logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WSIiZ: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Współpraca IAB Polska z WSIiZ wchodzi na wyższy poziom

Wyższa Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie współpracuje z IAB Polska od 2017, rozwijając programy kształcenia, wymieniając doświadczenia i standaryzując kompetencje w branży. W ramach tej współpracy kandydaci mogą zdawać egzamin DIMAQ także w Rzeszowie, a nie jak wcześniej tylko w siedzibie IAB Polska w Warszawie. Wszystko za sprawą pierwszego zewnętrznego Centrum Egzaminacyjnego DIMAQ.

25.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 410 razy
IAB Polska partnerem strategicznym kierunku Digital Marketing na WSIiZ w Rzeszowie

Umowa o współpracy między Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania a Związkiem Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska (IAB Polska) została podpisana w siedzibie WSIiZ w dniu 8 marca br. Ze strony uczelni porozumienie podpisał Rektor WSIiZ, dr hab. Andrzej Rozmus, prof. WSIiZ, a ze strony IAB Polska – Prezes Zarządu, Włodzimierz Schmidt oraz Członek Zarządu, Robert Wielgo.

10.03.2023 | Z rynku | przeczytano: 545 razy

Już tylko kilka miejsc pozostało na odrębnej ścieżce kształcenia Dziennikarstwo i Public Relations dla tych, którzy chcą kształcić się pod kątem multimedialnego dziennikarstwa połączonego z nowoczesnym marketingiem. Jedyną uczelnią, która oferuje taką specjalizację jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

22.09.2018 | Świat mediów | przeczytano: 325 razy

Informatycy i graficy komputerowi mogą przebierać w ofertach pracy i stawiać wysokie wymagania płacowe, bo są dosłownie rozchwytywani przez pracodawców jeszcze podczas studiów. Analitycy rynku pracy alarmują, że tych specjalistów jest ciągle za mało. Znane podkarpackie firmy mają braki kadrowe w tym obszarze.

23.07.2012 | Z rynku | przeczytano: 1386 razy

Nieprzychylne informacje ukazujące się w mediach oraz publiczne zarzuty wobec firmy to zdaniem ponad połowy polskich przedsiębiorstw główna przyczyna sytuacji kryzysowych, jakie dotykają firmy. Takie wnioski płyną z drugiej edycji badania dotyczącego wizerunkowych sytuacji kryzysowych przeprowadzonego wśród największych polskich przedsiębiorstw. Sondaż zrealizowano na zlecenie Zakładu Public Relations rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania (WSIiZ) oraz warszawskiej agencji public relations Alert Media Communications. W badaniu wzięły udział 194 firmy z listy 500 największych polskich przedsiębiorstw dziennika Rzeczpospolita.

23.04.2010 | Świat mediów | przeczytano: 1309 razy

Już za niespełna 4 miesiące rozpocznie się największe coroczne wydarzenie branży public relations. IX Kongres Public Relations 2010, to doskonały czas na szlifowanie umiejętności i narzędzi pracy. Kongres potrwa 3 dni, a rozpocznie się 21 kwietnia.

17.01.2010 | Z rynku | przeczytano: 775 razy

Już od października Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie jako pierwsza uczelnia w Polsce otwiera specjalizację marketing interaktywny na studiach uzupełniających magisterskich. Stanowić to będzie doskonałe uzupełnienie oferty studiów podyplomowych RAII, czyli inicjatywy Rzeszowskiej Akademii Innowacji Internetowych powołanej do życia przez WSIiZ w zeszłym roku.

13.07.2009 | Z rynku | przeczytano: 1004 razy

W ofercie edukacyjnej na rok akademicki 2009/2010 pojawiła się nowa specjalność - marketing interaktywny! Specjalność realizowana będzie w ramach studiów II stopnia na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna.

28.05.2009 | Z rynku | przeczytano: 695 razy

Już po raz czwarty w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbyło się studenckie seminarium PR. Zorganizowali je członkowie Marketingowego Forum Naukowego, działającego przy uczelni. Po raz kolejny dali tym dowód, że już podczas studiów można zrobić coś wielkiego.

01.01.2009 | Z rynku | przeczytano: 1057 razy

Zaledwie kilka tygodni upłynęło od zakończenia V Kongresu Public Relations, a już jego twórcy zainicjowali pierwszy etap kampanii wizerunkowej Podkarpacia. Etap ten ma charakter konkursu, skierowanego do młodych, kreatywnych.

23.05.2006 | Z rynku | przeczytano: 742 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764