logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wavemaker: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 209
500 głosów Tomasza Jakubiaka w kampanii addressable TV dla Zrzeszenia BPS

Sztuczna inteligencja wsparła przygotowanie ponad 500 wersji spotów wykorzystywanych w nowej kampanii addressable Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Tę szeroko zakrojoną geotargetowaną akcję zaplanowały Wavemaker i GroupM.

18.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 56 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
VML z kampanią nowego produktu Garnier

Agencja VML realizuje dla Garnier, marki L’Oréal, kampanię launchującą uniwersalne saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch. Kampania wystartowała na początku czerwca. 

14.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 296 razy
Rankomat.pl promuje polisę turystyczną

Multiporównywarka rankomat.pl rusza z letnią kampanią marketingową, w której skupia się na korzyściach wynikających z posiadania ubezpieczenia podróżnego podczas urlopu za granicą. W reklamach z udziałem ambasadora, Huberta Urbańskiego, marka podkreśla, że zakup polisy to przepis na spokojne i bezpieczne wakacje – dokładnie to, czego oczekujemy. 

09.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 165 razy
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze

CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.

24.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 359 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Klienci Wavemaker pierwszymi reklamodawcami SkyShowtime

SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach. IKEA, L’Oreal i Biedronka są też jednymi reklamodawcami SkyShowtime w pierwszej fazie działania planu reklamowego, co oznacza, że tylko ich reklamy wyświetlają się widzom korzystającym z tego pakietu.

23.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 461 razy
Asap&Asap dla Iveco w nietypowej kampanii promocyjnej

IVECO Poland rozpoczęło kampanię wspierającą launch nowej generacji pojazdów ciężarowych IVECO S-Way. Kampania zaplanowana jest na cały sezon wiosenny. Koncepcję kreatywną przygotowała agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital.

08.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 300 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Ad Fusion wchodzi na rynek reklamy programmatic

Na rynku reklamy programatycznej pojawił się nowy gracz. Ad Fusion to innowacyjna i elastyczna platforma DSP, wykorzystująca technologię programmatic oraz sztuczną inteligencję. Z rozwiązania korzystają już największe domy mediowe, jak Wavemaker, GroupM, EssenceMediacom, Reprice oraz Mindshare.

07.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 578 razy
Odkrywanie magii w kampanii Honor

Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje szerokie kanały komunikacji, takie jak telewizja, działania OOH, DOOH oraz Citylight, jak również kanały PR oraz Digital, w szczególności social media i YouTube.

26.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 405 razy
Fundacja Polska Bezgotówkowa z kampanią do przedsiębiorców

Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z przystąpienia do jej flagowego Programu. Od 2 kwietnia w wybranych stacjach telewizyjnych pojawił się spot reklamowy, w którym udział wzięli polscy przedsiębiorcy – rzeczywiści beneficjenci Programu Fundacji. Szeroko zasięgowa kampania telewizyjna została wzmocniona emisjami na największych platformach wideo, jak również działaniami w radio oraz Internecie.

03.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 567 razy (komentarzy: 11)
Wavemaker dla L’Oréal w kampanii wokół skin streamingu

Rusza kampania digitalowa L’Oréal Polska, koncentrująca się na nowym trendzie w pielęgnacji skóry, tzw. Skin Streamingu. Działania potrwają do kwietnia, obejmą obszary takie jak: media, szeroko zakrojone działania z influencerami oraz PR, a także ecommerce. W kampanii zaprezentowane zostaną 3 marki z portfolio L’Oréal: CeraVe, La Roche-Posay oraz Vichy. Media na jej potrzeby planuje i kupuje Wavemaker (agencja mediowa GroupM). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja POV, za obszar influencerski agencja 2koma7.

13.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 520 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/21 (artykułów: 209)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764