logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WOŚP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 80
Fundacja WOŚP gra z partneramiZobacz wideo

O działaniach Fundacji WOŚP mówi się w Polsce dużo, choć ze względów politycznych nie zawsze dobrze. Sytuacja taka stanowi dodatkowe wyzwanie marketingowe. Rozumieją to również firmy decydujące się na wizerunkowe powiązanie własnej marki z przedsięwzięciem będącym obiektem negatywnej kampanii. Jak poradzono sobie z tym wszystkim od strony komunikacyjnej?

01.05.2019 | przeczytano: 616 razy
Artykuły z cyklu Złote Effie 2018
Cut The Mustard projektuje dla marki „Drugie Śniadanie”

Cut The Mustard od ubiegłego roku konsekwentnie rozwija dział design, odpowiedzialny m.in. za projekty opakowań. Efektem tych działań było powierzenie przez firmę Dawtona zadania zaprojektowania opakowań marki „Drugie Śniadanie”.

15.04.2019 | przeczytano: 279 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Czy innowacja równa się efektywności? Kiedy trend staje się wrogiem marketera? Czy na fali polskiej dobroczynności mogą wypłynąć także marki? Jak dzięki łamaniu stereotypów hackować wzrost w e-commerce? Już 5-6 czerwca br. w Warszawie blisko 100 uznanych marketingowych ekspertów będzie dyskutować o tym, jak rosnąć – w kontekście procesów, trendów, narzędzi, kampanii, modelów reklamowych i biznesowych oraz organizacji.  Ogłaszamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień trzynastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem Re:Growth. Między innowacją a efektywnością.

12.04.2019 | przeczytano: 610 razy
Będą pozwy i procesy: TVP sporządziła „pierwszą” listę nazwisk

Kilka dni temu informowaliśmy o groźbach procesów sądowych wystosowanych przez TVP pod adresem osób sugerujących odpowiedzialność tego nadawcy za zamach na prezydenta Pawła Adamowicza. Nie wyciszyło to trwającej w mediach i internecie dyskusji na temat postawy Telewizji Polskiej i jej dziennikarzy. Kilka dni po pogrzebie Adamowicza TVP powróciła do tematu, wskazując w kolejnym komunikacie konkretne nazwiska osób wytypowanych do "pierwszej grupy", wobec której wyciągane będą konsekwencje.

22.01.2019 | przeczytano: 371 razy
Materiał TVP z dnia śmierci Adamowicza jednostronny. RPO pisze do Kurskiego

- Następstwa braku pluralizmu w mediach publicznych są bardzo groźne z punktu widzenia swobody wypowiedzi, ponieważ bezpośrednio przekładają się na naruszenie praw odbiorców do uzyskiwania rzetelnej informacji na tematy istotne społecznie – napisał Adam Bodnar do prezesa TVP Jacka Kurskiego.

17.01.2019 | przeczytano: 213 razy
Reakcje na materiał „Wiadomości”. TVP grozi procesami

Po fali krytyki jaką wywołał kontrowersyjny materiał Wiadomości TVP wyemitowany po śmierci Pawła Adamowicza, Telewizja Polska wydała oświadczenie grożąc sądem każdemu, kto zasugeruje "jakąkolwiek" odpowiedzialność tej instytucji za zamach na prezydenta Gdańska.

17.01.2019 | przeczytano: 412 razy
Metoda „na siema” w TVP Info: Wydawca programu zawieszony przez TAI

W odpowiedzi na oburzenie jakie wywołało wyemitowanie w TVP Info animacji Barbary Pieli o Jerzym Owsiaku, TAI podjęło decycję o o zawieszeniu w obowiązkach służbowych wydawcy programu „Minęła 20”.

12.01.2019 | przeczytano: 2421 razy
SMS-y wspierają WOŚP

Co roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy jednoczy ludzi wokół słusznego celu. Tak potężne wydarzenie angażujące pracę tysięcy osób wymaga odpowiedniej organizacji. SMS-y już od kilku lat wspomagają działania organizatorów tej imprezy usprawniając zakrojoną na szeroką skalę komunikację między nimi. Dodatkowo, po raz trzeci z rzędu, dostawca usługi SerwerSMS.pl będzie integratorem SMS-ów Premium, które zasilają zbiórkę WOŚP.

10.01.2019 | przeczytano: 287 razy
Ricoh i WOŚP – kolejny wspólny Finał

Ricoh po raz ósmy wesprze Finał WOŚP. Firma jest partnerem technologicznym Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy nieprzerwanie od 2012 roku. Ricoh dostarcza sprzęt drukujący oraz tablice i projektory, z których WOŚP korzysta w ciągu całego roku i podczas wydarzeń specjalnych takich jak Finał czy Festiwal Pol’and’Rock.

09.01.2019 | przeczytano: 166 razy
Play Live Show – najbardziej charytatywny show w Internecie

PLAY po raz ósmy wspiera wielki finał WOŚP. W tym roku operator przygotował jak zwykle pełną atrakcji strefę PLAY z ogromnym diabelskim młynem przy Pałacu Kultury i Nauki, a w niedzielę pomiędzy 14 a 19 poprowadzi największy charytatywny show w Internecie. Na widzów czekają spotkania z twórcami, teatr dla dzieci z udziałem influencerów, wywiady, tajemniczy goście, licytacje prezentów od gwiazd i wiele więcej! Wszystko to w szczytnym celu - im więcej wyświetleń PLAY LIVE SHOW w Internecie, tym więcej pieniędzy trafi od operatora na konto WOŚP!

08.01.2019 | przeczytano: 331 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 80)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764