logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WOŚP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 156
Lavazza przedłuża współpracę z Cut The Mustard

Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce.

04.03.2024 | przeczytano: 304 razy
Radio Nowy Świat razem z Ukrainą

W drugą rocznicę rosyjskiej agresji na Ukrainę Radio Nowy Świat będzie wspominać i rozmawiać o sytuacji naszych wschodnich sąsiadów. W najbliższy czwartek, piątek i sobotę na antenie pojawią materiały, rozmowy oraz reportaż Anny Rokicińskiej o ukraińskiej wsi, która zniknęła.

22.02.2024 | przeczytano: 378 razy
Ponad milion złotych w eskarbonce Radia Nowy Świat i WOŚP

Dokładnie 1 138 711 złotych zebrali Patroni, Słuchacze i zespół Radia Nowy Świat do wirtualnej puszki podczas 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, osiągając tym samym najlepszy wynik wśród eSkarbonek Mastercard i pokonując swój własny rekord z 2023 roku (700 198 złotych). Stacja, poprawiając swój zeszłoroczny rezultat, udowodniła, że ma najbardziej zaangażowanych Słuchaczy, którzy mają wielkie serca.

01.02.2024 | przeczytano: 640 razy
PAP przekazał na rzecz WOŚP trzy wyjątkowe fotografie

„Uruchamiamy na rzecz WOŚP aukcję znakomitych zdjęć wykonanych przez fotoreporterów PAP. Wybraliśmy dwie nasycone emocjami fotografie naszych sportowych mistrzyń i mistrzów oraz unikalne archiwalne zdjęcie z okresu odbudowy Warszawy” - powiedział w poniedziałek pełniący obowiązki redaktora naczelnego PAP Marek Błoński.

29.01.2024 | przeczytano: 454 razy
TVN znowu gra z WOŚP

To już ósmy rok, kiedy TVN Warner Bros. Discovery jest głównym partnerem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i angażuje się w celebrowanie i przebieg zbiórki. 32. Finał przypada 28 stycznia. TVN, TVN24 i TTV oraz player.pl od samego rana będą relacjonować przebieg wydarzenia. Dziennikarze połączą się ze sztabami w Polsce i na świecie, a wśród gości pojawią się eksperci oraz nasze gwiazdy, którzy opowiedzą o aukcjach. W tym roku Finał dedykowany jest zakupowi sprzętu do diagnostyki chorób płuc oraz monitorowania stanu i rehabilitacji pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych.

26.01.2024 | przeczytano: 538 razy
IAB Polska gra z WOŚP

IAB Polska wspiera 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy! W ramach naszego zaangażowania zapraszamy Was do udziału w wyjątkowych aukcjach: bilet na Forum IAB 2024 oraz udział w szkoleniu Akademia DIMAQ Professional.

21.01.2024 | przeczytano: 418 razy
Gazeta.pl po raz szósty gra dla WOŚP

Portal Gazeta.pl już po raz szósty zagra dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w ramach projektu #JedenDzieńDłużej. Podczas akcji na stronach portalu będą pojawiać się materiały redakcyjne o prowadzonych aukcjach, z których całkowity dochód przekazany zostanie na rzecz wsparcia polskich szpitali zakupem sprzętu do diagnozowania i walki z chorobami płuc. 

19.01.2024 | przeczytano: 325 razy
Tubądzin z pracami Rafała Olbińskiego dla WOŚP

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gra już od 32 lat. Grupa Tubądzin w tym roku wspiera WOŚP. Marka, od lat znana z zamiłowania do sztuki i współpracy z artystami, połączyła siły z Rafałem Olbińskim. W efekcie, dwa unikatowe dzieła przeniesiono na płytki, które trafiły na licytację.

19.01.2024 | przeczytano: 395 razy
Noke i przyjaciele dla WOŚP

11 stycznia odbyło się niezwykłe wydarzenie, zainspirowane wieloletnią działalnością Marcina Szczeliny, redaktora naczelnego magazynu Architecture SNOB i zorganizowane przez NOKE Architects oraz Olę Niepsuj. Znamienici goście ze środowiska artystów, grafików, projektantów i twórców wykorzystali swe potencjały i wyobraźnie tworząc cykl linorytów, które zostaną zlicytowane w ramach aukcji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

19.01.2024 | przeczytano: 654 razy
Tyskie licytuje komentarz ambasadorów marki dla WOŚP

Tyskie, należące do Kompanii Piwowarskiej wspiera 32. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, angażując do tego ambasadorów marki – Dariusza Szpakowskiego i Mateusza Borka. Marka przekazała do licytacji komentarz dowolnego meczu piłki nożnej w wykonaniu legendarnych komentatorów. Wszystkie zebrane środki wesprą cel tegorocznego finału WOŚP. Zwycięzcy licytacji otrzymają dodatkowo koszulki piłkarskie z podpisami ambasadorów.

18.01.2024 | przeczytano: 526 razy
1 2 3
Strona 1/16 (artykułów: 156)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764