logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 280

Z początkiem września br. wystartowała bijąca rekordy popularności wśród polskich konsumentów Wielka Loteria Almette “ekoDom Almette”. Do wygrania jest całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM z widokiem na Giewont, a także codziennie 7 razy po 1000 zł.  Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media, a w obszarze programmatic, Paid Social oraz SEM działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).

21.09.2023 | przeczytano: 102 razy
Nowa kampania Foxy

Foxy wspiera świadome wybory zakupowe konsumentów i zwraca ich uwagę na ochronę przyrody. Podkreślając znaczenie bioróżnorodności oraz ogromnej roli, jaką odgrywają pszczoły, dedykuje ich ochronie linię produktów Foxy Love The Bee. Marka nawiązuje współpracę z 3Bee, włoską firmą, która opracowuje inteligentne systemy monitorowania uli i diagnostyki zdrowia zapylaczy.

15.09.2023 | przeczytano: 214 razy
Orange z nową kampanią „Internetowe nie wystarczy” od Havas Warsaw

Wystartowała kampania „Internetowe nie wystarczy”, która zachęca do zakupu Planu Firmowego XL z prawdziwie nieograniczonym Internetem dla firm.

14.09.2023 | przeczytano: 237 razy

Orange Polska wraz z początkiem sezonu “back to university” rozpoczął nową kampanię oferty Orange Flex. Jej launch obejmuje szerokie działania w OOH oraz digitalu. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube. Koncept kreatywny platformy komunikacyjnej, kreacje wideo i display przygotowała agencja GONG.

11.09.2023 | przeczytano: 264 razy
Ewa Górska objęła stanowisko Head of Human Capital w Group One Media

Ewa Górska dołączyła do Group One obejmując stanowisko Head of Human Capital w Group One Media. W tej roli zajmie się rozwojem kultury organizacyjnej, optymalizacją procesów HR oraz budowaniem przewagi konkurencyjnej organizacji jako pracodawcy.

30.08.2023 | przeczytano: 276 razy

22 sierpnia wystartowała nowa kampania promująca ofertę Orange Polska “Większa prędkość światłowodu za cenę niższą przez rok w umowie na 24 miesiące”. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media. W obszarze digital działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).

25.08.2023 | przeczytano: 256 razy

Orange Polska wystartował z kampanią launchującą nową ofertę internetu dla firm - “Odkryj bezkres firmowego internetu”.  Za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).

22.08.2023 | przeczytano: 410 razy
Startuje kampania reklamowa Bułeczek Mlecznych Dan Cake

Na sezon „Back To School” marka Dan Cake rusza z kampanią dla swojego sztandarowego produktu, jakim są Bułeczki Mleczne w trzech wariantach smakowych. Zaplanowane są wysokozasięgowe działania marketingowe, na które składa się ogólnopolska kampania telewizyjna, digitalowa oraz outdoorowa.

16.08.2023 | przeczytano: 396 razy
Krzysztof Rosiński dołącza do agencji e-commerce & MarTech connected

1 Sierpnia br. Krzysztof Rosiński po 10 latach pracy w Google dołączył do agencji SalesTube (Group One) jako Managing Partner i CTO.  W nowej roli będzie odpowiedzialny za  dostarczanie nowoczesnych rozwiązań opartych na technologii, danych i chmurze oraz rozwijaniu możliwości inżynieryjnych i analitycznych agencji.  Szeroki zakres kompetencji i bogate doświadczenie Krzysztofa Rosińskiego pozwolą  na poszerzenie oferty produktowej, a także wpłyną na zwiększenie zasięgu działań operacyjnych zapewniając dalszy rozwój spółki SalesTube na rynku międzynarodowym.

03.08.2023 | przeczytano: 455 razy
Drugi etap kampanii „Twoja Energia to Orange Energia”

Z końcem czerwca rozpoczął się drugi flight digitalowej kampanii - “Twoja Energia to Orange Energia” komunikujący ofertę marki Orange Energia. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media (Group One).

05.07.2023 | przeczytano: 491 razy
1 2 3
Strona 1/28 (artykułów: 280)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764