logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WP Kobieta: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 22
Marketing opinii w WP Kobieta: startuje Klub Świadomej Konsumentki

Redakcja serwisu WP Kobieta wystartowała z nowym projektem. Zaprasza czytelniczki do dołączenia do Klubu Świadomej Konsumentki, w którym będą mogły za darmo testować różne produkty i dzielić się swoimi opiniami.

19.02.2024 | przeczytano: 343 razy
Rusza jesienna kampania czekolad Ritter Sport

Marka Ritter Sport wypuszcza limitowaną serię farb w ulubionych smakach Polaków, aby zainspirować konsumentów do dodawania kolorów w swoim codziennym otoczeniu. Akcji towarzyszy kampania OOH oraz działania w Internecie.

07.09.2023 | przeczytano: 542 razy

Redakcja serwisu WP Kobieta ogłasza drugą edycję plebiscytu #Wszechmocne. Jego celem jest wyróżnienie utalentowanych, inspirujących i wpływowych kobiet w dziedzinach takich jak popkultura, nauka czy biznes, a także w trzech nowych kategoriach – #Wszechmocne w sporcie, #Wszechmocne dla planety oraz #Wszechmocne w sieci. Uroczysta gala finałowa odbędzie się 24 października.

25.08.2023 | przeczytano: 334 razy
Awanse w serwisach Wirtualnej Polski

Wiktoria Jakubowska-Karbowniczek awansowała na stanowisko zastępczyni redaktora naczelnego Wirtualnej Polski. Jej dotychczasowe stanowisko szefowej WP Kobiety objęła Patrycja Ceglińska-Włodarczyk. Julia Alama została szefową Pyszności.pl.

08.02.2023 | przeczytano: 973 razy

Redakcja serwisu WP Kobieta przygotowała kolejną odsłonę cyklu #Wszechmocne w partnerstwie z Joanną Przetakiewicz, autorką książki i projektu „Pieniądze szczęście dają”. Ta akcja to początek dialogu społecznego o poczuciu bezpieczeństwa, wolności i spokoju całych rodzin.

03.06.2022 | przeczytano: 286 razy
Druga odsłona akcji WP Kobieta #Jestemwszechmocna

Redakcja serwisu WP Kobieta przygotowała drugą edycję akcji #JestemWszechmocna. Jej celem jest pokazanie siły, jaka tkwi w kobietach i pomoc w jej odnalezieniu. W kampanii wzięły udział panie, które inspirują na wielu polach, mają odwagę mówić o swoich niepowodzeniach, o tym jak poradziły sobie z problemami i jaki wpływ na nie wywarły.

13.05.2022 | przeczytano: 795 razy
Strona Główna Wirtualnej Polski z największą liczbą użytkowników

Według najnowszych wyników badania Mediapanel (Gemius/PBI) Strona Główna Wirtualnej Polski oraz serwisy WP SportoweFakty i WP Kobieta były najchętniej odwiedzanymi w swoich kategoriach. WP Autokult odnotował prowadzenie wśród wydawców internetowych w kategorii Motoryzacja. W sierpniu b.r. Strona Główna WP zanotowała prawie 12,8 mln realnych użytkowników, wyprzedzając wszystkie pozostałe strony główne portali horyzontalnych.

02.09.2021 | przeczytano: 348 razy
Wiktoria Jakubowska i Michał Gąsior dołączą do redakcji Wirtualnej Polski

Wirtualna Polska intensywnie rozwija zespół redakcyjny. W czerwcu dołączy do niego Michał Gąsior, jako head of content. Od lipca redaktor naczelną serwisów lifestyle będzie natomiast Wiktoria Jakubowska.

14.05.2021 | przeczytano: 746 razy
Małgorzata Golińska dołączyła do zespołu PMPG Polskie Media

Od 15 kwietnia pracami związanymi z rozwojem grupy PMPG w świecie cyfrowym pokieruje Małgorzata Golińska. Do jej głównych zadań na stanowisku Dyrektora ds. Rozwoju Cyfrowego (Digital Development Director) należeć będzie doradztwo w przygotowaniu i wdrożeniu strategii wydawniczej i rozwoju produktów oraz kierowanie procesami transformacji cyfrowej w wydawnictwach grupy.

24.04.2020 | przeczytano: 1402 razy
Anna Gumkowska kieruje kolejnym obszarem WP

Dyrektorem obszaru lifestyle i zdrowie Wirtualnej Polski została Anna Gumkowska. Będzie łączyć tę funkcję z zarządzaniem obszarem kultura i rozrywka. Dotychczasowa dyrektor serwisów lifestyle, Małgorzata Golińska, z końcem roku odchodzi z Wirtualnej Polski.

29.11.2019 | przeczytano: 795 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 22)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764