logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vinted: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Tylko 6%% użytkowników smartfonów nie korzysta z aplikacji zakupowych

Jak informuje Spicy Mobile, jedynie 6% użytkowników smartfonów nie ma zainstalowanej na swoim telefonie ani jednej aplikacji handlowej. Według Tomasza Kąkola, eksperta w zakresie marketingu mobilnego, to znak naszych czasów – konsumenci szukają spersonalizowanych doświadczeń zakupowych i coraz częściej sięgają po oferujące im to aplikacje mobilne.

27.06.2023 | przeczytano: 582 razy
Już blisko 40%% Polaków kupujących online to smart shopperzy

Jak wynika z najnowszego raportu “Customer Journey 2023. Poszukiwanie i zakup produktów online” przygotowanego przez agencję badawczą Minds&Roses przy współpracy z Allegro, Polacy kupujący online coraz rozważniej podchodzą do zakupów - już co trzecia osoba podczas zakupów w Internecie poszukuje równowagi między odpowiednią jakością a atrakcyjną ceną, porównuje oferty w różnych miejscach i jest w stanie świadomie wybrać moment zakupu produktu. Między innymi takie działania wpisują się w koncepcję smart shoppingu i pokazują dojrzałość konsumentów. Są również odpowiedzią na postępującą inflację.

31.05.2023 | przeczytano: 478 razy
Publikacja raportu „Trend na recommerce” [INFOGRAFIKA]

Internetowe sklepy od wielu lat są pierwszym wyborem dla wielu konsumentów, a rynek e-commerce stale się rozwija. A jak sytuacja wygląda w przypadku recommerce, czyli internetowego handlu rzeczami z drugiej ręki? Czy zakupy w sieci już na tyle nam spowszedniały, że nie boimy się kupować tą drogą produktów używanych? Odpowiedzi znaleźć można w raporcie „Trend na recommerce”, przygotowanym przez agencję Cyrek Digital.

21.02.2023 | przeczytano: 1108 razy
Nowy ranking popularności e-commerce’ów od Sentione

Największą popularnością wśród polskich Internautów spośród platform e-commerce’owych cieszy się Ceneo, a największą sympatią TaniaKsiazka.pl, jak wynika z najnowszej analizy polskiego SentiOne. W mediach natomiast najczęściej wymieniane są Allegro i Amazon. Aż 40 proc. wypowiedzi na temat serwisów sprzedających online pochodzi z Twittera.

03.10.2022 | przeczytano: 1256 razy
Historia przedmiotów w kampanii Vinted

Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand.

11.08.2022 | przeczytano: 354 razy
Mediahub awansuje Tomasza Perkowskiego

Tomasz Perkowski awansował na digital investments directora w domu mediowym MediaHub Poland. To nowo utworzone stanowisko w dziale trade.

28.07.2022 | przeczytano: 566 razy

Wielka Brytania, Włochy, Portugalia, Hiszpania, Francja, Niemcy, Estonia i Austria to rynki, na który działania performance marketingowe realizować będzie dla Western Union MullenLowe MediaHub. Klient ponownie zdecydował się powierzyć budżet na działania paid social i SEM właśnie MLMH, doceniając wysoki poziom obsługi.

24.06.2021 | przeczytano: 441 razy
To był najgorszy rok dla rynku reklamy od 2009 r.

Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2020 r. wyniosła 9 mld zł, co oznacza spadek o 8,6%.

  • Reklamodawcy przenoszą budżety do internetu.
  • Internet zwiększył swój udział w rynku do 41,1%.
  • Udział telewizji i internetu wzrósł z 81% w 2019 do 85% w br.
  • Wartość wydatków na reklamę telewizyjną spadła o 10,1%, czyli o 443 mln zł.

05.03.2021 | przeczytano: 816 razy

MullenLowe MediaHub połączyła siły z Inspired UM (litewskim domem mediowym) i wspólnie realizuje lunch nowego, największego internetowego sklepu spożywczego w krajach bałtyckich o nazwie Barbora.pl (Grupa Maxima). Zakres prac MLMH to planowanie i zakup mediów w zakresie mediów offline.

03.02.2021 | przeczytano: 692 razy

W ciągu kilku miesięcy 2020 r. handel internetowy w Polsce przyspieszył o dobrych kilka lat, a pandemia sprawiła, że szereg zjawisk prognozowanych dopiero na nową dekadę stało się rzeczywistością. Eksperci platformy sklepów internetowych Shoper spojrzeli z dystansem na miniony rok. Oceniają, co wywarło największy wpływ na sektor e-zakupów w ostatnich miesiącach i co będzie go wciąż kształtować w 2021 roku.

08.01.2021 | przeczytano: 623 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764