logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Volvo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 146
Silna jak dziewczynka – akcja społeczna Wysokich Obcasów

“Silna jak dziewczynka” to akcja społeczna “Wysokich Obcasów”, która ma na celu wzmocnienie wiary i pewności siebie dziewczynek zarówno w codziennym życiu, jak i w dążeniach do osiągania swoich celów i marzeń. Na łamach magazynu oraz serwisu Wysokieobcasy.pl pojawią się artykuły i podcasty, a w ramach projektu odbędzie się debata na temat wspierania pewności siebie dziewczynek na różnych etapach edukacji oraz konkurs. Akcję wspierają Mattel, YES, GAP oraz Volvo Firma Karlik.  

28.02.2024 | przeczytano: 389 razy
Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2

Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.

22.02.2024 | przeczytano: 402 razy
Olga Grzybowska: z 19 Południka do Fusion Labs

Olga Grzybowska objęła stanowisko dyrektor marketingu w Fusion Labs. Olga ma kilkunastoletnie doświadczenie w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej, a w szczególności w tworzeniu strategii oraz jej implementacji. Przez ostatnie lata, Olga była współwłaścicielem agencji 19 Południk, obsługując jednocześnie projekty marketingowe klientów. W trakcie swojej kariery pracowała dla marek takich jak: Pizza Hut, Fundacja Dzieciom, Lotos, Oriflame, Dan Cake, Dr. Oetker, Philip Morris (IQOS Club), Kaufland, Gemini Park, Volvo Trucks, Stovit, Latopic, Bakal, Ritter Sport, i Vitax.

20.11.2023 | przeczytano: 638 razy
Awans w dziale technologii oraz nowa jednostka biznesowa VMLY&R Poland

Sławek Wala, dotychczas Chief Technology Officer (CTO) w VMLY&R Poland, od 1 maja obejmuje stanowisko Managing Director w nowo utworzonej jednostce biznesowej Production HUB. Funkcję CTO przejmie Jakub Mikuś, który awansuje w strukturach agencji.

10.05.2023 | przeczytano: 725 razy
Za kierownicą przyszłości. Tesla i Volvo na medialnym szczycie

W ostatnich miesiącach już co trzeci statystyczny Polak zetknął się w mediach z informacjami o autonomicznych rozwiązaniach motoryzacyjnych. Jak wynika z autorskiego badania Instytutu Monitorowania Mediów (IMM), w doniesieniach medialnych w tym kontekście najlepszą widoczność na pierwszych stronach gazet i stronach głównych portali internetowych notują Tesla i Volvo. Przekazy o najwyższej sile i wartości należą z kolei do Tesli, o której wzmianki mają wysokie zasięgi i warte są miliony złotych.

17.04.2023 | przeczytano: 583 razy
Julia Zakrzewska wzmacnia zespół agencji Luckyyou

Do zespołu agencji LUCKYYOU dołączyła Julia Zakrzewska, obejmując stanowisko Project Managerki. Wcześniej, przez ponad 7 lat, zdobywała doświadczenie w zespołach Client Service agencji takich jak: V&P, C108 czy CleverAgency.

23.11.2022 | przeczytano: 751 razy
Stora Enso i Northvolt: prace nad baterią bazującą na drewnie

Stora Enso i Nortvolt powołały do życia spółkę joint-venture, by wspólnie stworzyć proekologiczne baterie wykonane z niekopalnego węgla (bazującego na ligninie), produkowanego z odnawialnego drewna pochodzącego ze skandynawskich upraw leśnych. Celem projektu jest opracowanie pierwszej na świecie, dostępnej na skalę przemysłową baterii, wyposażonej w anodę w całości opartą na surowcach europejskich a zarazem neutralizującej ślad węglowy i redukującej koszty.

15.08.2022 | przeczytano: 584 razy
Sylwia Kobus wzmacnia struktury Whites jako Group Account Manager

Do Grupy Digitalowej Whites dołączyła Sylwia Kobus, wzmacniając dział Client Service jako Group Account Manager. Wcześniej Sylwia była związana z agencjami: Walk Digital, LiquidThreed w Grupie Publicis i Havas.

27.06.2022 | przeczytano: 635 razy
Mccann wzmacnia zespół kreacji

Do zespołu McCANN na stanowisko Creative Group Head dołączył Mateusz Gaca, który nadzoruje pracę działu kreacji dla marki Mastercard. Z kolei Michał Sosiński awansuje ze stanowiska Senior Art Director na Creative Group Head w zespole obsługującym markę KFC.

24.05.2022 | przeczytano: 619 razy

Agencja kreatywna Still Like kontynuuje współpracę z Volvo Trucks, głównym pomysłodawcą największej akcji CSR w branży TSL w Polsce - „Profesjonalni kierowcy”. Do zadań agencji ponownie będzie należeć kompleksowa obsługa programu.

28.02.2022 | przeczytano: 477 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 146)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764