logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1251

IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.

24.06.2022 | przeczytano: 259 razy

Wirtualna Polska na początku roku przyjęła Strategię Zrównoważonego Rozwoju, gdzie jednym z filarów jest zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju i środowiska pracy szanującego różnorodność. Teraz spółka podpisała Kartę Różnorodności, która jest inicjatywą pod patronatem Komisji Europejskiej i jednym z ważnych kroków  w realizacji strategii.

24.06.2022 | przeczytano: 155 razy
Wirtualna Polska edukuje o branży modowej – „Zielona Szafa”

Wirtualna Polska realizuje projekt „Zielona Szafa”, w którym edukuje na temat ekologicznych aspektów i wyzwań branży modowej w Polsce i na świecie. Wraz ze znanymi influencerami i ekspertami specjalizującymi się w tym obszarze skłania do przemyślanych zakupów i zwiększa świadomość konsumentów. 22 czerwca organizuje na ten temat bezpłatny webinar.

24.06.2022 | przeczytano: 115 razy
Laboratorium wizualne LED space Warexpo

Trzy trzydziestometrowe ekrany LED space Warexpo w centrum Warszawy stały się laboratorium treści wizualnych w przestrzeni publicznej. W ramach współpracy grupa studentów i studentek School of Form Uniwersytetu SWPS zmierzyła się z tym spektakularnym nośnikiem, tworząc zarówno śmiałe materiały wizualne jak i zestawienie dobrych praktyk dla projektantów.

23.06.2022 | przeczytano: 185 razy
Ewa Skrzypek awansuje na Head of SEM w Salestube

Ewa Skrzypek staje na czele działu SEM w agencji MarTech & e-commerce SalesTube. Będzie odpowiedzialna za koordynację pracy w blisko 50-osobowym zespole, automatyzację procesów, rozwój kompetencji technologicznych i rozbudowę oferty spółki w obszarze SEM.

23.06.2022 | przeczytano: 200 razy
Marka Cukier Królewski z kampanią „Piecz, Przerabiaj, Podziel się!”

Marka Cukier Królewski zaskakuje nową nazwą i opakowaniem swojego flagowego produktu. Od teraz jest on dostępny jako „cukier z buraków cukrowych”. Zmianom towarzyszy kampania digital pod hasłem Piecz, Przerabiaj, Podziel się!, w której Cukier Królewski pokazuje, jak prosto żyć w duchu less waste.

09.06.2022 | przeczytano: 363 razy

WP Pilot rozszerza swoją ofertę. Najpopularniejsza w Polsce platforma telewizji online prezentuje pakiet NEWS, w którym znajdują się najważniejsze polskie oraz zagraniczne kanały informacyjne.

06.06.2022 | przeczytano: 242 razy

Wyniki Grupy PMPG Polskie Media S.A. po I kwartale 2022 r.: 95% wzrostu zysku brutto ze sprzedaży oraz istotny (+22%) wzrost wskaźnika EBIDTA. Serwisy Wprost i Do Rzeczy stale zwiększają zasięgi.

06.06.2022 | przeczytano: 127 razy

Redakcja serwisu WP Kobieta przygotowała kolejną odsłonę cyklu #Wszechmocne w partnerstwie z Joanną Przetakiewicz, autorką książki i projektu „Pieniądze szczęście dają”. Ta akcja to początek dialogu społecznego o poczuciu bezpieczeństwa, wolności i spokoju całych rodzin.

03.06.2022 | przeczytano: 184 razy

Po wielkim zainteresowaniu kanałem Ukraina 24 WP Pilot dodaje do swojej oferty 11 kolejnych kanałów tematycznych, specjalnie dla użytkowników z Ukrainy. Dostępne są w pakiecie „Ukraina TV” i obejmują ofertę rozrywkową, dokumentalną, filmową, sportową, hobbystyczną, a także treści dla dzieci i młodzieży.

02.06.2022 | przeczytano: 191 razy
1 2 3
Strona 1/126 (artykułów: 1251)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764