logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Volkswagen: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 313
24/7Communication dla marek Seat i Cupra

Marki SEAT i CUPRA poinformowały o podjęciu współpracy z agencją 24/7Communication. Kooperacja rozpoczęła się w grudniu 2024 r. Agencja została wybrana w toku postępowania przetargowego.

02.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 46 razy
Volkswagen ID. Buzz GTX w ostatnim z trylogii filmów „Venom”

Volkswagen Samochody Dostawcze ma zaszczyt ogłosić, że nowy Volkswagen ID. Buzz GTX zagrał w ostatnim z obrazów filmowej trylogii Venom. W „Venom: The Last Dance” wyprodukowanym przez Sony Pictures, którego kinowa premiera odbyła się 25 października, pojawia się zarówno w pełni elektryczny ID. Buzz GTX, jak i klasyczny Volkswagen Bus.

27.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 683 razy
Cupra i Ray-Ban Meta – promocja w inteligentnych okularach

CUPRA, marka znana z łączenia sportowych osiągów z nowoczesnymi technologiami, nieustannie poszukuje innowacyjnych rozwiązań, które podnoszą jakość doświadczeń związanych z motoryzacją. Najnowsza inicjatywa marki to wykorzystanie inteligentnych okularów Ray-Ban Meta, co podkreśla zaangażowanie w integrację najnowszych technologii w świecie motoryzacji.

22.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 257 razy
Wiarygodność ekonomiczna Polski sukcesywnie się pogarsza

Z tegorocznej edycji indeksu wiarygodności ekonomicznej państwa (IWEP) wynika, że Polska wypada pod tym względem coraz gorzej, szczególnie w obszarze makroekonomii i finansów publicznych. To z kolei obniża konkurencyjność gospodarki, wpływając na możliwości jej finansowania i rozwoju oraz na postrzeganie Polski przez inwestorów. Widać to m.in. w spadku sumarycznej wartości inwestycji zagranicznych w Polsce. Biznes apeluje o większą stabilizację prawa i obciążeń fiskalnych, podkreślając, że pobudzenie inwestycji, szczególnie w obszarach cyfrowej gospodarki, jest konieczne dla wzrostu gospodarczego.

22.10.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 272 razy
Finaliści PR Wings: najlepsze polskie kampanie PR 2023/2024

46 najlepszych polskich kampanii PR zostało zakwalifikowanych do finału konkursu PR Wings 2023/2024. Liderami nominacji są ERBUD, Alert Media Communications, GetHero, Imago Public Relations, mBank, Pepco oraz Stowarzyszenie Filmowców Polskich – Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych. Zwycięzców poznamy już 13 listopada 2024 roku na Gali PR Wings w warszawskim Hotelu Bellotto.

17.10.2024 | Konkursy | przeczytano: 576 razy
Pewność motywem kampanii Volkswagen Certyfikowane używane

Volkswagen Group Polska wystartował z kampanią digitalową, której celem jest wsparcie (wizerunkowe, świadomościowe i sprzedażowe) programu Volkswagen Certyfikowane używane. Zakup i planowanie mediów został zrealizowany przez zespół Digital Media z Grupy Volkswagen. Agencja Altavia Kamikaze + K2 jest natomiast odpowiedzialna za część strategiczno-kreatywną, w tym m.in. za prace strategiczne, prace kreatywne (hasła kampanii) czy design (przygotowanie KV i projekty formatów reklamowych). Oznacza to poszerzenie współpracy pomiędzy marketerem i agencją o nowy obszar.

14.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 335 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Emocjonalny storytelling w kampanii Volkswagen Financial Services

Droga na szczyt? Klucz to sprawdzony partner w finansowaniu samochodów – to główne przesłanie najnowszej kampanii Volkswagen Financial Services. Realizacja kontynuuje historię bohaterów wiosennego spotu. Tym razem w biznesowej odsłonie.

27.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 359 razy
GroupM z pozycją nr 1 w raporcie COMvergence

GroupM zajęła pierwsze miejsce na polskim rynku wśród grup mediowych w raporcie COMvergence “New Business Barometer H1 2024”. Podsumowuje on minione półrocze pod względem pozyskanych i obronionych budżetów mediowych. W rankingu agencyjnym pierwsze miejsce zajął EssenceMediacom, czwarte Mindshare, a szóste Wavemaker (wszystkie te agencje należą do GroupM).

25.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 391 razy
Europejska jakość w kampanii Seat

Europejski rynek motoryzacyjny wkracza w nową erę, stawiając przed producentami nowe wyzwania. W obliczu tych zmian, SEAT umacnia swoją pozycję jako synonim europejskiej jakości i niezawodności, oferując klientom swoje samochody w przystępnych cenach. Marka prezentuje ofertę i szeroko zakrojoną kampanię, która ma przypomnieć konsumentom o wartości europejskiego rzemiosła motoryzacyjnego. W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania klientów, hiszpański producent w kampanii podkreśla swoją europejską tożsamość, wysoką jakość i wieloletnie doświadczenie firmy z siedzibą w Martorell.

23.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 457 razy
Wywiad: Sztuczna inteligencja to pusty, nic nieznaczący slogan

„Nie wiemy, czy narzędzia sztucznej inteligencji są bezpieczne, bo nie zastanawiamy się nad tym, jak to rzetelnie sprawdzić” – mówi Cathy O’Neil, matematyczka, autorka książek i badaczka algorytmów. Zapraszamy na wywiad dziennikarza Jakuba Dymka.

25.08.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 834 razy
1 2 3
Strona 1/32 (artykułów: 313)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764