logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 878
Startuje pilotażowy program rezydencji art+design+science

Science Now wraz z partnerami zapraszają do udziału w pilotażowej edycji pierwszej w Polsce rezydencji artystyczno-naukowej wzorowanej na formacie „European Digital, Art and Science Network”.

 

14.10.2019 | przeczytano: 280 razy
WP brand studio z cyklem wideo dla marki Citroën

Wirtualna Polska przygotowała cykl krótkometrażowych filmów, które opowiadają o miłości z perspektywy trzech krajów: Francji, Włoch i Stanów Zjednoczonych. „In love with you”  to hołd marki Citroën dla kinematografii. Premiera już w czwartek, 10 października m.in. na stronie głównej WP.

11.10.2019 | przeczytano: 154 razy
#maszwplywnaodplyw

CASE STUDY | #maszwplywnaodplyw

Agencja Nonoproblemo dla PUK Komorniki. Akcja edukacyjna „Masz wpływ na odpływ” dla mieszkańców gminy nagrodzona w konkursie „Głośna woda”.

09.10.2019 | przeczytano: 201 razy
XLIII PK: Fundusze europejskie dla drukarń. Warsztaty praktyczne

Innowacje, innowacje, innowacje! To hasło zdominowało w ostatnich wszystkie działania przedsiębiorstw w zakresie procesu ubiegania się o fundusze europejskie. Podczas spotkania zostaną omówione nie tylko najważniejsze zasady ubiegania się unijne środki oraz szczegółowe harmonogramy uruchamiania konkursów ale również od strony praktycznej zostaną przedstawione istotne aspekty decydujące o końcowym sukcesie.

09.10.2019 | przeczytano: 231 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2019

Spośród 331 zgłoszeń, jakie wpłynęły do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, 80-osobowe grono Jury wyłoniło 92, które będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymała agencja Big Picture (12 nominacji), na drugim miejscu MSL (6 nominacji), na trzecim miejscu ex aequo Imago Public Relations oraz Santander Bank Polska (po 4 nominacje).

09.10.2019 | przeczytano: 129 razy
Witold Woźniak doradcą w Wirtualnej Polsce

Wieloletni prezes polskiego oddziału Bauer Media Group, Witold Woźniak, został doradcą strategicznym Wirtualnej Polski. Jego zadaniem będzie współpraca z zarządami spółek Wirtualna Polska Holding w zakresie analizy rynku e-commerce i mediów, usprawniania procesów biznesowych oraz konsultacje przy tworzeniu nowych narzędzi produktowych.

08.10.2019 | przeczytano: 93 razy
Wycena Wirtualnej Polski przekroczyła 2 mld zł

Rekordowy kurs akcji Wirtualna Polska Holding dał kapitalizację przekraczającą 2 mld złotych. WP jest w gronie najszybciej rosnących spółek indeksu MWIG40 warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Przychody WPH ze sprzedaży w pierwszym półroczu 2019 roku w segmentach online i tv wzrosły rok do roku o 34% i sięgnęły 335 mln złotych.

03.10.2019 | przeczytano: 165 razy (komentarzy: 17)
VMLY&R Poland wśród najbardziej kreatywnych agencji świata

Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions opublikowali coroczny ranking marek i agencji "Global Creativity Report 2019". VMLY&R Poland znalazła się na 20 miejscu listy najbardziej kreatywnych agencji na świecie (10 miejsce wśród agencji z Europy).

03.10.2019 | przeczytano: 240 razy
Humor i luz w jesiennej kampanii Kurczaka Sielskiego od Superdrob

SuperDrob S.A. rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową w głównych stacjach telewizyjnych oraz w popularnych serwisach internetowych, gdzie promowana będzie linia Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków.

01.10.2019 | przeczytano: 124 razy
Dezinformacja w internecie nasila się przed wyborami

Dezinformacja stała się problemem na tyle poważnym, że może wpływać na funkcjonowanie państw i rządów oraz destabilizować sytuację polityczną – wynika z najnowszego raportu NASK. Jego publikacji towarzyszył okrągły stół, do którego zaproszono m.in. przedstawicieli Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, MON, BBN i Rządowego Centrum Bezpieczeństwa. To istotne o tyle, że dezinformacja w internecie nasila się zwłaszcza przed wyborami, a w ocenie Komisji Europejskiej ostatnie lata pokazały już, że kampanie dezinformacyjne miały wpływ na wybory i referenda przeprowadzane w krajach UE. – Trzeba wypracować systemowe mechanizmy reagowania na to zjawisko – podkreśla wicedyrektor NASK Krzysztof Silicki.

30.09.2019 | przeczytano: 261 razy (komentarzy: 45)
1 2 3
Strona 1/88 (artykułów: 878)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764