logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VeloBank: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21
Finaliści PR Wings: najlepsze polskie kampanie PR 2023/2024

46 najlepszych polskich kampanii PR zostało zakwalifikowanych do finału konkursu PR Wings 2023/2024. Liderami nominacji są ERBUD, Alert Media Communications, GetHero, Imago Public Relations, mBank, Pepco oraz Stowarzyszenie Filmowców Polskich – Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych. Zwycięzców poznamy już 13 listopada 2024 roku na Gali PR Wings w warszawskim Hotelu Bellotto.

17.10.2024 | Konkursy | przeczytano: 430 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2024!

Po zakończeniu pierwszego etapu ocen, Jury 22. edycji konkursu Złote Spinacze wyłoniło aż 111 projektów, które zakwalifikowane zostały do drugiego etapu i będą rywalizować o nagrody. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje: 38 Content Communication (10 nominacji), K+Group (8 nominacji) oraz Linkleaders i Big Picture (po 6 nominacji).

11.10.2024 | Konkursy | przeczytano: 345 razy
VeloBank z kampanią podnoszącą cyfrową świadomość klientów

Nawet 66% firm działających w Polsce, ocenia, że w perspektywie 2 lat stanie się ofiarą ataku hakerów, który zakłóci ich codzienną pracę1. Zaś tylko 2% organizacji deklaruje wysoki poziom odporności na cyberzagrożenia2. Wraz z rozpoczęciem tegorocznej edycji Europejskiego Miesiąca Cyberbezpieczeństwa, VeloBank uruchamia kampanię edukacyjną skierowaną do klientów indywidualnych i firmowych. Od października w kanałach banku pojawią się materiały, które podniosą ich świadomość związaną z wirtualnym bezpieczeństwem.

27.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 343 razy
Magdalena Różczka i jej awatar w kampanii VeloBanku

Stawiający na technologię VeloBank wykorzystuje sztuczną inteligencję już nie tylko w swoich nowatorskich produktach. W najnowszej kampanii promującej VeloFotkę, kredyt gotówkowy, który można wziąć kilkoma kliknięciami w aplikacji mobilnej, główne role zagrały: Magdalena Różczka oraz jej wirtualna odpowiedniczka wygenerowana przez AI.

07.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 404 razy
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2024

Przewodniczącą Jury 22. edycji Złotych Spinaczy została Anna Cywińska, Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji, Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Haleon), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Anna Wiśniewska (Skanska), Marcin Kasprzak (ERBUD GROUP), Kamil Kozłowski (dfusion communication), Mariusz Wawer (3M) oraz Jan Zając (Sotrender).

22.08.2024 | Konkursy | przeczytano: 1148 razy

Kolejne dwie organizacje przystąpiły do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Szeregi kurii marketerów wzmocnią InPost oraz VeloBank.

03.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 682 razy (komentarzy: 4)

VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.

20.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 683 razy (komentarzy: 14)
 Mobile Trends Conference & Awards w marcu w Krakowie

Już 21 i 22 marca w Krakowie odbędzie się najważniejsze wydarzenie roku w dziedzinie technologii mobilnych. Mobile Trends Conference od 12 lat łączy specjalistów i pasjonatów mobilności oraz branży IT z całej Polski. IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem.

12.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 1059 razy
Velobank i zaprasza do Świata Bardziej Love

Z okazji walentynek ruszyła wielokanałowa kampania produktowa VeloBanku, która wpisuje się w rosnący trend doceniania siebie i swoich bliskich. Okazuje się, że 14 lutego świętujemy niezależnie od tego, czy jesteśmy zakochani. Aż 1/3 z nas obchodzi ten dzień z tymi, którzy są dla nas ważni – a więc z przyjaciółmi, dziećmi oraz… we własnym towarzystwie. Dlatego VeloBank zamienia Świat Bardziej Velo na Świat Bardziej Love. Działania będą prowadzone w kinie, internecie, social mediach, obejmą także placówki własne, kanały kontaktu z klientem oraz PR i komunikację wewnętrzną.

13.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 845 razy
Bądź Mikołajem... kampania Velobanku

W Black Friday ruszyła świąteczna, wielokanałowa kampania produktowa VeloBanku. Działania będą prowadzone w telewizji, radiu, internecie, prasie, social mediach, obejmą także PR, własne kanały kontaktu z klientem oraz akcje niestandardowe. W każdym z nich opowiedziane będą historie ludzi, którzy w okresie świątecznym stają się Mikołajami dla swoich bliskich. Jakimi? Takimi, jakimi zawsze chcieli być! Dzięki świątecznemu kredytowi gotówkowemu na dowolny cel, z odroczoną spłatą. Do stworzenia unikatowych aktywacji została wykorzystana hiperpersonalizacja oraz segmentacja klientów.

03.12.2023 | Z rynku | przeczytano: 621 razy (komentarzy: 8)
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764