logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Viasat World: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
1939 Na żywo: Startuje projekt Viasat World

Międzynarodowy koncern medialny Viasat World ogłosił oficjalny start inicjatywy 1939 Na żywo. Nowatorski projekt cyfrowy, przy użyciu nowoczesnych kanałów komunikacji, pozwala w trybie rzeczywistym śledzić wydarzenia z przeszłości opowiedziane autentycznym głosem ich uczestników. Dziesięciotygodniowe przedsięwzięcie będzie funkcjonowało w polskiej i angielskiej wersji językowej.

06.08.2019 | przeczytano: 230 razy
Platforma Vod.pl i Onet wesprą Viasat World w promocji projektu 1939 Na żywo

Viasat World we współpracy ze studiem Future History stworzył innowacyjny projekt cyfrowy, umożliwiający współczesnemu odbiorcy przełomowe doświadczenie historii. Przedsięwzięcie pozwala w trybie rzeczywistym śledzić wydarzenia z 1939 roku opowiedziane autentycznym głosem ich uczestników. W promocję inicjatywy zaangażowały się platforma vod.pl i portal Onet, na którym będzie można znaleźć treści przygotowane w ramach projektu.

15.07.2019 | przeczytano: 260 razy
Zespół kreatywny Viasat World zdobywcą dwóch nagród w konkursie Promax Global Excellence

Międzynarodowy koncern medialny Viasat World został wyróżniony dwiema nagrodami na prestiżowej gali Promax Global Excellence Awards 2019 w Los Angeles. Uznanie jury zdobyła kampania kreatywna zrealizowana dla programu „Dzieje Europy“.

18.06.2019 | przeczytano: 149 razy

Międzynarodowy koncern medialny Viasat World we współpracy ze studiem Future History tworzy nowatorski projekt cyfrowy, umożliwiający współczesnemu odbiorcy przełomowe doświadczenie historii. Przedsięwzięcie, przy użyciu nowoczesnych kanałów komunikacji, pozwala w trybie rzeczywistym śledzić wydarzenia z przeszłości opowiedziane autentycznym głosem ich uczestników. Sześciotygodniowy projekt startuje 1 sierpnia br. i będzie funkcjonował w polskiej i angielskiej wersji językowej.

17.05.2019 | przeczytano: 121 razy
Viasat World nagrodzony podczas 45. Konferencji PIKE

Międzynarodowy koncern medialny Viasat World otrzymał prestiżowe laury podczas XIII edycji Festiwalu Kanałów Tematycznych, który miał miejsce w ramach 45. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2018 w Łodzi. W kategorii Wydarzenie Roku jury nagrodziło Tytanowym Okiem launch kanału Epic Drama w Polsce.

12.10.2018 | przeczytano: 268 razy
Viasat World pozyskuje prawa do serialu Das Boot dla kanału Epic Drama

Dzięki umowie z Sonar Entertainment Viasat World zapewnia kolejne atrakcyjne propozycje programowe dla kanału Epic Drama. Pakiet obejmuje długo oczekiwaną produkcję Das Boot oraz drugi sezon serialu Mr. Mercedes.

11.07.2018 | przeczytano: 869 razy

UPC Polska wzbogaca swoje portfolio programów o Epic Drama – kanał oferujący krajowej publiczności dostęp do największych współczesnych produkcji kostiumowych. Nowy kanał będzie dostępny w pakiecie Max od 12 czerwca br. Dodatkowo, zostanie promocyjnie udostępniony abonentom pakietu Select do 19 sierpnia br.

14.06.2018 | przeczytano: 267 razy
Zespół kreatywny Viasat World z dwiema głównymi nagrodami na gali Promax BDA

Wiodący międzynarodowy koncern medialny Viasat World został wyróżniony dwiema głównymi nagrodami na prestiżowej gali Promax BDA Europe Awards. Impreza stanowi europejską edycję światowego konkursu promującego wybitne osiągnięcia w dziedzinie rozrywki, designu i marketingu.

21.05.2018 | przeczytano: 473 razy

38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z wrocławską firmą Zone IT, która stworzyła aplikację mobilną usprawniającą proces tworzenia i podpisywania umów na odległość. Do zadań agencji należy doradztwo strategiczne, a także działania z zakresu media relations dla aplikacji Spinker. Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji. Za realizację projektu odpowiadają Aneta Rybus, Marta Wróblewska i Olga Szymkowiak.

27.01.2017 | przeczytano: 387 razy

Viasat World, międzynarodowa grupa dostarczająca rozrywkę, producent 27 kanałów płatnej telewizji i wideo na żądanie w 50 krajach, powołał Patcha Khana na stanowisko Dyrektora ds. Technologii. Będzie on odpowiedzialny za zarządzanie i dostarczanie kompleksowych rozwiązań technologicznych dla Viasat World, niezbędnych na dynamicznie zmieniającym się rynku mediów.

08.11.2016 | przeczytano: 519 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764