logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vegeta: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Marki Unilever partnerem UEFA Euro 2024

Unilever oraz Unia Europejskich Związków Piłkarskich (UEFA) ogłosiły dziś, że marki koncernu należące do części biznesu odpowiadających za artykuły spożywcze (Nutrition) oraz środki higieny osobistej (Personal Care), zostały oficjalnymi sponsorami UEFA EURO 2024.

07.12.2023 | przeczytano: 578 razy
Vegeta w nowym opakowaniu

VEGETA to przyprawa Nr 1 w Europie*, która również w Polsce jest liderem sprzedaży i ikoną kategorii przypraw uniwersalnych. Teraz znajdziemy ją na sklepowych półkach w nowej, odświeżonej szacie graficznej.

31.08.2023 | przeczytano: 632 razy
„Wybierz swój smak i wygrywaj!” – konkurs od Podravka Polska

15 października rozpoczął się ogólnopolski konkurs konsumencki realizowany na zlecenie Podravka Polska. Do wygrania nawet 100 000 zł.

17.10.2022 | przeczytano: 551 razy
Trwa kampania Fixy Vegeta Natur Na Dwa Sposoby Podravka Polska

Fixy Vegeta Natur Na Dwa Sposoby to wyjątkowe produkty, dzięki którym szybko i bez trudu przygotujesz pyszne danie w dwóch odsłonach – w wersji mięsnej lub wegetariańskiej. Produkt jest odpowiedzią na zróżnicowane preferencje żywieniowe i rosnące zainteresowanie konsumentów dietą wegetariańską. Już teraz w ramach nowej kampanii, zainspiruj się i przygotuj swoje ulubione danie w wersji wege lub wersji mięsnej,

22.03.2022 | przeczytano: 1095 razy
Marka Vegeta z nową odsłoną kampanii telewizyjnej oraz konkursem dla konsumentów

Już od 15 października w stacjach telewizyjnych oraz w Internecie dostępna jest nowa odsłona kampanii telewizyjnej marki Vegeta. Widzowie poznają szeroką ofertę produktów z kategorii Vegeta Natur Fix – na Dwa Sposoby. Marka ogłosiła również konkurs na najciekawszą nazwę dania. Osoby, które przygotują najbardziej kreatywne odpowiedzi, co tydzień mają szansę na zdobycie nagród pieniężnych.

21.10.2021 | przeczytano: 721 razy
Polskie jabłka ponownie promowane w ramach międzynarodowej kampanii marketingowej

Polskie jabłka kolejny rok z rzędu uzyskały wsparcie promocyjne w ramach europejskiej kampanii CuTE: Kultywowanie Smaku Europy.

08.07.2021 | przeczytano: 455 razy
Wiosenna odsłona kampanii Vegeta Natur

Vegeta Natur wystartowała z kolejną, wiosenną odsłoną kampanii w mediach. Hasło przewodnie kampanii - „Inspirowane Naturą” – podkreśla główne zalety produktów marki Vegeta Natur.

15.03.2021 | przeczytano: 544 razy
Wege ambasadorka i zielona rewolucja w branży HoReCa

Wegański gyros, roślinny kebab i kilka smaków wege serów – tak poszerzy się wege oferta największego dystrybutora żywności dla branży HoReCa. Diet coach Katarzyna Gubała została wege ambasadorką Bidfood Farutex. Na efekty nie trzeba było długo czekać.

07.01.2021 | przeczytano: 730 razy

Wystartowała jesienna odsłona kampanii promocyjnej Vegeta Natur. Sprzedaż produktów Vegeta Natur wspierają spoty telewizyjne, a także działania w internecie i punktach sprzedaży. Hasłem przewodnim kampanii jest „Inspirowane Naturą”.

28.09.2020 | przeczytano: 336 razy
Vegeta Natur z nową kampanią promocyjną

Wystartowała nowa kampania Vegeta Natur. Produkty z linii Vegeta Natur będą wspierane nową kampanią reklamową w telewizji, digitalu i prasie, w social mediach, a także w Klubie Ekspertek portalu Ofeminin.pl oraz w punktach sprzedaży. Reklama nawiązuje do inspirowanego naturą ducha marki, przedstawiając klientom jej pełną energii i kreatywności twarz. Jednocześnie podkreśla, jak wiele przyjemności może dostarczyć przyrządzanie potraw inspirowanych naturą.

06.03.2020 | przeczytano: 767 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764