logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Voice Contact Center: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8

Spółka VCC, specjalizująca się w customer experience, zajmie się kompleksową obsługą klientów Grupy TAURON. Współpraca obejmie realizację procesów obsługowych i sprzedażowych na infolinii oraz w elektronicznych kanałach kontaktu.

01.09.2022 | przeczytano: 490 razy

Wieloletnia współpraca obu firm poszerzyła się dzięki wykorzystaniu voicebotów w badaniach opinii i satysfakcji Klientów PZU. Należąca do Grupy OEX spółka Voice Contact Center stworzyła dla PZU dedykowane rozwiązanie w swojej autorskiej technologii. Klienci po kontakcie z infolinią firmy ubezpieczeniowej mogą spodziewać się telefonu od Primebota – wirtualnego ankietera.

29.06.2022 | przeczytano: 479 razy
VCC w trosce o uśmiechy klientów marki DrSmile

Należąca do Grupy OEX spółka Voice Contact Center wspiera markę DrSmile w budowaniu customer experience na rynku niemieckim oraz polskim. Wielojęzyczni konsultanci VCC odpowiadają na maile, obsługują chaty i prowadzą telefoniczny onboarding nowych pacjentów specjalizującej się w aparatach ortodontycznych firmy z Berlina.

22.12.2021 | przeczytano: 717 razy
Voice Contact Center współpracuje z Allegro w obszarze Customer Experience

Spółka z Grupy OEX wspiera od października 2019 roku najbardziej popularną platformę zakupową  w realizacji strategii excellent customer experience. Odpowiada między innymi za wsparcie procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta, kampanii komercyjnych i marketingowych oraz za budowanie katalogu produktów na platformie.

02.06.2020 | przeczytano: 1386 razy
Grupa OEX pod wspólną marką i z nową strategią

Grupa OEX – jeden z największych podmiotów na rynku usług biznesowych w Polsce – tworzy jedną, wspólną markę dla wszystkich spółek wchodzących w skład holdingu. Pod brandem OEX Business Services zaoferuje klientom kompleksowe wsparcie procesów sprzedażowych i marketingowych oraz szeroko pojętą obsługę back-office.

08.05.2014 | przeczytano: 1033 razy

Outsourcing Experts – holding skupiający spółki oferujące usługi z zakresu business process outsourcing – poszerza strukturę grupy o firmę Divante, dostawcę innowacyjnych rozwiązań dla e-biznesu. Dzięki pozyskaniu kolejnych kompetencji Grupa OEX zaoferuje klientom najszerszy na rynku wachlarz usług z obszaru outsourcingu  sprzedaży.

18.03.2013 | przeczytano: 673 razy

Voice Contact Center – spółka wchodząca w skład Grupy Outsourcing Experts, świadcząca usługi z zakresu call i contact center – zrealizowała kampanię, która została nagrodzona w VI edycji Konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow 2011, w kategorii Telemarketing. To pierwsza nagroda w tej kategorii od początku istnienia konkursu. Nagrodzona kampania realizowana była na rzecz Wydawnictwa G+J RBA. Projekt dotyczył monitoringu należności i był skierowany do prenumeratorów miesięcznika National Geographic Polska. Voice Contact Center jest obecnie głównym partnerem Wydawnictwa w zakresie sprzedaży przez telefon. Firmy planują rozszerzyć współpracę w obszarze telefonicznej obsługi klientów.

24.06.2011 | przeczytano: 2233 razy

Wybrano laureatów konkursu dla najlepszych kampanii marketingu bezpośredniego Golden Arrow, organizowanego przez wydawnictwo VFP Communications oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Grand prix VI edycji przyznano agencji BBDO za kampanię „Wymyśl nowy smak Lay’s”.

21.06.2011 | przeczytano: 1459 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764