logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk Creative: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 69
Marki Rush i Norush z Walk Creative

Agencja Walk Creative rozpoczyna współpracę z firmą The Essa Co. i przygotuje platformy komunikacji dla marek RUSH i noRUSH. Agencja będzie odpowiedzialna za kampanie 360 dla obu marek.

25.03.2024 | przeczytano: 205 razy
Kampania z okazji 30 lat Vision Express od Walk Creative

Agencja Walk Creative przygotowała jubileuszową kampanię dla marki Vision Express w Polsce. Pierwszą odsłonę działań promuje spot pod hasłem „Jest tyle wspomnień do zobaczenia”.

19.02.2024 | przeczytano: 436 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Mullenlowe Warsaw wzmocniła zespół obsługi klienta

MullenLowe Warsaw powiększyła zespół w dziale client service o nowe osoby. Do agencji wróciła Agnieszka Krynicka, obejmując stanowisko account director. Zatrudniona Paulina Grys, wspiera koordynację projektów digital. 

18.01.2024 | przeczytano: 488 razy
Delecta z nową odsłoną kampanii – tym razem o zaufaniu

W najnowszej odsłonie kampanii, realizowanej w ramach platformy komunikacyjnej Prosto z serca, marka Delecta opowiada o kluczowej dla siebie wartości – zaufaniu. Prowadzone w jej ramach działania obejmują TV, content video, aktywacje z influencerami i SoMe oraz media relations. Za projekt odpowiadają spółki Grupy Walk – Walk PR i Walk Creative.

18.12.2023 | przeczytano: 445 razy
Walk Creative rozpoczyna współpracę z Flyspot

Agencja Walk Creative wygrała przetarg na przygotowanie nowej identyfikacji wizualnej i strategii komunikacji dla marki Flyspot.

15.12.2023 | przeczytano: 523 razy
 „Trust Your Glam” – w kampanii od Neonail i Walk Creative

Trwa nowa kampania NEONAIL z hasłem przewodnim „Trust Your Glam”. Działania są realizowane na kilkunastu rynkach m.in. w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Walk Creative.

23.11.2023 | przeczytano: 399 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Olga Chełchowska na stanowisku Client Service Director w Walk Creative

Olga Chełchowska objęła stanowisko Client Service Director w agencji Walk Creative. Z Grupą Walk związana jest od 10 lat. Poprzednio zajmowała stanowisko Account Director w Walk Creative.

13.10.2023 | przeczytano: 500 razy
Ikea rusza z nowym pozycjonowaniem i formatem komunikacji

„Lepiej pomyślany dom” to platforma, na której IKEA chce budować nową, długofalową komunikację w Polsce. Po raz pierwszy zaprezentowana zostanie przy pomocy historii produktowych w piętnastu spotach wideo. W każdym z nich przedstawiona będzie sytuacja z domowymi wyzwaniami, na które odpowiedź można z łatwością znaleźć w IKEA. Nowej strategii towarzyszyć będzie również nowy, bardziej otwarty format komunikacji z klientami – Hej! IKEA.

11.09.2023 | przeczytano: 623 razy
Nowa kampania Fundacji DKMS „W tobie nadzieja na dopasowanie”

Spot nowej kampanii społecznej Fundacji DKMS „W Tobie nadzieja na dopasowanie” od dzisiaj emitowany jest w kanałach telewizyjnych. Kampania obejmuje także komunikację w digitalu, outdoorze oraz w social media. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej i realizację odpowiada agencja Walk Creative.

11.09.2023 | przeczytano: 542 razy

Agencja Walk Creative wygrała przetarg na przygotowanie nowej kampanii społecznej dla Fundacji DKMS - organizacji non-profit, zajmującej się walką z nowotworami krwi i innymi chorobami układu krwiotwórczego. Misja fundacji koncentruje się na znalezieniu dawcy dla każdego pacjenta na świecie potrzebującego przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych lub szpiku.

10.08.2023 | przeczytano: 420 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 69)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764