logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warner Bros. Discovery: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 85
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”

Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we współprace ze Stowarzyszeniem Content Marketing Polska.

24.03.2023 | przeczytano: 221 razy
Ponad 10 milionów widzów Raw Air w TVN i Eurosporcie 1

W niedzielę w Vikersund zakończył się najbardziej wyczerpujący cykl w Pucharze Świata w skokach narciarskich. Przez 10 dni rywalizacja w cyklu Raw Air przyciągnęła do TVN i Eurosportu 1 prawie 10,5 mln widzów.

21.03.2023 | przeczytano: 226 razy
Cartoonito jako kanał linearny w całym regionie EMEA

Już 18 marca w Polsce najmłodsi i ich rodzice będą mogli radośnie i bezpiecznie spędzać czas wśród zaufanych bohaterów, wspólnie śmiać się i oglądać kreskówki stworzone przez światowej sławy twórców – „Batwheels”, „Królik Bugs: nowe konstrukcje”, „Pająk Lucas”, „CoComelon” i wiele, wiele więcej.

16.03.2023 | przeczytano: 298 razy

Bianka Zalewska – dziennikarka i reporterka TVN Warner Bros. Discovery – została laureatką Międzynarodowej Nagrody dla Kobiet Niezwykłej Odwagi przyznawanej przez Departament Stanu USA. 8 marca, podczas uroczystej ceremonii w Białym Domu w Waszyngtonie, reporterka odbierze nagrodę z rąk pierwszej damy USA, Jill Biden oraz sekretarza stanu, Antony’ego Blinkena za odważne i bezinteresowne dokumentowanie wojny w Ukrainie i działanie od ponad dekady na rzecz narodu ukraińskiego. Bianka Zalewska jako pierwsza Polka dołącza do grona kobiet uhonorowanych tym prestiżowym wyróżnieniem.

10.03.2023 | przeczytano: 367 razy
30 lat IAA Polska

Niemal 250 top managerów świętowało trzy dekady rynku reklamy i wolnych mediów w Polsce oraz 30 lat IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Na galę, która odbyła się 9 marca w Studiu ATM, licznie przybyli również przedstawiciele władz globalnych i europejskich IAA. Zgromadzeni mieli okazję spojrzeć wstecz na najważniejsze branżowe wydarzenia minionych dekad, ale także, dzięki inspirującym wystąpieniom ekspertów, przygotować się na wyzwania bliższej i dalszej przyszłości, na przykład poznając praktyczne zastosowania sztucznej inteligencji.

10.03.2023 | przeczytano: 297 razy
Oglądalność mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym w kanałach TVN

Transmisje z mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym w kanałach TVN, Metro, Eurosport 1 i Eurosport 2 przyciągnęły w sumie blisko 11 milionów widzów! Największymi hitami były konkursy skoków narciarskich – mężczyzn na skoczni normalnej i dużej oraz drużynowy – które oglądał co trzeci widz w Polsce.

07.03.2023 | przeczytano: 295 razy

Od 1 marca 2023 r. stacja Warner TV jest dostępna w ofercie telewizyjnej firmy INEA. Klienci operatora właśnie zyskali dostęp zarówno do nowoczesnych produkcji, jak i kinowych klasyków wywodzących się ze stuletniej historii studia Warner Bros.

07.03.2023 | przeczytano: 205 razy

W lutym 2023 roku TVN Warner. Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera rynku medialnego. W ostatnim miesiącu grupa osiągnęła udział na poziomie 23,5% w widowni komercyjnej, a TVN był najchętniej wybieranym kanałem w Polsce. Stacja zajęła pozycję nr 1 w grupie Big5 z SHR na poziomie 9% w grupie 16-49. TVN24 oraz TVN24 BiS zdominowały kategorię stacji newsowych z łącznym udziałem w widowni na poziomie 5,4% w grupie wszystkich widzów. Stacja TVN24 zajęła pozycję lidera wśród kanałów newsowych zarówno w widowni komercyjnej (SHR 3%), jak i w grupie 4+ (SHR 4,8%). Spośród kanałów sportowych, na prowadzenie wysunął się Eurosport 1 z udziałem na poziomie 0,4% w grupie demograficznej 16-49 oraz 0,9% w 4+.

03.03.2023 | przeczytano: 243 razy
Wszystkie wymiary rozrywki w nowym spocie TVN

Wraz ze startem nowego sezonu telewizyjnego zadebiutował wiosenny spot wizerunkowy TVN. Tym razem gwiazdy stacji zabierają widzów do świata wielowymiarowej rozrywki. A taka tej wiosny tylko na antenie TVN.

27.02.2023 | przeczytano: 218 razy
Podsumowanie obsługi medialnej TVN24 i TVN24BiS  wizyty Joe Bidena

Wizyta prezydenta USA Joe Bidena w Kijowie i Warszawie była historycznym wydarzeniem, które tym samym było ogromnym przedsięwzięciem dla mediów. TVN24, TVN24BiS, Fakty TVN na antenie i w internecie (tvn24.pl, TVN24 GO) relacjonowały non stop przebieg 3-dniowej wizyty Bidena. I to właśnie naszą antenę wybierali najczęściej widzowie.  

24.02.2023 | przeczytano: 393 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 85)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764