logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warsaw Creatives: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21
Nowa polska agencja AI Supermassive

Komercyjne wykorzystanie sztucznej inteligencji to nie interesujący trend, a nowy sposób działania, który wymaga nowego typu agencji – przekonują założyciele.

01.02.2024 | przeczytano: 425 razy
Patricia Smoleń awansuje w Warsaw Creatives

Agencja Warsaw Creatives rozszerza swoją ofertę o kompleksowe usługi w obszarze influencer marketingu i stawia na kreatywne strategie dostosowane do wyzwań branży beauty, fashion, design i wellbeing.

08.11.2023 | przeczytano: 442 razy
Program stażowy Warsaw Creatives

Od stycznia 2024 agencja Warsaw Creatives rozpoczyna program stażowy w dziale Public Relations. Agencja szuka talentów - osób, które wiążą swoją przyszłość zawodową z pracą w szeroko pojętej komunikacji, a są obecnie studentami kierunków związanych z PR, marketingiem lub dziennikarstwem.

25.10.2023 | przeczytano: 352 razy
Magdalena Pohrybieniuk poprowadzi Dział Komunikacji w Ceramice Paradyż

We wrześniu 2023 do zespołu marketingu Ceramiki Paradyż, wiodącego producenta i dostawcy ceramiki oraz spieków wielkoformatowych TRI-D dołączyła Magdalena Pohrybieniuk, obejmując stanowisko Head Działu Komunikacji. Jej obecność w zespole przyczyni się do dalszego rozwoju firmy zarówno na rynku lokalnym, jak i międzynarodowym, co stanowi ważny element strategii marki.

13.10.2023 | przeczytano: 442 razy
Cosmoss by Kate Moss klientem Warsaw Creatives

1 października br. agencja Warsaw Creatives rozpoczęła współpracę z ekskluzywną marką wellness COSMOSS by Kate Moss. Zakres współpracy obejmuje strategiczne wsparcie w działaniach public relations w Polsce, w tym relacje z mediami tradycyjnymi oraz digitalowymi, influencer marketing oraz organizację wydarzeń mediowych.

13.10.2023 | przeczytano: 446 razy
Warsaw Creatives rozbudowuje dział PR

W ostatnich tygodniach do agencji Warsaw Creatives dołączyły Ewa Kosz oraz Agnieszka Byczot. Obie objęły stanowiska Senior PR Managera w dedykowanych dla siebie obszarach działań.

02.10.2023 | przeczytano: 463 razy

Agencja odpowiada za wsparcie strategiczne w zakresie komunikacji i budowania wizerunku marki OMNIRES oraz za bieżące kontakty z mediami. O wyborze agencji zdecydowało doświadczenie Warsaw/Creatives w komunikacji produktów premium i jej międzynarodowe kompetencje.

04.08.2023 | przeczytano: 332 razy

Natuzzi dołączyło do grona klientów Warsaw Creatives. Agencja odpowiada za adaptację materiałów reklamowych marki na rynkach Europy Zachodniej i rynkach wschodzących. Natuzzi to jeden z największych włoskich domów meblowych i symbol najwyższej jakości w aranżacji wnętrz.

25.07.2023 | przeczytano: 413 razy

Asia Sobierajska, współzałożycielka i partnerka Warsaw Creatives zdecydowała się rozwijać swoją działalność poza agencją. Z dniem 30 czerwca br. przestaje też pełnić rolę Head of Events.

30.06.2023 | przeczytano: 410 razy
Warsaw Creatives rozszerza dział komunikacji

1 lipca do zespołu Warsaw Creatives dołączy Bożena Wieczorek, obejmując stanowisko Head of PR. Jej przyjęcie jest częścią strategii rozwoju agencji w obszarze komunikacji Public Relations. Warsaw Creatives to obecnie dobrze rozpoznawalna agencja kreatywna, kojarzona głównie z branżą mody i urody. Wyróżnia się odważnym podejściem do tworzenia i produkcji na światowym poziomie. Portfolio agencji obejmuje kampanie dla renomowanych marek, jak Reserved z udziałem Kendall Jenner czy Inglot z Jennifer Lopez, a także współpracę z markami TOUS i CCC. Warsaw Creatives ma również doświadczenie w obszarze komunikacji PR, dotychczas głównie prowadzonej jako część kompleksowej komunikacji 360 stopni dla Klientów agencji.

19.06.2023 | przeczytano: 602 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764