logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WWF: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 115
Ogilvy stworzyło żywą czcionkę, by razem z WWF przeciwdziałać wymieraniu zwierząt

Ogilvy we współpracy z Ogrodem Zoologicznym w Lizbonie stworzyło kampanię dla WWF przy wsparciu Associação Natureza Portugal, która ma być ostrzeżeniem przed postępującą utratą różnorodności biologicznej na naszej planecie. Motto kampanii brzmi „Żywa czcionka, zrodzona dla ochrony życia wszystkich zwierząt”.

26.05.2023 | przeczytano: 163 razy
Podcast E.On Talks wraca w nowej odsłonie

Już 7 marca startuje trzeci sezon programu „E.ON Talks”. Tegoroczna edycja podcastu wraca w zupełnie nowej formule. Słuchacze dostaną trzy cykle tematyczne, a każdy z nich poprowadzi inna ekspertka z firmy E.ON Polska. Wraz z zaproszonymi gośćmi, reprezentantami różnych sektorów gospodarki, będą one rozmawiać o klimacie,  transformacji energetycznej, zrównoważonym rozwoju miast oraz o elektromobilności. Emisję  każdego z odcinków poprzedzą krótkie zapowiedzi w mediach społecznościowych.

07.03.2023 | przeczytano: 277 razy
Nina Wadowska PR Managerem Blue Media

Od początku grudnia stanowisko PR Managera w Blue Media pełni Nina Wadowska, która w ramach swoich obowiązków będzie odpowiadała za działania public relations firmy, w tym strategię komunikacji i współpracę z mediami oraz wsparcie działu komunikacji wewnętrznej. To nowe stanowisko w ramach struktur Blue Media.

21.12.2022 | przeczytano: 398 razy
Już 7 ukraińskich kanałów w Netia TV

Netia udostępniła abonentom swoich usług telewizyjnych 5 dodatkowych kanałów w języku ukraińskim. Przez kilka najbliższych miesięcy będą one dostępne w tzw. oknie otwartym, bez dodatkowych opłat.

21.11.2022 | przeczytano: 479 razy

Zgłoszenia z 16 krajów z całej Europy, profesjonalne jury złożone z 25 specjalistów branży i sukces Atrium European Real Estate – właściciela, dewelopera i zarządcy świetnie prosperujących na rynku centrów handlowych. Za nami wyniki Solal Marketing Awards 2022 przyznawanych przez European Council of Shopping Places, a wśród nich wyróżnienie HIGHLY COMMENDED w kategorii społecznej odpowiedzialności dla CH Focus w Bydgoszczy.

28.10.2022 | przeczytano: 364 razy
Bartek Rutkowski & Bartek Włodarczyk w Saatchi & Saatchi

Nowy team seniorski Bartłomiej Rutkowski,  Senior Copywriter i Bartosz Włodarczyk, Senior Art Director wzmocnią dział kreacji prowadzony przez Michała Pawłowskiego i Michała Desowskiego.

13.10.2022 | przeczytano: 481 razy

Tylko policzenie śladu węglowego firmy daje możliwość zbudowania strategii realnych działań dążących do zeroemisyjności. Jako pierwsze w branży komunikacji marketingowej w Polsce zrobiło to Group One. Spółka udostępniła informację o wysokości swoich emisji dwutlenku węgla netto - 31,309.19 tCO2e. Dane pochodzą z raportu opracowanego z pomocą Planetly, który był jednym ze zobowiązań grupy wobec fundacji WWF Polska.

27.09.2022 | przeczytano: 276 razy
Santa Grafika - spotkanie projektantów

Projektujesz, dizajnujesz i działasz kreatywnie? Nie zamykaj się w domu (a na pewno nie w firmie), tylko ciesz się grafiką ze swoimi: bądź częścią Santa Grafika!

21.09.2022 | przeczytano: 671 razy
Sylwia Kobus wzmacnia struktury Whites jako Group Account Manager

Do Grupy Digitalowej Whites dołączyła Sylwia Kobus, wzmacniając dział Client Service jako Group Account Manager. Wcześniej Sylwia była związana z agencjami: Walk Digital, LiquidThreed w Grupie Publicis i Havas.

27.06.2022 | przeczytano: 420 razy
WWF i Natalia Przybysz razem dla polskiej przyrody

Obszary chronione prywatnie to wciąż tajemniczy i mało znany sposób na zachowanie najcenniejszych miejsc w Polsce. WWF we współpracy z Natalią Przybysz nagrał teledysk w jednym z takich miejsc. W ten sposób chcemy mówić o tym, jak dobrze i skutecznie możemy chronić przyrodę.

20.06.2022 | przeczytano: 362 razy
1 2 3
Strona 1/12 (artykułów: 115)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764