logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

W: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 48720
Co grało w marketingu w 2021 roku?

Jeśli obudzicie mnie nad ranem w sobotę i zapytacie, gdzie dzisiaj jedziemy, to od razu odpowiem, że tylko do Lidla, do Lidla. A jeśli zaproponujecie jednak Biedronkę lub Aldiego, to nadal będę argumentował za Lidlem, bo promocje tam, parking ram pam-pam-pam. Kiedy art director dostarczy mi KV_v17_final.jpg pięć minut przed prezentacją przetargową, zaśpiewam mu jesteś jak gwiazda, mi tak lśnisz na niebie mym, chcę powiedzieć Ci: Merci, że jesteś tu. Gdy zagraniczny turysta zaczepi mnie na rynku i spyta „where is the monopoly shop?”, to na jednym wdechu wyrecytuję, że do the Lewiatan just one step, just one and only step, and no more. Kiedy moja dziewczyna po powrocie do domu zapyta, czemu nie przygotowałem kolacji pomimo zdalnej pracy, odpowiem bez wahania, że miałem ci ja pieczeń, lecz ją zmarnowałem.

25.01.2022 | przeczytano: 82 razy
Nowy szef SEO w Wirtualnej Polsce Media

Od początku lutego do zespołu Wirtualnej Polski Media dołączy Mikołaj Madziąg. Zajmie stanowisko Head of SEO. Będzie odpowiadać za tworzenie i realizację strategii SEO, współtworzenie i realizację celów trafficowych.

25.01.2022 | przeczytano: 36 razy

O włączenie targowych firm podlegających pod PKD 82.30 i 73.11 do pomocy w ramach tarczy 10.0, przyznanie im rządowego wsparcia na obiecane przez ministerstwo m-ce maj-sierpień 2021, wliczenie do rozliczenia tarczy PFR 2.0 czasu do sierpnia 2021 włącznie czy przedstawienie im wytycznych dotyczących bezpiecznej organizacji imprez targowych – zwraca się do premiera Komitet Obrony Branży Targowej. Zaznacza on, że rząd całkowicie pominął branżę targową w ostatniej tarczy rządowej 10.0 i wprowadził dyskryminujący ją sposób rozliczenia tarczy PFR 2.0 dla średnich i małych firm, gdzie prognozowane zwroty środków sięgają u nich średnio 50 % wartości pomocy. Zwraca też uwagę, na lekceważenie targowych przedsiębiorców przez resort Rozwoju i Technologii w rozmowach on-line w 2021 roku w sytuacji, gdy funkcjonowanie imprez targowych odbywa się obecnie w coraz bardziej ograniczonym wymiarze, przy braku możliwości obsługi polskich wystawców za granicą.

25.01.2022 | przeczytano: 39 razy

Grupa OLX sp. z o. o. wprowadza rejection fee dla agencji reklamowych kończących udział w konkursie ofert na drugim etapie.

25.01.2022 | przeczytano: 42 razy
Nowość od marki Wawel – Miniczekolada Danusia o smaku kokosowym

Klasyczna Danusia z Wawelu teraz dostępna w nowej, pysznej odsłonie! Do kultowego produktu o smaku orzechowo-czekoladowym dołączyła Danusia Kokosowa.

25.01.2022 | przeczytano: 81 razy
Agencja Monday Comms z kampanią dla Dell Technologies

Artur, w którego wciela się aktor Łukasz Simlat, jako pracownik korporacji przeżywa codzienne dylematy osób pracujących zdalnie. W postaci Artura każdy z nas może znaleźć siebie. Dlatego w poszukiwaniu rozwiązań pozornie błahych trudności, bohater zachęca do znalezienia w sobie wewnętrznego szefa i stania się lepszą wersją siebie na miarę dzisiejszych realiów. Jak to zrobić? Odpowiada najnowsza kampania Dell Technologies, w której firma zdradza, jak technologia i dobre nawyki mogą pomóc w byciu dla siebie lepszym szefem.

25.01.2022 | przeczytano: 78 razy
Epson rozpoczyna epokę otwartych innowacji

Firma opracowuje nowatorską technologię produkcji tworzyw sztucznych z biomasy i sproszkowanych metali z recyklingu.

25.01.2022 | przeczytano: 78 razy
Mediahub wspiera projekt XPS Revolt

MediaHub Poland odpowiada za obsługę mediową projektu „XPS Revolt” przygotowanego przez agencję reklamową Pakaya dla marek Dell i Intel EVO.

25.01.2022 | przeczytano: 83 razy
Agata Jońska szefową anteny Radia Pogoda

Od lutego 2022 r. Radio Pogoda będzie mieć nową szefową anteny i redaktorkę naczelną - zostanie nią Agata Jońska. Z Grupą Radiową Agory zakończy współpracę Agnieszka Kasprzyk, dotychczasowa szefowa anteny stacji.

25.01.2022 | przeczytano: 45 razy
Najważniejsze trendy w druku 3D na 2022

Przerwane łańcuchy dostaw w ostatnich latach dla wielu firm były ogromnym wyzwaniem –  szczęśliwie druk 3D może pomóc tę sytuację rozwiązać. Co więcej, w  czasach coraz większej troski o środowisko druk 3D staje się  jednym z ważnych narzędzi, które pomagają zadbać o minimalizację zużycia zasobów naturalnych i obniżenie emisji CO2.   Co jeszcze? O najnowszych trendach w druku 3D opowiada Emilio Juárez, wiceprezes EMEA sekcji druku 3D w HP Inc.

25.01.2022 | przeczytano: 87 razy
1 2 3
Strona 1/4872 (artykułów: 48720)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764