logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Watchout: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 25
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.

19.04.2024 | przeczytano: 247 razy
Fortuna Zakłady Bukmacherskie z nową kampanią

Fortuna Zakłady Bukmacherskie ruszyła z nową kampanią wizerunkowo-promocyjną. W ramach akcji „Zawsze kiedy chcesz coś przeżyć” przygotowane zostały spoty video z udziałem brand hero marki – Bogini Fortuny oraz nowości produktowe skierowane do nowych i obecnych graczy.

06.12.2023 | przeczytano: 497 razy
Nowy zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

W czwartek 27.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 23 domy produkcyjne aktywnie działające w obszarze produkcji filmów do komunikacji marketingowej.

10.05.2023 | przeczytano: 671 razy
23 domy produkcyjne przystąpiły do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR), zakończyło pierwszy etap przyjmowania członków. Obecnie zrzesza 23 domy produkcyjne, które aktywnie działają w obszarze produkcji filmów do komunikacji marketingowej.  

13.04.2023 | przeczytano: 991 razy
Rozmowy o problemach emocjonalnych w kampanii „Każdy zasługuje na słuchacza.”

Havas Warsaw rozpoczyna akcję, w której zachęca osoby będące w kryzysie emocjonalnym, aby otworzyły się i porozmawiały z kimś o swoich problemach. Kampania wystartowała z hasłem ,,Każdy zasługuje na słuchacza”, bo niezależnie od tego, czy jesteś gwiazdą muzyki, czy zwykłym nastolatkiem, w trudnych chwilach potrzebny jest ktoś, kto Cię zauważy i wysłucha. Inicjatywę wspiera Fundacja Zobacz…JESTEM, która zajmuje się wspieraniem dzieci i młodzieży w kryzysach emocjonalnych.

31.03.2023 | przeczytano: 558 razy
Nowa kampania fundacji Sexedpl

Fundacja SEXEDPL wystartowała z kampanią społeczną, która ma informować, edukować i zachęcać osoby z niepełnosprawnością do korzystania ze wsparcia w zakresie swojej seksualności. Mówi w niej o tym, że seksualność jest częścią nas wszystkich - niezależnie od stopnia sprawności.

10.01.2023 | przeczytano: 922 razy
Wystartowała ogólnopolska kampania Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0

Rozpoczęła się kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii społeczno-informacyjnej Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 (NPRCz 2.0) na lata 2021 – 2025, która  ma na celu promocję czytelnictwa oraz bibliotek. Do 20 października w stacjach radiowych i telewizyjnych będą emitowane dwa 30-sekundowe spoty, adresowane do różnych grup odbiorców. Działania w Internecie potrwają do końca 2022 r.

27.09.2022 | przeczytano: 960 razy
Startuje loteria urodzinowa Castorama, w której pula nagród wyniesie blisko 1,5 mln zł

Dziś rusza loteria z okazji 25 lat obecności Castorama w Polsce. Codziennie przez kolejne 25 dni – od 23 marca do 16 kwietnia br. – klienci największej sieci home improvement w kraju, będą walczyć o nagrodę główną –  25 tys. zł na wymarzoną kuchnię, łazienkę czy idealny ogród oraz jedną z 25 tys. nagród natychmiastowych.

23.03.2022 | przeczytano: 524 razy
Serviceplan Health wygrywa przetarg Polpharmy na kampanię reklamową

W wyniku przetargu Polpharma wybrała Serviceplan Health/Change Serviceplan do stworzenia komunikacji dla nowości produktowej – Herviran Comfort Max.

06.07.2021 | przeczytano: 1350 razy
Famotydyna Ranigast w reklamie od Hand Made

Hand Made opowiada o “pociągu do jedzeniowych grzeszków” w reklamie Famotydyny Ranigast.

19.05.2021 | przeczytano: 999 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 25)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764