logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1324

W środę, 1 lutego wystartowała Akademia Biznesu money.pl. To nowa platforma z eksperckimi treściami podzielonymi na ścieżki tematyczne, które obejmują: zarządzanie, prawo, technologie oraz rynek e-commerce. W ramach Akademii organizowane będą też m.in. warsztaty, webinary i autorskie konferencje dla zainteresowanych tematami związanymi z rozwojem biznesu, kariery czy technologiami.

03.02.2023 | przeczytano: 107 razy
Nowa odsłona serwisu Horecatrends.pl

Nowy rok, nowa odsłona – autorski portal Grupy PTWP – horecatrends.pl odświeżył swoją stronę, aby jeszcze lepiej dopasować się do oczekiwań swoich użytkowników. Dodatkowa zakładka – HoReCa b2b to odpowiedź portalu na zmieniające się potrzeby rynku. Poszerzenie witryny o tematykę ściśle biznesową pozwoli dostarczyć zainteresowanym kanałem HoReCa jeszcze bardziej specjalistyczną wiedzę.

02.02.2023 | przeczytano: 136 razy
Essencemediacom formalnie rozpoczyna działalność

EssenceMediacom – najmłodsza i największa agencja GroupM – formalnie rozpoczyna dziś działalność. Jej ambicją jest tworzenie przełomowych rozwiązań marketingowych dla obsługiwanych klientów, poprzez wychodzenie poza utarte schematy w zakresie mediów, kreacji, innowacji i analityki.

01.02.2023 | przeczytano: 139 razy
„Z Ludzką Twarzą” – nowy cykl WP Abczdrowie

Redakcja serwisu WP abcZdrowie ruszyła z nowym cyklem reportażowym „Z Ludzką Twarzą”. W programie przedstawieni zostaną bohaterowie zmagający się z poważnymi chorobami, ludzie „niezwykle zwyczajni”, którzy nie chcą litości ani współczucia. Chcą, by dostrzec w nich człowieka i zobaczyć ich ludzką twarz. To reportaże oparte na autentycznych ludzkich emocjach i historiach, ukazujące życie i codzienność bohaterów.

27.01.2023 | przeczytano: 210 razy
Po raz 13 Łódź Design Festival wskaże najlepszy polski design

must have to najbardziej rozpoznawalny, niezależny znak jakości, który corocznie przyznawany jest najlepszym polskim produktom. Plebiscyt organizowany przez Łódź Design Festival od 2011 roku przyciąga rodzimych projektantów i producentów, którzy chcą zawalczyć o to niezwykle prestiżowe miano.

23.01.2023 | przeczytano: 345 razy
Amelia Kordecka i Karolina Szmulewicz wracają do grupy Iberion

Rok 2023 zaczął się od kolejnych transferów w grupie Iberion. Z Wirtualnej Polski do wydawnictwa powracają Amelia Kordecka oraz Karolina Szmulewicz. Obie obejmą stanowiska dyrektorskie i będą raportować bezpośrednio do członków zarządu.

20.01.2023 | przeczytano: 250 razy
Mikołaj Sokół dołącza do komentatorów WRC w Motowizji

Rajdowe Mistrzostwa Świata w pełni transmitowane na antenie Motowizji. Przed nami sezon, jakiego jeszcze nie było. Już za kilka dni rusza Rajd Monte Carlo, który rozpocznie zmagania w cyklu WRC. Transmisja komentowana będzie oczywiście po polsku przez znanych i doświadczonych komentatorów, do których dołącza ekspert sportów motorowych, znany z komentowania wyścigów Formuły 1, Mikołaj Sokół!

16.01.2023 | przeczytano: 286 razy
Nowy program wideo Wirtualnej Polski

W serwisie WP kobieta zadebiutował nowy program „To jest HIT?!”. Jego formuła to krótkie filmy z testami popularnych trików modowych i urodowych. Autorka oceni zabiegi na włosy, ciało i twarz, podejmie wyzwania modowe, przyjrzy się gorącym nowościom, które są  HITEM w sieci.

16.01.2023 | przeczytano: 202 razy
Nic co ludzkie nie jest nam obce - kampania Fundacji Avalon

Osoby z niepełnosprawnościami mogą pełnić takie same role społeczne i realizować się w życiowych rolach na równych zasadach jak osoby pełnosprawne - to główny przekaz kampanii społecznej Fundacji Avalon, która wystartuje dokładnie 24 grudnia 2022 roku pod hasłem "Nic co ludzkie nie jest nam obce". Kampania obejmuje spoty telewizyjne, radiowe, reklamę na nośnikach zewnętrznych i w Internecie, a także szerokie działania w mediach społecznościowych, PRowe oraz działania we współpracy z twórcami internetowymi.

27.12.2022 | przeczytano: 281 razy
RMF FM z tytułem najbardziej opiniotwórczego medium w kraju

Listopadowy ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera RMF FM. Według Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) na stację inni dziennikarze w kraju powoływali się 2,4 tys. razy. Miejsce drugie zajęła Rzeczpospolita z wynikiem ponad 1,9 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Wirtualna Polska liczbą 1,8 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o osiemnaście oczek odnotowała zaś stacja telewizyjna — TVP Sport.

20.12.2022 | przeczytano: 276 razy
1 2 3
Strona 1/133 (artykułów: 1324)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764