logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WALK Events: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19
Porsche w ramach kampanii „Napędzani marzeniami” zorganizowało największe polskie zawody w cold water surfingu

Największe polskie zawody w cold water surfingu odbyły się 5 marca na jednym z najsłynniejszych spotów surfingowych w Polsce, we Władysławowie. Ich dokładny termin zależał od warunków pogodowych nad polskim morzem. Do informowania o dacie startu wykorzystano 3-stopniowy system alertów: żółty (szykuj się, fale są coraz bliżej), zielony (zaczniemy zawody za 48 godz.), czerwony (brak pogody, ustalamy nowy termin eventu). Stawką w zawodach było łącznie 12 tysięcy euro.

20.03.2023 | przeczytano: 601 razy
Spotkanie Sprzedawców Mercedes-Benz (Walk Events)Zobacz fotorelację

WALK Events już po raz trzeci zorganizowało Spotkanie Sprzedawców Mercedes-Benz Cars. Tym razem to kluczowe dla komunikacji samochodów Mercedes-Benz wydarzenie odbyło się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Event poprowadzili Marcin Prokop i Andrzej Borowczyk, a jego gwiazdą był duet Dharni i K-Leah.

28.02.2017 | przeczytano: 993 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Walk Events podsumowuje najlepszy rok w swojej historii

60 zrealizowanych projektów, 8 nowych osób i wzrost przychodów do 24,5 mln zł - tak w skrócie można podsumować najlepszy rok w historii WALK Events. Sukcesy agencji na każdym polu działalności są wynikiem przyjętej dwa lata temu strategii rozwoju, zgodnie z którą agencja położyła silny nacisk na rozwój kompetencji zespołu oraz doskonalenie procesu zarządzania projektami.

05.01.2017 | przeczytano: 891 razy
Projekt Walk Events nominowany do European Best Event Awards

9 września ogłoszono listę projektów nominowanych do 11. edycji European Best Event Awards, czyli prestiżowych nagród zwanych również eventową Ligą Mistrzów. Jako jeden z 7 najlepszych eventów B2B w Europie międzynarodowe jury wybrało "Premierę Nowego Świata Ubezpieczeń – iHestia” – wydarzenie zrealizowane przez ERGO Hestia SA oraz WALK Events. Gala rozdania nagród odbędzie się 14 października br. w Petersburgu.

16.09.2016 | przeczytano: 717 razy
Walk Events powiększa zespół i poszerza kompetencje

WALK Events postawiło na rozbudowanie kompetencji produkcyjnych i powiększyło zespół o cztery nowe osoby z dużym marketingowym i produkcyjnym doświadczeniem.

01.09.2016 | przeczytano: 850 razy
 Walk dla Ergo Hestii: Największe korporacyjne wydarzenie roku

8 000 osób wzięło udział w zorganizowanej przez ERGO Hestię i WALK Events Premierze Nowego Świata Ubezpieczeń. Zrealizowane 11 czerwca br. w ERGO ARENIE kilkugodzinne wydarzenie, było wyjątkowo złożonym przedsięwzięciem logistyczno-organizacyjnym, angażującym zespół produkcyjny liczący łącznie ok. tysiąca osób. Cel – spektakularna prezentacja digitalowej platformy iHestia.

04.07.2016 | przeczytano: 1605 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Walk Events po raz trzeci dla Red Bull Music Academy

4 dni, 5 scen, 30 koncertów i ponad 100 artystów – tak w skrócie można podsumować Red Bull Music Academy Weekender Warsaw 2016. W tym roku ten podróżujący po ikonicznych miastach świata festiwal zawitał do Warszawy po raz trzeci i również po raz trzeci za jego organizację odpowiadało WALK Events. Wydarzenie odbyło się w dniach 19 – 22 maja br. w przestrzeniach Pałacu Kultury i Nauki.

15.06.2016 | przeczytano: 947 razy

Grupa WALK otrzymała aż 7 mieczy w ramach tegorocznego Konkursu Twórców Reklamy, w tym 5 złotych, 1 srebrny i 1 brązowy. Jednocześnie zdobyła 34,5 punktu i tym samym uplasowała się na 2. miejscu rankingu najbardziej kreatywnych agencji w Polsce.

25.05.2016 | przeczytano: 903 razy
Walk Events organizatorem premiery Business Insider

12 maja br. wystartowała polska wersja Business Insider, jednego z największych i najważniejszych serwisów biznesowych oraz technologicznych na świecie. WALK Events było odpowiedzialne za organizację oficjalnej premiery portalu, która odbyła się w Domu Braci Jabłkowskich. Agencja pozyskała projekt w wyniku wygranego przetargu.

24.05.2016 | przeczytano: 941 razy
Walk z komunikacją nowej marki firmy Ciech Sarzyna

Firma CIECH Sarzyna wprowadziła na rynek nową markę produktów z kategorii Home&Garden – ZIEMOVIT, promowaną pod hasłem „Niech żyje ogród!”. WALK był odpowiedzialny za stworzenie koncepcji kreatywno-strategicznej marki, jej nazwy oraz pełnej identyfikacji wizualnej, a także wsparcie w punktach sprzedaży. Agencja zrealizowała również event, którego celem było przedstawienie nowej gamy produktów.

05.04.2016 | przeczytano: 1954 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764