logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wavemaker: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 232
IKEA z kampanią 30za300: radość w każdym stylu

IKEA w najnowszej kampanii promuje inspirujące i kompletne rozwiązania dla Klubowiczów IKEA Family. Za koncepcję i realizację kampanii 30za300 odpowiada VML. 

16.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 316 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Dwie odsłony kampanii Click to Pay

7 kwietnia wystartowała kampania edukacyjna nowego standardu płatności kartą w internecie – Click to Pay. Ta innowacyjna usługa, wspierana przez Mastercard i Visa, pozwala na wygodne i bezpieczne zakupy online. Dzięki jednorazowemu zapisaniu karty do tej usługi zakupy przez internet stają się proste i przyjemne. Celem kampanii jest pokazanie konsumentom korzyści płynących z korzystania z płatności za pomocą Click to Pay.

07.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 266 razy
Influencerzy w kampanii słuchawek HUAWEI FreeArc

Huawei CBG Polska rozpoczął kampanię promującą najnowsze słuchawki z otwartą konstrukcją HUAWEI FreeArc. Chcąc podkreślić doskonały dla osób aktywnych charakter urządzenia, Huawei został partnerem technologicznym 116 123 Półmaratonu Warszawskiego, który odbędzie się już w tę niedzielę. Do wsparcia udziału marki w wydarzeniu zaangażowani zostali znani liderzy opinii, tacy jak Joanna Jóźwik, Kamil Szymczak, Agata Łyzińska i Agata Sacewicz. Ponadto w kampanii udzielają się Tomasz Fornal – czołowy polski siatkarz oraz Marysia Jeleniewska – influencerka, której energia i kreatywność inspirują miliony młodych ludzi na TikToku. Działania obejmują ponadto szeroki wachlarz kanałów i narzędzi marketingowych.

28.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 506 razy
GroupM najlepsza w raporcie COMvergence za cały rok 2024

GroupM zajęła pierwsze miejsce wśród grup mediowych na polskim rynku w raporcie COMvergence „New Business Barometer 2024”. Podsumowuje on ubiegły rok w agencjach mediowych, biorąc pod uwagę wartości pozyskanych i obronionych budżetów mediowych. W rankingu agencyjnym pierwsze miejsce zajęła EssenceMediacom, trzecie - Wavemaker, a siódme - Mindshare (wszystkie te agencje należą do GroupM).

28.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 498 razy
Publicis Warsaw z kampanią Garnier Vitamin C+

„Promienna skóra, mniej przebarwień w 3 dni” to claim kampanii nowego, ulepszonego serum Garnier Vitamin C+ zrealizowanej przez Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland). Jej twarzą i ambasadorką jest modelka i influencerka Sylwia Butor. Kampania potrwa do 1 maja.

21.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 369 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nominacje do YouTube Works Awards 2024 ogłoszone

Poznaliśmy nominowanych do tegorocznej edycji konkursu YouTube Works Awards. Wyłonione przez jury kampanie wideo mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach, a także na dodatkowe wyróżnienie – nagrodę Grand Prix. Kto przeszedł kolejny poziom gry o statuetkę? Prezentujemy pełną listę nominowanych. 

06.03.2025 | Konkursy | przeczytano: 483 razy
Marka CeraVe po raz pierwszy na Spotify

Kampania na Spotify, realizowana we współpracy z polskim oddziałem Aleph Group, jest częścią szeroko zakrojonych działań obejmujących także YouTube, Facebook, Instagram, TikTok oraz OOH (outdoor). Kluczowym elementem kampanii jest piosenka Hey It’s Me”, która w lekki i angażujący sposób podkreśla skuteczność produktów marki CeraVe. Jest ona nawiązaniem do reklamy telewizyjnej CeraVe, zaczynającej się od słów „Hej to ja, Twoja sucha skóra” - reklamy, która w USA stała się wręcz legendarna. Za całościowe planowanie i zakup mediów dla CeraVe odpowiada agencja Wavemaker.

24.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 404 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Doskonały smak wymaga niewiele – kampania Rio Mare

Rio Mare stawia na autentyczność i jakość, a nowa komunikacja skupia się na prostocie jako synonimie doskonałego smaku.

13.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 229 razy
Anna Osóbka-Morawska dołącza do YOC Poland

YOC Poland wzmacnia zespół sprzedaży agencyjnej - dołącza do niego Anna Osóbka-Morawska na stanowisko Sales Manager

06.02.2025 | Personalia | przeczytano: 479 razy
NYX Professional Makeup wybiera agencję Labcon

W wyniku wygranego przetargu agencja Labcon relevant stories (Group One) została wybrana do obsługi kreatywnej marki NYX Professional Makeup. Współpraca zaplanowana jest na cały rok 2025 i obejmie opracowanie sześciu kampanii reklamowych, adaptację globalnych materiałów oraz projektowanie niestandardowych aktywacji konsumenckich i retailowych.

09.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 553 razy
1 2 3
Strona 1/24 (artykułów: 232)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764