logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vileda: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 33

Dfusion wkracza w jesienny sezon witając w swoim gronie nowych klientów. Tym samym agencja poszerza portfolio o kolejne branże. Prestiżowe inwestycje mieszkaniowe, technologie chmurowe dla sektora kosmicznego, nowoczesny sprzęt audio oraz inteligentne rozwiązania do domu – to tylko niektóre z obszarów, które agencja będzie eksplorowała w ramach obsługi nowych projektów.

21.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 213 razy
Jubileuszowa loteria konsumencka Vileda

Marka Vileda, świętując swoje 75-lecie, zaprasza do udziału w loterii „Na Twoje czyste kąty”. Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made. Loteria potrwa do 30 listopada.

14.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 335 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Jedna z czołowych firm w Polsce, specjalizująca się w usługach wsparcia sprzedaży, skonsolidowała swoje działania pod szyldem grupy IQFM. To konsekwencja realizacji strategii biznesowej mającej na celu wzmacnianie oferty oraz utworzenie wyspecjalizowanych dywizji, zabezpieczających każdy etap cyklu sprzedaży produktu. Po 25 latach działalności przyszedł również czas na unifikację standardów w grupie i zmianę identyfikacji wizualnej.

27.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 311 razy
Anna Czubaszek Dyrektorką Kreatywną w Kerris

Zmiany na czele kreacji w agencji KERRIS: Anna Czubaszek dołączyła do zespołu, obejmując rolę Dyrektorki Kreatywnej i szefowej działu kreacji.

31.07.2024 | Personalia | przeczytano: 439 razy
Esperienza Agency z kampanią dla Vileda Polska

Esperienza Agency z przyjemnością informuje o najnowszej współpracy z Vileda Polska, mającej na celu promocję innowacyjnej linii produktów VILEDA PET PRO, stworzonej specjalnie z myślą o właścicielach zwierząt. Nowa seria akcesoriów do sprzątania dedykowana jest tym, którzy codziennie mierzą się z wyzwaniami, jakie niesie ze sobą życie z czworonogami.

05.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 610 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Maciej Sitek Senior Account Managerem w agencji Chapter1, obsłuży markę Lech Pils

Do zespołu poznańskiej agencji Chapter1 wrócił Maciej Sitek, na stanowisko Senior Account Managera i będzie obsługiwał markę Lech Pils (Kompania Piwowarska). W Chapter1 pracował już w latach 2018-2020, zajmując się obsługą takich marek jak: Uber, Volkswagen, Vileda i właśnie wspomniany Lech Pils.

16.06.2023 | Z rynku | przeczytano: 601 razy
Czystość bez zarysowań – Vileda Always Clean z nową kampanią reklamową

Marka Vileda uruchomiła kampanię reklamową, wspierającą komunikację zmywaka do naczyń Glitzi Always Clean pod hasłem „Vileda Always Clean – zmywak doskonały”.  Spot emitowany jest od 7 marca do 11 kwietnia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i platformie VOD.

16.03.2022 | Z rynku | przeczytano: 743 razy
Vileda Ultramax w nowej kampanii reklamowej

Vileda – marka produkująca sprzęty i akcesoria do sprzątania rozpoczęła piątą edycję kampanii reklamowej ULTRAMAX. Promuje w niej kultowy mop płaski Ultramax pod hasłem marki „W domu wszystko jest w porządku”. Spot reklamowy jest emitowany od 3 do 30 stycznia br. w mediach ogólnopolskich.

17.01.2022 | Z rynku | przeczytano: 415 razy
Ewelina Nowakowska i Maciej Brzozowski awansują w Liquidthread

W zespole Content Solutions agencji LiquidThread (Publicis Groupe) awansowali: Ewelina Nowakowska na stanowisko Senior Content Partnership Consultant i Maciej Brzozowski na stanowisko Senior Content Partnership Manager. To kolejne awanse zespole Content Solutions w tym roku. Wcześniej awansowali: Natalia Lejman i Łukasz Łaski na stanowiska Senior Content Partnership Consultant.

12.10.2021 | Z rynku | przeczytano: 603 razy
Vileda rozpoczyna nowy rok czterema silnymi kampaniami reklamowymi

Marka Vileda regularnie promuje swoje produkty i prowadzi zintegrowane działania promocyjne w telewizji i Internecie. W nowym roku producent akcesoriów do sprzątania przeprowadzi aż cztery duże kampanie reklamowe: mopa 1-2 Spray Max, ściereczki Actifibre, odkurzacza myjącego JetClean i mopa Ultramax, także w wersji XL. Spoty powstały w oparciu o myśl przewodnią claimu marki „W domu wszystko jest w porządku” i będą emitowane w ogólnopolskiej telewizji przez cztery miesiące br. – od 4 stycznia do 28 kwietnia. Oznacza to, że produkty Viledy będą gościć na ekranach nieprzerwanie przez 16 tygodni.

14.01.2021 | Z rynku | przeczytano: 964 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 33)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764