.

21.07.2020 | przeczytano: 276 razy
„Plus 5G – świat nowych możliwości” - kampania reklamowa sieci Plus

15 lipca rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa sieci Plus promująca „pierwsze prawdziwe i najszybsze 5G w Polsce”. W nowej reklamie operatora świat codzienności łączy się ze światem wirtualnym, a granice pomiędzy nimi stają się niemal niewidoczne dzięki nowoczesnej technologii 5G. Podobnie jak w nadchodzącej erze 5G.

20.07.2020 | przeczytano: 279 razy (komentarzy: 2)

Najważniejszym celem hotelu w obecnych czasach, oprócz przetrwania światowego kryzysu turystycznego oczywiście, jest wyróżnienie się spośród konkurencji. Aby to osiągnąć marka musi projektować wrażenia, które pokochają goście. Wówczas będą oni chcieli do danego miejsca wracać i chętnie podzielą się swoimi doświadczeniami ze znajomymi. Co zrobić aby hotel zapadł gościom na długo w pamięć? Musi zwiększyć współczynnik optymizmu u klientów, czyli podnieść ich poziom zadowolenia z oferowanych usług. Jak tego dokonać? Z pomocą przychodzi marketingu zmysłów.

14.07.2020 | przeczytano: 267 razy

W marcu cała branża stanęła przed zadaniem bez precedensu – jak dalej sprzedawać i wynajmować mieszkania, gdy nie można ich fizycznie pokazać. Pomimo stopniowego odmrażania gospodarki oraz życia społecznego, nie ma pewności, jak będzie wyglądał rynek za miesiąc, kwartał, pół roku, gdy większość Polaków zetknie się z recesją i trudną sytuacją finansową. Dlatego Otodom już na początku pandemii zainicjował misję ratunkową dla branży, startując z programem #ZdalnyAgent i cyklem Otodom.Live. Cel? Niedopuszczenie do załamania rynku i wsparcie partnerów biznesowych w trudnym okresie.

19.06.2020 | przeczytano: 382 razy
Digital signage zmienia parki rozrywki

Firma Samsung Electronics wzięła udział w modernizacji nowoczesnego parku rozrywki Legend Heroes Park w Makao (Chiny). Na terenie obiektu zainstalowano dwie ogromne ściany LED o wymiarach 16x3 i 9x3 metra, które ustawione są przy wejściu do parku. Głównym zadaniem ekranów, jest „oczarowanie” odwiedzających tak aby momentalnie wczuli się w atmosferę tego wyjątkowego miejsca. Oprócz tego, na terenie obiektu zainstalowano ponad 60 różnych wyświetlaczy profesjonalnych Samsung z serii PMH, które w czasie rzeczywistym prezentują treści ze wszystkich dostępnych w parku gier.  Całość zarządzana jest za pomocą systemu MagicINFO.

19.05.2020 | przeczytano: 357 razy
Zmiany w połączonych działach gospodarczych „Gazety Wyborczej”

W połowie maja 2020 r. Dominika Maciejasz i Katarzyna Jaklewicz dołączyły do zespołu „Gazety Wyborczej” powstałego z połączenia działów Gospodarka, Technologie i Mój Biznes. Dzięki tej redakcji, kierowanej przez Wojciecha Pelowskiego, na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika od kwietnia br. ukazują się artykuły w szczególności poświęcone wpływowi pandemii na gospodarkę. Rozwój zespołu i jego projektów wspierają zewnętrzne granty przekazywane m.in. przez przez Fundację Gazety Wyborczej.

15.05.2020 | przeczytano: 546 razy (komentarzy: 34)
Sytuacja biur architektonicznych w czasach pandemii

Kryzys spowodowany epidemią koronawirusa dotknął wiele środowisk zawodowych. Czy i w jakim stopniu uderzył w branżę architektoniczną? Agencja OKK! PR, specjalizująca się w komunikacji marek wnętrzarskich oraz projektantów, przeprowadziła rozmowy z dwudziestoma znanymi polskimi architektami i zapytała ich o obecną sytuację, a także problemy, z którymi przyszło im się mierzyć. Na podstawie rozmów powstał raport, mogący być drogowskazem, zarówno dla architektów pracujących indywidualnie, jak i dużych biur projektowych.

24.04.2020 | przeczytano: 407 razy
Produkty Nikon zdobyły cztery nagrody Tipa World Awards

Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w czterech kategoriach produktów zdobyła cztery nagrody TIPA World Awards 2020. Redaktorzy magazynów zrzeszonych w stowarzyszeniu TIPA, oceniający produkty pod kątem jakości, parametrów i wartości przyznali najwyższe nagrody w odpowiednich kategoriach lustrzance Nikon D780, aparatowi bezlusterkowemu Nikon Z50, obiektywowi AF-S NIKKOR 120-300mm f/2.8E FL ED SR VR i obiektywowi NIKKOR Z 58mm f/0.95 S Noct.

15.04.2020 | przeczytano: 476 razy

Infobip zauważa coraz wyraźniejszy trend specjalizacji i przenoszenia usług wsparcia biznesu do chmury. W odpowiedzi na te potrzeby wprowadzi w maju do swojego portfolio rozwiązanie Conversations , skupiające w ramach jednej platformy szerokie możliwości komunikacji wielokanałowej oraz zaawansowaną analitykę danych marketingowych.

15.04.2020 | przeczytano: 136 razy
1 2 3
Strona 1/37 (artykułów: 368)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764