logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Watchout Studio: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Wystartowała ogólnopolska kampania Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0

Rozpoczęła się kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii społeczno-informacyjnej Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 (NPRCz 2.0) na lata 2021 – 2025, która  ma na celu promocję czytelnictwa oraz bibliotek. Do 20 października w stacjach radiowych i telewizyjnych będą emitowane dwa 30-sekundowe spoty, adresowane do różnych grup odbiorców. Działania w Internecie potrwają do końca 2022 r.

27.09.2022 | przeczytano: 250 razy
Startuje loteria urodzinowa Castorama, w której pula nagród wyniesie blisko 1,5 mln zł

Dziś rusza loteria z okazji 25 lat obecności Castorama w Polsce. Codziennie przez kolejne 25 dni – od 23 marca do 16 kwietnia br. – klienci największej sieci home improvement w kraju, będą walczyć o nagrodę główną –  25 tys. zł na wymarzoną kuchnię, łazienkę czy idealny ogród oraz jedną z 25 tys. nagród natychmiastowych.

23.03.2022 | przeczytano: 278 razy
Famotydyna Ranigast w reklamie od Hand Made

Hand Made opowiada o “pociągu do jedzeniowych grzeszków” w reklamie Famotydyny Ranigast.

19.05.2021 | przeczytano: 636 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” – wystartowała nowa kampania reklamowa marki

W marcu marka Herbapol zaprezentowała pierwszą odsłonę swojej nowej platformy komunikacyjnej. W ramach kampanii „Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” zrealizowano cztery spoty reklamowe dla czterech kluczowych kategorii produktowych, w których rodziny Wiśniewskich, Malinowskich, Leśniewskich oraz Ziółkowskich spędzają wspólne chwile z produktami marki.

23.03.2021 | przeczytano: 488 razy
Kampania społeczna: Twój brak sprzeciwu ratuje życie

Już 31 października rusza kampania społeczna promująca transplantację i donację narządów po śmierci. Jej pomysłodawcą i twórcą jest Marek Biskup, pierwszy pacjent, któremu młody zespół ze Śląskiego Centrum Chorób Serca odważył się przeszczepić płuca po dwóch tygodniach podłączenia pod ECMO, sztuczne płuco natleniające krew poza organizmem.

28.10.2020 | przeczytano: 691 razy
Opus B dla Polpharmy

Wystartowała ogólnopolska kampania marki Biotebal MAX – leku z biotyną na osłabione i wypadające włosy. To kolejna wspólna realizacja Opus B i Polpharma.

01.09.2020 | przeczytano: 700 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Niezwykłe zjawiska naturalne” w spotach Herbapol-Lublin

Właśnie wystartowała nowa platforma komunikacyjna Herbapol-Lublin, w ramach której powstały aż trzy spoty reklamowe. Każdy z nich koncentruje się na innym produkcie z portfolio ziołowych napojów funkcjonalnych i inspirowany jest innym, dedykowanym mu zjawiskiem naturalnym: wiatrem, słońcem oraz deszczem. W reklamie możemy zobaczyć m.in. jedną z tegorocznych nowości: napój ziołowy AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń.

25.06.2020 | przeczytano: 1290 razy
Opus B autorem kampanii telewizyjnej marki Ranigast Max

Ze stołu stopniowo znikają kolejne wielkanocne potrawy, a wraz z nimi uczucie lekkości - z pomocą przychodzi jednak Ranigast Max. To flagowy lek Polpharmy na problemy ze zgagą, który zwalcza także objawy niestrawności: ból w górnej części brzucha, pełność czy pieczenie.

02.04.2019 | przeczytano: 579 razy
Kolejna odsłona komunikacji UPC stworzona przez Opus B

Kampania taktyczna promująca oferty produktowe w konwencji kosmicznej kontynuuje wątek dotychczasowej komunikacji, skupiając się na benefitach konsumenckich.

25.01.2019 | przeczytano: 974 razy
Opus B promuje nową usługę w pakiecie UPC.

UPC wprowadza nową prędkość przesyłu danych - 1 GIGA. To prawdziwy przełom i możliwości korzystania z internetu przez większą ilość użytkowników z maksymalną jakością jednocześnie.

25.09.2018 | przeczytano: 428 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764