logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Warszawska Szkoła Reklamy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 46
#Zdrowiepań – Gala Finałowa kampanii

W czwartek, 13 czerwca w Global Expo, odbyła się uroczysta Gala podsumowująca X edycję Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej "Piękna, bo Zdrowa". Inicjatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości, która od 12 lat skupia się i zwraca uwagę na wciąż istniejący problem chorób ginekologiczno-onkologicznych wśród kobiet w Polsce. Podczas uroczystości zostały wręczone statuetki oraz podziękowania firmom, instytucjom oraz mediom zaangażowanym w kampanię.

21.06.2019 | przeczytano: 1235 razy

Ogólnopolska Kampania Społeczna „Piękna, bo Zdrowa”, której organizatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości powstała po to, aby edukować i zwiększać świadomość Polek na temat profilaktycznych badań ginekologicznych. Kampania "Piękna, bo Zdrowa" jest jednym z podejmowanych przez Organizację działań mającym na celu walkę z rakiem szyjki macicy.

10.05.2019 | przeczytano: 502 razy

W środę, 1 marca, w Teatrze Palladium, odbyła się uroczysta Gala podsumowująca VIII edycję Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”. Jej inicjatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości, która od 10 lat zwraca uwagę na problem chorób ginekologicznych kobiet. W trakcie uroczystości wręczono statuetki oraz podziękowania firmom, instytucjom oraz mediom zaangażowanym w popularyzację głównej idei kampanii, jaką jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych, regularnych badań ginekologicznych.

02.03.2017 | przeczytano: 621 razy
Kampania Społeczna „Piękna bo Zdrowa”

21 stycznia 2017 roku, po raz ósmy, wystartowała Ogólnopolska Kampania Społeczna „Piękna bo Zdrowa”, zainicjowana przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości. Celem akcji jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych badań ginekologicznych.

30.01.2017 | przeczytano: 936 razy
20-lecie Warszawskiej Szkoły Reklamy: relacja

Warszawska Szkoła Reklamy świętuje 20-lecie. Szkoła powstała w 1994 roku jako pierwsza prywatna szkoła reklamy w Polsce mająca uprawnienia szkoły publicznej. 14 czerwca WSR świętowała jubileusz w Multikinie Złote Tarasy w Klubie 35mm, wśród absolwentów, pracowników i gości z branży reklamowej.

17.06.2014 | przeczytano: 2831 razy
Warszawska Szkoły Reklamy ma już 20 lat

Z okazji 20-lecia WSR zaprasza absolwentów, wykładowców, pracowników i ludzi reklamy do hucznego świętowania jubileuszu najstarszej i największej szkoły reklamy w Polsce. W sobotę, 14 czerwca 2014 roku, w Multikinie Złote Tarasy – Klub 35 mm odbędzie się koncert i raut środowiska mediów i reklamy.

29.05.2014 | przeczytano: 1061 razy
Czy reklamie potrzebni są artyści? Dyskusja na finisażu wystawy „Na peryferiach sztuki”

28 lutego o 18:00 w Galerii Działań na Ursynowie odbędzie się finisaż wystawy „Na peryferiach sztuki” oraz panel dyskusyjny „Między sztuką a rzemiosłem. Miejsce młodych twórców w rzeczywistości artystycznej i na rynku pracy”. Wśród gości jest między innymi prof. Ksawery Piwocki, wieloletni rektor ASP.

27.02.2013 | przeczytano: 1299 razy

30 czerwca br., w klubie <1500 m2> w Warszawie odbędzie się wernisaż wystawy końcoworocznej słuchaczy Warszawskiej Szkoły Reklamy, który zakończy impreza wakacyjna.

27.06.2012 | przeczytano: 1069 razy
Toster Workshop WSR z Barbarą Paciorkowską

15 czerwca br. w Warszawskiej Szkole Reklamy odbędzie się specjalny otwarty, bezpłatny warsztat „TOSTER” pt. „Pomysł, i co dalej?”.

12.06.2012 | przeczytano: 683 razy
Warsztatowe dni otwarte w WSR oraz TV Południe

W czwartek, 31 maja o godzinie 17:00 Warszawska Szkoła Reklamy oraz działająca przy szkole internetowa stacja telewizyjna TV Południe otworzą swoje wrota. Każdy, kto jest zainteresowany nauką w szkole artystycznej bądź stażem czy pracą w telewizji, będzie miał możliwość zapoznania się z ofertą obu placówek.

24.05.2012 | przeczytano: 903 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 46)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764