logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Walk PR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 27
Ogłoszono Jury konkursu Złote Spinacze 2019

Przewodniczącą Jury XVII edycji konkursu jest Magdalena Brzezińska z Grupy Żywiec. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Klara Banaszewska z Grayling Poland, Magdalena Budziszewska z Costa Coffee Polska, Zbigniew Gajewski z THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz oraz Monika Kaczmarek-Śliwińska dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

06.08.2019 | przeczytano: 682 razy

Walk PR rozpoczął współpracę z Grupą Nosalowy. Do zadań agencji należeć będzie kompleksowa obsługa PR nowego hotelu Grupy – Nosalowy Park Hotel & SPA.

23.05.2019 | przeczytano: 134 razy
Aleksandra Franas Account Managerem w Walk PR

Aleksandra Franas z początkiem maja awansowała na stanowisko Account Managera w Walk PR. Będzie odpowiedzialna za koordynację pracy kilkuosobowego zespołu, a także rozwój w obszarach PR-u korporacyjnego oraz CSR.

16.05.2019 | przeczytano: 123 razy
Kinga Muszytowska PR Group Account Directorem w Walk PR

Do Walk PR dołączyła Kinga Muszytowska, obejmując stanowisko PR Group Account Directora. Odpowiada za strategiczne doradztwo klientom agencji w zakresie komunikacji produktowej. Wraz z przyjściem Kingi Muszytowskiej Walk PR wzmocnił kompetencje w obszarze komunikacji marek luksusowych oraz sektora beauty na poziomie globalnym i lokalnym.

19.03.2019 | przeczytano: 261 razy
Walk PR wzmacnia zespół brandowy

Walk PR wzmacnia zespół realizujący projekty w zakresie komunikacji brandowej. W grudniu do agencji dołączyła Matylda Żemajtis na stanowisko Senior Account Manager. Kilka tygodni wcześniej do agencji dołączyła Joanna Manarczyk jako Account Manager.

21.12.2018 | przeczytano: 502 razy
Złote Spinacze 2018 rozdane: Lista nagród

Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy.

11.12.2018 | przeczytano: 896 razy
Świąteczna kampania E. Wedel

Okres przedświąteczny jest bardzo intensywny – czas szybko upływa na sprzątaniu, gotowaniu i kupowaniu prezentów. W tej gorączce łatwo się zatracić, dlatego wysłannicy E. Wedel pod postacią chłopca i zebry mówią stop i przypominają, co w święta jest najważniejsze – dziecięca radość. Marka w swojej bożonarodzeniowej kampanii podsuwa także Polakom pomysły na prezenty i zachęca do dołączania do nich wedlowskich słodyczy – ponieważ wszystko jest lepsze z Wedlem.

04.12.2018 | przeczytano: 376 razy
Grupa Walk i Global Compact Network z kampanią Pierwsza Doba Bez Smogu

Smog to problem, który nasila się w naszym kraju wraz z początkiem sezonu grzewczego, jednak towarzyszy nam przez cały rok. Ostatni raport NIK wskazuje, że stan powietrza w Polsce plasuje nas w niechlubnej czołówce krajów Unii Europejskiej. Europejska Agencja Środowiska podaje natomiast, że rocznie z powodu skażonego powietrza umiera ponad 46 tys. Polaków; to tak jakby każdego roku znikali wszyscy mieszkańcy Kołobrzegu czy Krosna. W trosce o zdrowszą przyszłość znani Polacy zaangażowali się w kampanię antysmogową „Pierwsza Doba bez Smogu”, organizatorami której są Global Compact Network Poland oraz Grupa Walk. Akcja ma być impulsem do wzbudzenia zainteresowania i działania.

19.11.2018 | przeczytano: 253 razy
Agencja People: Nowe logo, strona www i strategia

Nowe logo, identyfikacja wizualna oraz odświeżona witryna internetowa – agencja pośrednictwa pracy People przeobraziła się zewnętrznie i wewnętrznie na swoje 20. urodziny. Jak na eksperta od rynku pracy przystało, do wymyślenia i wprowadzenia zmian znaleziono najlepszych specjalistów.

05.11.2018 | przeczytano: 339 razy

Jesienna kampania E.Wedel jest kontynuacją zeszłorocznej akcji, w której konsumenci pokazywali swoje style obgryzania pianek Ptasie Mleczko. W październiku marka ponownie wykorzysta ten motyw - tym razem sprawdzając, jak z polskim rytuałem obgryzania pianek radzą sobie obcokrajowcy. W tym celu specjalny wysłannik Wedla – Jaś Dąbrowski - reprezentant TalentMedia - pojawi się w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie – miastach szczególnie popularnych wśród osób z zagranicy.

15.10.2018 | przeczytano: 209 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 27)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764