Niestandardową, innowacyjną kampanię dla telewizji Fox, promującą serial „Chicago Fire”, poświęcony służbom ratowniczym, docenili najlepsi fachowcy w branży światowej. Nagroda Digital Signage Award przyznawana jest za niestandardowe, kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz za nadzwyczajne rozwiązania na polu digital signage, z wykorzystaniem cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Wczoraj, 12 lutego, w Amsterdamie, nagrodę przedstawicielom Screen Network wręczył Matthiew Davies, Dyrektor Digital Signage Awards. W imieniu firmy statuetkę odebrali: Damian Rezner, Head of Think DOOH oraz Michał Kaleta, Manager ds. rozwoju sieci DOOH. Kampania ta jest wspólnym dziełem Screen Network, domu mediowego Mindshare Polska oraz kanału Fox.
19.02.2020 | przeczytano: 1009 razyFirma specjalizująca się w tworzeniu dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji w reklamie zewnętrznej i elektronice reklamowej – po raz pierwszy przedstawi swoje produkty na wrześniowych targach reklamy.
10.08.2018 | przeczytano: 914 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |