logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walentynki: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 103
„Firmlove” – firmowe walentynki w kampanii ING

ING zachęca Polaków do podziękowania swoim ulubionym firmom za to, że dla swoich klientów robią rzeczy niemożliwe i wysłania im firmowej Walentynki.

13.02.2024 | przeczytano: 368 razy
Klépierre z kampanią wizerunkową centrów handlowych

Klépierre, europejski lider centrów handlowych, prezentuje nową linię kreatywną „Zawsze coś do odkrycia” w kampaniach komunikacyjnych skierowanych do klientów w ponad 100 swoich centrach handlowych.

16.10.2023 | przeczytano: 507 razy (komentarzy: 1)
Slodkie: propozycje kobiecych upominków w biznesie

Zbliżające się walentynki czy Dzień Kobiet to doskonałe okazje, aby zamówić piękne i pyszne słodkości dla swoich najbliższych. Warto w te dni pamiętać również o współpracownikach, partnerach czy członkach zaprzyjaźnionych organizacji, którzy z pewnością docenią miły i przy okazji apetyczny gest. Pralinki, lizaki, karmelki, a może tabliczka pysznej czekolady? Producenci gadżetów reklamowych polecają personalizowane słodkości z serduszkami w roli głównej.

13.02.2023 | przeczytano: 800 razy
Walentynki: okazja do odświeżenia relacji z klientami

Walentynki to nie tylko świetna okazja do realizacji kreatywnych kampanii prosprzedażowych. Dzień ten można również wykorzystać do odświeżenia relacji z dotychczasowymi klientami. Swoimi pomysłami na walentynkowy marketing dzielą się ekspertki z SMSAPI oraz Tribe47.

13.02.2023 | przeczytano: 1055 razy

Już 14 lutego w wybranych miejscach Krakowa można będzie zauważyć zielone akcenty. To zapowiedź kampanii edukacyjnej, która ma zachęcić do działań w celu złagodzenia zmian klimatu.

13.02.2023 | przeczytano: 662 razy
Nie odkładaj uczuć na później - Paypo z kampanią na Walentynki

PayPo – polski lider branży BNPL (buy now, pay later), przy okazji zbliżających się Walentynek, zdecydował się na przeprowadzenie kampanii marketingowej, w której zachęca do nieodkładania miłości na później i kupowania prezentów za pośrednictwem płatności odroczonych. Stawia w niej na działania w sieci i w outdoorze.

09.02.2023 | przeczytano: 780 razy

Walentynki to ważne święto dla sprzedawców detalicznych. Wielu z nich oferuje w tym czasie specjalne promocje i wyprzedaże. Wszystko po to, by wykorzystać zwiększony popyt na prezenty i wybrane produkty. Programy lojalnościowe mogą skutecznie wspomóc te działania.

06.02.2023 | przeczytano: 654 razy (komentarzy: 8)
6 cech interfejsu użytkownika, które pomogą Ci zwiększyć wskaźniki konwersji

Do 2025 r. światowy handel detaliczny online będzie wart 7,385 bln USD. To sprawia, że rywalizacja w e-commerce jest coraz ostrzejsza, a firmy najczęściej konkurują cenami i czasami dostaw. Wygrywają te, które zapewniają najwyższy poziom obsługi klienta oraz… przemyślany interfejs aplikacji mobilnej. Dobrze zaprojektowany UI i UX ma bowiem bezpośrednie przełożenie na liczbę transakcji.

20.01.2023 | przeczytano: 1380 razy
Mccann z nową strategią komunikacji na Tiktoku dla KFC

McCANN realizuje dla marki KFC wyjątkową strategię komunikacji na platformie TikTok, w ramach której powstało Kentucky Fried Crew. W gronie ekipy, której liderem został influencer Zetkacper, znaleźli się wybrani pracownicy KFC, a w przyszłości dołączą do nich również sami goście restauracji. Celem przygotowanej przez McCANN strategii jest przybliżenie fanom KFC nie tylko samej marki, ale też pokazanie, „od kuchni” jak wygląda tu praca.

16.12.2022 | przeczytano: 526 razy
Snapchat wprowadza w Polsce nowe możliwości dla reklamodawców

Snapchat Inc i Httpool – wyłączny partner reklamowy platformy Snapchat w Polsce – wprowadzają trzy nowości dla marketerów. Są to: „First Lens” – zupełnie nowy model emisji kampanii reklamowych z wykorzystaniem soczewek; „Catalog-Powered AR Shopping Lenses” – nowa funkcja, dzięki której reklamodawcy mogą w prosty sposób tworzyć soczewki „shoppingowe”, w oparciu o swój katalog produktów; oraz „Profile Engagement Custom Audiences” – dodatkowe możliwości targetowania kampanii, w oparciu o dane zbierane podczas interakcji użytkowników z profilem publicznym marketera na platformie Snapchat.

06.07.2022 | przeczytano: 459 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 103)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764