logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Value Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 358
Żabka promuje przejazdy FREENOW

Żabka stawia na rozwój ekosystemu usług dostępnych w swojej aplikacji i rusza z kampanią promującą możliwość zamawiania przejazdów FREENOW bezpośrednio z jej poziomu. Aktywność obejmuje działania digitalowe, w tym spot wideo i wykorzystanie autorskiego narzędzia Żabka Ads. Kampanii towarzyszy akcja promocyjna z nagrodami dla użytkowników – hot dog za 1 żappsa za przejazd oraz kupony rabatowe na kolejne kursy taksówkami.

25.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 209 razy
Ewa Kinasz awansuje w Value Media

Z początkiem kwietnia Ewa Kinasz awansowała w agencji mediowej Value Media na stanowisko business managera, obejmując zarządzanie działaniami digital performance w ramach zespołu biznesowego odpowiadającego za obsługę klienta Orange. 

17.04.2025 | Personalia | przeczytano: 312 razy
Performance Marketing Diamonds EU 2025: nominacje

Już po raz 7. zabłysną diamenty efektywności w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. Tegoroczne nominacje objęły najbardziej efektywne agencje performance, kreatywne, kontentowe, wydawców, domy mediowe i marki. Wszyscy realizują kampanie w obszarze performance’u i afiliacji w 27 krajach UE, przez co PMD EU to jedyny tego rodzaju w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, otwarty na 450-cio milionowy rynek Unii i przyciągający zainteresowanie międzynarodowego biznesu.

17.04.2025 | Konkursy | przeczytano: 341 razy
iPoster uruchomił największy ekran 3D DOOH w Polsce

iPoster uruchomił największy w Polsce nośnik DOOH z możliwością wyświetlania kreacji wideo 3D. Ekran o wymiarach 18,2 x 7,2 m i powierzchni 131 m² zlokalizowany jest na fasadzie CH Promenada w Warszawie. To przełomowy krok dla polskiej reklamy – teraz kreatywne rozwiązania 3D znane z nośników DOOH w Nowym Jorku, Seulu czy Tokio, mogą wkroczyć do kraju nad Wisłą. Na nośniku jest obecnie emitowany spot marki Hochland, w którym drewniana deska z produktami marki dosłownie „wychodzi” z ekranu, tworząc oszałamiający i smakowity efekt 3D.

08.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 375 razy
UNIQA z kampanią promującą markę pracodawcy

W UNIQA jesteśmy razem – to tytuł filmu, który promuje UNIQA jako miejsce pracy oparte na wyjątkowej kulturze organizacyjnej. Ubezpieczyciel podkreśla wspólnotę jako jedną ze swoich fundamentalnych wartości oraz nawiązuje do wewnętrznego programu kulturowego Szanuję, NIE hejtuję.

29.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 463 razy
Ekspresowy remont w kampanii sklepów Komfort

Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Nowoczesna, angażująca komunikacja podkreśla szybkość realizacji i najwyższą jakość, a treści marketingowe wzbogacone AI wyróżniają bogate portfolio produktów oraz rozwiązań.

21.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 269 razy
Foxy zachęca do czytania etykiet

Świadomość ekologiczna Polaków cały czas rośnie i coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że ich codzienne decyzje zakupowe mają realny wpływ na stan planety. W swojej nowej kampanii Foxy pokazuje, że nie ma przed konsumentami tajemnic odnośnie do produkcji swojego asortymentu i zachęca ich do czytania etykiet oraz wybierania transparentnych produktów, zgodnych z wyznawanymi wartościami.

19.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 231 razy
Luka płacowa – Group One stawia na transparentność

Group One, największa niezależna grupa marketingowo-technologiczna w Polsce, wyprzedzając o kilka lat nadchodzące dyrektywy unijne, zmierzyła swój poziom luki płacowej. Wynik 0,6% skorygowanej luki potwierdza, że dysproporcje w wynagrodzeniach ze względu na płeć nie dotyczą tej organizacji.

10.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 170 razy
Nowa odsłona kampanii wizerunkowej Hochland

Już w marcu rusza nowa odsłona kampanii wizerunkowej „Uśmiech pochodzi od sera”. Komunikacja konsekwentnie skupia się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką, a przedstawiony świat widziany jest z perspektywy dziecka.

06.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 257 razy
Wawel wybiera Value Media do realizacji kampanii TV i VOD

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek słodyczy w Polsce - Wawel wybrała Value Media (Group One) na partnera mediowego w obszarze planowania i zakupu kampanii telewizyjnych. W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie budżetem i realizację kampanii, które zwiększą zasięg i wzmocnią pozycję marki w mediach tradycyjnych.

27.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 380 razy
1 2 3
Strona 1/36 (artykułów: 358)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764