logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wavemaker: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 66

MediaCom Warszawa, w wyniku wygranego przetargu na obsługę mediową, rozpoczął współpracę z marką biżuterii YES.

06.05.2020 | przeczytano: 158 razy

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, otrzymał najwyższe wyróżnienie, tzw. Grandy (odpowiednik Grand Prix) oraz Złoto w kategoriach: Bravery, Reset, Craft oraz Idea w międzynarodowym konkursie ANDY Awards.

28.04.2020 | przeczytano: 347 razy

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, otrzymał 3 nominacje w kategoriach: Bravery, Reset oraz Idea w międzynarodowym konkursie ANDY Awards.

24.04.2020 | przeczytano: 251 razy
Ad Wo/Man 2019: Znamy zdobywców statuetek!

Maciej Marasek z 2012 Agency, Paweł Gala z Wavemaker Polska i Jacek Kulczycki z OTO Film – to zdobywcy tytułu AD WO/MAN Roku 2019. AD Marketerem Roku 2019 został Marcin Sienkowski z OLX Polska.

03.04.2020 | przeczytano: 474 razy
Nowa kampania telewizyjna leku przeciwbólowego Ibuprom RR od Hand Made

Agencja Reklamowa Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego Ibupromu RR (produkowanego przez USP Zdrowie). Kampania rusza w największych stacjach telewizyjnych 20 marca.

20.03.2020 | przeczytano: 532 razy
Rafał Frączak dołącza do Spicy Mobile

Do agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile dołączył Rafał Frączak – w branży od 13 lat, wcześniej związany z K2 Precise. W Spicy Mobile będzie odpowiedzialny za rozwój oferty w modelu programmatic.

10.03.2020 | przeczytano: 158 razy

Do 20 marca można głosować na swoich faworytów w organizowanym przez magazyn „Press” plebiscycie AD WO/MAN Roku 2019. W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Studia produkcyjne.

02.03.2020 | przeczytano: 340 razy

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, został finalistą corocznego podsumowania w kategorii „Best Work for Good”. Ad Age A-List wyróżnia najlepsze projekty oraz największe osobowości branży reklamowej.

26.02.2020 | przeczytano: 454 razy
Mixx Awards 2019 - pełna lista zwycięzców!

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 27 listopada podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska poznaliśmy zwycięzców. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić” przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & eSport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „NIE JEM” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.

02.12.2019 | przeczytano: 704 razy
Dominik Wałęga nowym Chief Digital Officer w Havas Media Group

Do grona ekspertów agencji mediowej Havas Media Group dołącza Dominik Wałęga, który od 1 grudnia 2019 r. obejmie stanowisko Chief Digital Officer.

02.12.2019 | przeczytano: 247 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 66)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764