logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk PR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 107
Hebe klientem Walk PR

Agencja Walk PR wygrała przetarg na obsługę PR Hebe. Od początku maja br. Walk PR odpowiada za działania PR w Polsce oraz koordynację działań PR na rynkach czeskim i słowackim.

09.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 248 razy
Marcin Bełza na nowych stanowiskach w Walk

Marcin Bełza w nowej roli będzie odpowiedzialny za rozwój Walk Creative, a jako Dyrektor Operacyjny Grupy Walk będzie wspólnie z Zarządzającymi Walk PR i Walk Events pracował nad procesami wspierającymi ofertę cross-sell. Główne pola jego kompetencji to budowa i zarządzanie zespołami projektowymi, tworzenie strategii komunikacyjnych oraz badania.

02.06.2025 | Personalia | przeczytano: 488 razy
Pyszne.pl dowozi już od 15 lat. Kampania z konkursem konsumenckim

Pyszne.pl już od 15 lat dba o wygodę milionów Polaków, dostarczając ich ulubione jedzenie prosto do domów. Z okazji jubileuszu serwis przygotował specjalny konkurs dla swoich użytkowników, w którym do wygrania są limitowane zestawy gadżetów, zaprojektowane z myślą o domowym relaksie bez wyrzutów sumienia.

19.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 596 razy
Marka Duda rusza z kampanią reklamową po rebrandingu

Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.

28.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 480 razy

Z początkiem kwietnia do grona klientów Walk PR dołączył producent opon Continental. Zakres działań agencji obejmuje strategiczne doradztwo komunikacyjne, media relations, prowadzenie biura prasowego oraz inne działania wizerunkowe.

03.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 212 razy
Złote Spinacze 2024 rozdane!

Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication.

10.12.2024 | Konkursy | przeczytano: 1114 razy
Jaś Skorobohaty... Plejada gwiazd w charytatywnej produkcji roku

Kalejdoskop polskich talentów, zaangażowany tata i szczytny cel: wsparcie psychologiczne podopiecznych Fundacji Happy Kids. Na platformę Audioteka trafiła pierwsza część charytatywnego audiobooka, nagrana na podstawie „Jasia Skorobohatego. Na ratunek tacie”. 

05.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 489 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2024!

Po zakończeniu pierwszego etapu ocen, Jury 22. edycji konkursu Złote Spinacze wyłoniło aż 111 projektów, które zakwalifikowane zostały do drugiego etapu i będą rywalizować o nagrody. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje: 38 Content Communication (10 nominacji), K+Group (8 nominacji) oraz Linkleaders i Big Picture (po 6 nominacji).

11.10.2024 | Konkursy | przeczytano: 826 razy
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2024

Przewodniczącą Jury 22. edycji Złotych Spinaczy została Anna Cywińska, Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji, Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Haleon), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Anna Wiśniewska (Skanska), Marcin Kasprzak (ERBUD GROUP), Kamil Kozłowski (dfusion communication), Mariusz Wawer (3M) oraz Jan Zając (Sotrender).

22.08.2024 | Konkursy | przeczytano: 1654 razy
Empik wita w klubie – nowa platforma komunikacji

5 lipca Empik startuje z nową platformą marki i kampanią wizerunkową obejmującą szerokozasięgowe działania TV, radio, digital, media społecznościowe, OOH i direct marketing. Idea kreatywna „Witaj w klubie” jest silnie związana z tożsamością marki i bogatym dziedzictwem Empiku, który zaczynał swoją historię ponad 75 lat temu właśnie jako klub. A teraz – dzięki szerokiej i stale rozwijanej ofercie – łączy różnych ludzi w kluby wokół wspólnych zainteresowań, upodobań, sposobów spędzania wolnego czasu czy po prostu stylu życia. Autorem platformy i spotu wizerunkowego jest agencja Ogilvy.

15.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 732 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 107)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764