logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vision Express: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 40

Agencja Weber Shandwick odpowiada za realizację działań z zakresu public relations dla kultowej, amerykańskiej marki okularów Privé Revaux, które właśnie pojawiły się na polskim rynku.

08.06.2020 | przeczytano: 201 razy
Walk Creative oraz Szut Szut Studio z produkcją dla Vision Express

Agencja WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię reklamową dla marki Vision Express, lidera branży optycznej w Polsce. Najnowsza odsłona promuje serię okularów przeciwsłonecznych i zaskakuje zarówno koncepcją, jak i samą formą przekazu. WALK Creative opracowało strategię oraz koncept kreatywny kampanii. SZUT SZUT STUDIO odpowiada natomiast za produkcję spotów.  

01.06.2020 | przeczytano: 363 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Awanse w dziale client engagement VMLY&R

W pierwszym kwartale tego roku do grona group account managerów agencji VMLY&R (Marta Gaś-Dmowska i Michał Brzęczkowski) dołączyli i tym samy awansowali: Anna Góreczna oraz Bartosz Mazurek. Adam Augustynowicz awansował na stanowisko regional business coordinator.

06.04.2020 | przeczytano: 978 razy
Nowy dział w Plej

Z początkiem 2020 roku w Plej utworzono nowy dział strategii. Zarządza nim Wojtek Walczak, dołączający do Plej jako strategy director. Podlega mu dwóch strategy plannerów. Nowa komórka raportuje bezpośrednio do Łukasza Gumowskiego, creative partnera w Plej.

03.02.2020 | przeczytano: 365 razy
Brandlift profesjonalizuje hasztagi

Firma specjalizuje się w łączeniu twórców z markami w ramach kampanii z nano- i mikroinfluencerami, jak również najbardziej wpływowymi i opiniotwórczymi postaciami ze świata social mediów. Agencja dysponuje autorską platformą technologiczną zapewniającą m.in. nadzór nad realizacją kampanii w czasie rzeczywistym oraz wykorzystuje światowej klasy narzędzia do weryfikacji influencerów pod kątem jakości i optymalizacji zasięgów.

30.12.2019 | przeczytano: 359 razy
Walk z nową kampanią dla Vision Express

W listopadzie wystartowała nowa kampania promocyjna Vision Express. Tym razem komunikację skierowano do kierowców. Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada Walk Creative, za działania media ralations Walk PR, a komunikacją na kanałach social media  zajęła się agencja Walk Digital.

13.11.2019 | przeczytano: 179 razy
Vision Express z obchodzi Światowy Dzień Wzroku

10 października przypada Światowy Dzień Wzroku, z tej okazji jeden z salonów Vision Express w Warszawie zmieni swoją przestrzeń. Wszystko po to, aby zwrócić uwagę klientów na problem niebadania wzroku regularnie oraz by pokazać, jak ważny jest to zmysł w naszym codziennym funkcjonowaniu. Za koncepcję oraz realizację projektu odpowiada Grupa Walk.

10.10.2019 | przeczytano: 432 razy
Vision Express z nową kampanią

Wystartowała kolejna odsłona kampanii promocyjnej Vision Express Ile lat, tyle zniżki + 100 zł. Jej twarzami zostali Zygmunt i Filip Chajzerowie. Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada Walk, a za produkcję SZUT SZUT Studio.

29.08.2019 | przeczytano: 222 razy
„Jej czarne oczy” w najnowszym spocie dla Vision ExpressZobacz wideo

Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla Vision Express – „Wielka wyprzedaż”. Za koncepcję kreatywną nowej kampanii odpowiada agencja Walk Creative, produkcją zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Spotom towarzysz znany przebój „Jej czarne oczy” zespołu Ivan i Delfin.

18.06.2019 | przeczytano: 784 razy
Grupa Walk dla Vision Express w kampanii Wielkiego Badania Wzroku

W ubiegły poniedziałek ruszyła czwarta edycja Wielkiego Badania Wzroku, ogólnopolskiej kampanii organizowanej przez Vision Express. Jej celem jest zwiększenie świadomości Polaków w zakresie konieczności dbania o wzrok oraz stworzenia okazji do konsultacji u specjalisty. Za koncepcję komunikacji kampanii odpowiada Walk.

27.02.2019 | przeczytano: 287 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 40)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764