logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wavemaker: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 170
Essencemediacom formalnie rozpoczyna działalność

EssenceMediacom – najmłodsza i największa agencja GroupM – formalnie rozpoczyna dziś działalność. Jej ambicją jest tworzenie przełomowych rozwiązań marketingowych dla obsługiwanych klientów, poprzez wychodzenie poza utarte schematy w zakresie mediów, kreacji, innowacji i analityki.

01.02.2023 | przeczytano: 118 razy
Z Ikea wszystko Ci się ułoży - nowa kampania marki

W najnowszej kampanii IKEA prezentuje sprytne produkty do przechowywania, które pomogą w porządkach i odzyskaniu przestrzeni w domu. VMLY&R Polska odpowiada za strategię, kreację i produkcję.

13.01.2023 | przeczytano: 255 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Finecast, agencja wyspecjalizowana w addressable TV, oficjalnie otwiera biznes w Polsce. Szefem nowej marki GroupM jest wieloletni ekspert grupy związany z rynkiem multiscreen - Maciej Olenderczyk.

10.01.2023 | przeczytano: 196 razy
Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego

Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.

05.12.2022 | przeczytano: 167 razy
Youtube Works Awards 2022 przyznane

Poznaliśmy zwycięzców tegorocznej edycji YouTube Works Awards. Grand Prix zdobyła kampania “Jestem kobietą” marki YES, która została wyróżniona także w dwóch innych kategoriach. Jury nagrodziło także kampanie Jeronimo Martins Polska, Storytela, Mastercard i Grupy Maspex. Poniżej prezentujemy pełną listę laureatów.

24.11.2022 | przeczytano: 254 razy

W ramach najnowszej kampanii marka Wilkinson Sword (Edgewell Personal Care Poland) razem z fotografem Wojtkiem Koziarą, odwiedziła europejskie miasta, gdzie szukała #CelebritiesOfStyle. Pomysłodawcą akcji jest agencja MullenLowe Warsaw.

17.11.2022 | przeczytano: 200 razy
Gong ze Złotem na Clio Entertainment Awards

Agencja kreatywna GONG (Group One) zdobyła Złoto za kampanię “Sztuka Kradzieży” zrealizowaną dla Netflix. Złoto na Clio Entertainment Awards to nie pierwsza nagroda przyznana za ten projekt.

16.11.2022 | przeczytano: 358 razy

Już 23 listopada poznamy zwycięzców YouTube Works Awards 2022. Spośród zgłoszonych kampanii, jury wybrało te, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach, a tym samym także na zdobycie Grand Prix. Prezentujemy pełną listę nominowanych.

03.11.2022 | przeczytano: 321 razy

Landingi, polski martech tworzący landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji, od 5 lat współpracuje z Playerem – lokalnym liderem rynku płatnych serwisów VOD z najszerszą ofertą programową. Od początku kooperacji, na potrzeby Playera odwiedzanego miesięcznie przez miliony użytkowników, stworzono około 700 witryn internetowych. Wszystkie powstały dzięki edytorowi dostarczonemu przez Landingi.

31.10.2022 | przeczytano: 237 razy

Obrady jury IAB MIXX Awards za nami! Jak przebiegały? Co zgłoszone kampanie mówią o polskim rynku reklamy? Przeczytaj co powiedzieli nam jurorzy.

28.10.2022 | przeczytano: 323 razy
1 2 3
Strona 1/17 (artykułów: 170)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764