logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WP Kobieta: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18

Redakcja serwisu WP Kobieta przygotowała kolejną odsłonę cyklu #Wszechmocne w partnerstwie z Joanną Przetakiewicz, autorką książki i projektu „Pieniądze szczęście dają”. Ta akcja to początek dialogu społecznego o poczuciu bezpieczeństwa, wolności i spokoju całych rodzin.

03.06.2022 | przeczytano: 186 razy
Druga odsłona akcji WP Kobieta #Jestemwszechmocna

Redakcja serwisu WP Kobieta przygotowała drugą edycję akcji #JestemWszechmocna. Jej celem jest pokazanie siły, jaka tkwi w kobietach i pomoc w jej odnalezieniu. W kampanii wzięły udział panie, które inspirują na wielu polach, mają odwagę mówić o swoich niepowodzeniach, o tym jak poradziły sobie z problemami i jaki wpływ na nie wywarły.

13.05.2022 | przeczytano: 350 razy
Strona Główna Wirtualnej Polski z największą liczbą użytkowników

Według najnowszych wyników badania Mediapanel (Gemius/PBI) Strona Główna Wirtualnej Polski oraz serwisy WP SportoweFakty i WP Kobieta były najchętniej odwiedzanymi w swoich kategoriach. WP Autokult odnotował prowadzenie wśród wydawców internetowych w kategorii Motoryzacja. W sierpniu b.r. Strona Główna WP zanotowała prawie 12,8 mln realnych użytkowników, wyprzedzając wszystkie pozostałe strony główne portali horyzontalnych.

02.09.2021 | przeczytano: 216 razy
Wiktoria Jakubowska i Michał Gąsior dołączą do redakcji Wirtualnej Polski

Wirtualna Polska intensywnie rozwija zespół redakcyjny. W czerwcu dołączy do niego Michał Gąsior, jako head of content. Od lipca redaktor naczelną serwisów lifestyle będzie natomiast Wiktoria Jakubowska.

14.05.2021 | przeczytano: 433 razy
Małgorzata Golińska dołączyła do zespołu PMPG Polskie Media

Od 15 kwietnia pracami związanymi z rozwojem grupy PMPG w świecie cyfrowym pokieruje Małgorzata Golińska. Do jej głównych zadań na stanowisku Dyrektora ds. Rozwoju Cyfrowego (Digital Development Director) należeć będzie doradztwo w przygotowaniu i wdrożeniu strategii wydawniczej i rozwoju produktów oraz kierowanie procesami transformacji cyfrowej w wydawnictwach grupy.

24.04.2020 | przeczytano: 1017 razy
Anna Gumkowska kieruje kolejnym obszarem WP

Dyrektorem obszaru lifestyle i zdrowie Wirtualnej Polski została Anna Gumkowska. Będzie łączyć tę funkcję z zarządzaniem obszarem kultura i rozrywka. Dotychczasowa dyrektor serwisów lifestyle, Małgorzata Golińska, z końcem roku odchodzi z Wirtualnej Polski.

29.11.2019 | przeczytano: 584 razy
Wirtualna Polska z programem dla Link4

WP brand studio wyprodukowało dla LINK4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama.

23.08.2019 | przeczytano: 499 razy
Lokalne podróże w wakacyjnej edycji #Jedziemywpolskę

Wirtualna Polska rusza z drugą edycją wakacyjnego cyklu #JedziemyWPolskę. Reporterzy pojadą w trasę autobusami, pociągami i autostopem. W ubiegłym roku odwiedzili 12 miejscowości, a wiele reportaży powstało dzięki zgłoszeniom w serwisie dziejesie.wp.pl.

21.06.2019 | przeczytano: 760 razy
#Zdrowiepań – Gala Finałowa kampanii

W czwartek, 13 czerwca w Global Expo, odbyła się uroczysta Gala podsumowująca X edycję Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej "Piękna, bo Zdrowa". Inicjatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości, która od 12 lat skupia się i zwraca uwagę na wciąż istniejący problem chorób ginekologiczno-onkologicznych wśród kobiet w Polsce. Podczas uroczystości zostały wręczone statuetki oraz podziękowania firmom, instytucjom oraz mediom zaangażowanym w kampanię.

21.06.2019 | przeczytano: 1002 razy

Do pionu produktu wydawniczego Wirtualnej Polski dołączają Małgorzata Golińska i Mikołaj Kunica. Małgorzata Golińska obejmie stanowisko dyrektor zarządzającej obszaru lifestyle i zdrowie. Dyrektorem zarządzającym oraz redaktorem naczelnym obszaru biznes zostaje Mikołaj Kunica.

25.09.2018 | przeczytano: 332 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764