logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Visa: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 142
Widzimy się u Ciebie: Szymon Majewski w kampanii Fundacji Polska Bezgotówkowa

Celem akcji „Widzimy się u Ciebie!” jest zauważenie i docenienie małych firm. Działania mają na celu edukowanie i zachęcanie przedsiębiorców do przyjmowania płatności bezgotówkowych, po to, aby ich klienci mogli płacić, tak jak lubią. Ambasadorem akcji jest Szymon Majewski – dziennikarz, prezenter i satyryk, który wspólnie z Fundacją odwiedza przedsiębiorców, którzy wzięli udział w Programie Polska Bezgotówkowa - pomaga im w codziennej pracy i wspiera promocję ich biznesów.

30.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 260 razy
Canon imagePROGRAF PRO-1100: fotograficzna drukarka A2

Firma Canon ogłasza premierę długo oczekiwanego urządzenia imagePROGRAF PRO-1100, flagowego modelu w serii profesjonalnych drukarek atramentowych A2. ImagePROGRAF PRO-1100 zaprojektowano z myślą zarówno o profesjonalistach, jak i entuzjastach fotografii, aby zapewnić im wyjątkową jakość i trwałość zdjęć.

09.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 341 razy
Trasa promocyjna Visa: Bolid F1 na Zamku Królewskim

Zamek Królewski w Warszawie będzie siódmym przystankiem na trasie tegorocznego touru promocyjnego bolidu Formuły 1. Maszyna Visa Cash App RB, partnera sponsoringowego ORLEN, w sobotę 7 września pojawi się w ogrodach zamku i będzie specjalną atrakcją charytatywnego pleneru plastycznego dla dzieci.

06.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 354 razy
Jakub Ragdowski awansuje w Havas Media

Z początkiem września na stanowisko Consulting Directora w agencji Havas Media awansował Jakub Radgowski. Będzie odpowiedzialny za kompleksowy nadzór nad strategią i działaniami dla klientów agencji, jak również zarządzanie podległym zespołem.

02.09.2024 | Personalia | przeczytano: 626 razy
Katarzyna Jezierska szefową marketingu OSM Piątnica

Wraz z początkiem sierpnia 2024 roku stanowisko dyrektora marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy objęła Katarzyna Jezierska, która będzie odpowiedzialna za strategię oraz działania marketingowe promujące markę Piątnica i jej produkty.

27.08.2024 | Personalia | przeczytano: 647 razy
Wejdź na wyższy poziom: olimpijska kampania Visa

Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich, startuje z nową europejską kampanią, w której olimpijczyjcy i paralimpijczycy z Team Visa zachęcają do podążania za swoimi pasjami i osiągania sukcesów.

22.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 343 razy
Kampania mPay z Jakubem Błaszczykowskim w decydującej fazie

Rozpoczął się kolejny etap kampanii wizerunkowej polskiej superaplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play” z Jakubem Błaszczykowskim w roli głównej. Od początku czerwca w największych polskich miastach zobaczyć można plakaty OOH z wizerunkiem byłego kapitana reprezentacji Polski, a obecnie ambasadora mPay.

17.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 357 razy
PRZElew wspiera kampanię i loterię Przelewy24

Serwis Przelewy24 zaprasza na drugą edycję PRZEloterii. Sympatyczny PRZElew w wakacyjnej odsłonie przygotował wspaniałe nagrody. Partnerami głównymi akcji są Visa i Mastercard. PRZEpartnerami wybranych nagród tygodniowych są marki Itaka, simplybuy.pl i al.to.

23.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 556 razy
Olimpijskie emocje i kampania Visa

Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich, w swojej kampanii marketingowej realizowanej w Europie Środkowo-Wschodniej wraz z przedstawicielami Team Visa na Paryż zaprasza konsumentów z tego regionu, by poczuli emocje związane z Igrzyskami Olimpijskimi i Paralimpijskimi Paryż 2024.

30.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 552 razy
BNP Paribas - Bank Dobrych Decyzji. Nowa platforma komunikacyjna

Podstawową rolą banku powinna być pomoc Klientom w podejmowaniu dobrych decyzji finansowych. Spektrum działań banków i ich sprawczość coraz częściej wychodzi jednak daleko poza ofertę kredytów i depozytów. Bank BNP Paribas w najnowszej kampanii „Bank Dobrych Decyzji” pokazuje, na jak wiele rzeczy może mieć realny i pozytywny wpływ instytucja odpowiedzialna społecznie. Bank zachęca do bliższego przyjrzenia się i poznania instytucji finansowych, którym powierzamy nasze środki. Dlaczego? Bo warto, by ich działania i wartości były zgodne z wartościami, które są dla nas – ich Klientów – osobiście ważne. Uzupełnieniem kampanii są nowości w ofercie banku.  Pierwsza z nich, Karta tenisowa Visa, jest już dostępna dla nowych i obecnych Klientów.

03.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 593 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 142)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764