logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Valio: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9

W tegorocznej edycji konkursu Young Drummers, organizatorzy ponownie nawiązali współpracę ze słoweńska Izbą Turystyczną, aby wspólnie zainspirować młodych twórców poniżej 30. roku i zachęcić ich do kreatywnego promowania Słowenii, jako idealnego kraju na aktywne wakacje. Po raz pierwszy uczestnicy z całego świata mogą zgłosić swój udział w konkursie aż do 1 września 2021 roku. Opłata rejestracyjna wynosi 25 euro (bez podatku VAT).

23.06.2021 | przeczytano: 611 razy
Remington zrywa z wyrzeczeniami w stylizacji włosów w nowej kampanii #Zerokompromisów

#ZeroKompromisów to hasło kampanii promującej innowacyjną linię Hydraluxe PRO marki Remington. Działania obejmują m.in. współpracę z influencerkami takimi jak Maja Sablewska, Maria Winiarska i Zofia Zborowska-Wrona, Agnieszka Niedziałek prowadząca kanał WWWłosy czy „Gaba Hair” Zalewska. Częścią kampanii jest też projekt CSR #DajWlosZRemington wspierający Fundację Rak’n’Roll. Za koncepcję kreatywną i jej realizację odpowiada agencja Neon Shake Advertising.

01.12.2020 | przeczytano: 580 razy
Stora Enso i Valio testują biokompozytowe wieczka do pojemników na żywność

Stora Enso, we współpracy z koncernem spożywczym Valio rozdystrybuowały 10 tys. bazujących na drewnie biokompozytowych wieczek na pojemniki z żywnością. Inicjatywa ma ograniczyć marnotrawienie jedzenia. Wieczka, które po zużyciu nadają się do ponownego wykorzystania, stanowią jednocześnie część akcji promującej nową aplikację, dedykowaną opakowaniom spożywczym bazującym na biokompozytach. Ich dystrybucja miała miejsce w styczniu br. w pokazowych punktach sprzedaży produktów  Valio w Finlandii.

27.02.2020 | przeczytano: 723 razy
Paweł Bielak nowym Account Managerem w Neon Shake

Do Neon Shake Advertising dołączył Paweł Bielak. Na stanowisku Account Managera odpowiada za obsługę kluczowych projektów agencji oraz działania związane z influencer marketingiem.

20.11.2018 | przeczytano: 1069 razy
Fiński producent nabiału stawia na polski rynek. Kampanię poprowadzi Neon Shake

Największy producent nabiału w Finlandii, prężnie działający na arenie międzynarodowej, wybrał do współpracy na polskim rynku Neon Shake Advertising. Agencja w ramach kontraktu poprowadzi kompleksową kampanię marketingową obejmującą m.in. działania digital, trade i influencer marketingowe.

02.08.2018 | przeczytano: 1203 razy
Kartony Stora Enso i olimpijskie opakowania na mleko firmy Valio

W fińskich sklepach spożywczych właśnie pojawiły się trzy wyroby mleczne z serii Valio Plus, których producentem jest fińska firma Valio. Do ich opakowań, wyprodukowanych przez Tetra Pak, zastosowano kartony Stora Enso.

28.11.2016 | przeczytano: 1570 razy

Dzień Drzewa jest obchodzony w Polsce 10 października co roku od 2002 r. Jego celem jest zwrócenie uwagi na działania mające na celu ochronę naszych drzew i lasów. Wiele zależy również od firm, które powinny odpowiedzialnie korzystać z takich surowców jak drewno. Tetra Pak, światowy producent innowacyjnych opakowań kartonowych, działa na rzecz poprawy walorów środowiskowych swoich produktów i rozwiązań.

10.10.2016 | przeczytano: 933 razy
Tetra Pak z powodzeniem realizuje cele środowiskowe

W 2014 roku firma Tetra Pak zbliżyła się do realizacji celów środowiskowych, które wyznaczyła sobie do 2020 roku. Były to kolejne przedsięwzięcia prowadzące do stworzenia opakowania w pełni odnawialnego, zmniejszenia wpływu na środowisko i zwiększenia ilości opakowań poddawanych recyklingowi.

26.03.2015 | przeczytano: 1101 razy
Stora Enso podsumowuje targi Interpack 2014

Nowe podłoża do produkcji opakowań, rozwiązania dedykowane różnym segmentom rynku w kooperacji z partnerami technologicznymi, aktywny udział w sesjach organizowanych w ramach Packaging Innovationparc, rozstrzygnięcie 2. edycji konkursu dla projektantów Recreate Packaging – tak w skrócie można ująć udział firmy Stora Enso w majowych targach Interpack 2014 w Düsseldorfie. Z myślą o klientach z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, także z Polski, na stoisku był m.in. Mariusz Lewandowski – menedżer sprzedaży w jej dziale kartonów i papierów opakowaniowych.

20.05.2014 | przeczytano: 2262 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764