logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

We Are Social: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Michał Kaliściak i Sylwia Rytel nowymi liderami social media 180heartbeats + Jung v Matt

180heartbeats + JUNG v MATT wzmocniła kompetencje social media zatrudniając nowe osoby i powołując dwóch liderów z kilkuletnim doświadczeniem oraz zróżnicowanymi kompetencjami - Michała Kaliściaka i Sylwię Rytel. Dawid Każmierczak po 1,5 roku pracy w agencji odchodzi by rozwijać własny projekt.

16.11.2021 | przeczytano: 760 razy
Zestawienie YouTube Ads Leaderboard w maju 2021

W maju zestawienie YouTube Ads Leaderboard zdominowała reklama makaronu Lubella, w której - niczym w hollywoodzkiej produkcji filmowej - pierwsze skrzypce grały… szczęśliwe kury nioski z wolnego wybiegu. Na podium zestawienia znalazła się także reklama elektrycznego Opla Manta GSe. Trzeci wynik należał do klipu reklamującego ceremonię otwarcia UEFA Champions League.

16.06.2021 | przeczytano: 501 razy
Polacy o social media w pracy

Niemal 2/3 Polaków przynajmniej raz w tygodniu korzysta z mediów społecznościowych w godzinach pracy - tak wynika z najnowszego raportu Pracuj.pl "Cyfrowa ewolucja kariery". Tzw. social media stają się coraz ważniejszym narzędziem realizacji obowiązków zawodowych. Jednak mimo zmian zachodzących w powszechnym odbiorze tych kanałów aż 1/3 badanych przyznaje, że ich przełożeni nie zgadzają się na korzystanie z mediów społecznościowych przez pracowników.

19.05.2021 | przeczytano: 1096 razy

Na progu trzeciego lockdownu widać rosnące dysproporcje między różnymi grupami społecznymi. W najgorszej sytuacji są najmłodsi i najmniej zamożni Polacy. To ich pandemia koronawirusa pozbawiła części i tak skromnych dochodów przy jednoczesnej obowiązkowej alienacji społecznej i braku perspektywy szybkiego poprawy tego stanu. Okazuje się, że 57% ankietowanych, których sytuacja materialna w pandemii uległa pogorszeniu, spodziewa się dalszego spadku dochodów. Młodzi obywatele w największym stopniu odczuli spadek jakości życia, który wynika zarówno z konieczności izolacji tak nienaturalnej dla tej grupy wiekowej, jak i z trudnej sytuacji na rynku pracy – to oni w największym stopniu sądzą, że ich sytuacja materialna w najbliższym czasie ulegnie pogorszeniu.

07.04.2021 | przeczytano: 487 razy

Najnowsze dane z GlobalWebIndex pokazują, że przeciętny użytkownik korzysta z Internetu około 6 godzin dziennie. Niemal 1/5 polskich związków miała swój początek w Internecie. Wraz ze zmieniającą się technologią zmieniają się nasze zwyczaje. Również te związane z poszukiwaniem miłości online. Prognozuje się, że do 2020 roku liczba osób korzystających z różnych form internetowych randek wzrośnie do 331 milionów. W Polsce będzie to 3,6 miliona.

15.02.2019 | przeczytano: 405 razy
Afiliacja: Branża warta 12 miliardów euro rocznie

Kanał, który stanowił prawie 10% globalnego ecommerce w 2016 roku. Przez ostatnie 20 lat, branża afiliacji stała się nieodłączną częścią współczesnego mixu marketingowego. A biorąc pod uwagę, że sklepy inwestują w niego 12 miliardów euro rocznie, tym bardziej jest to branża warta uwagi.

26.04.2018 | przeczytano: 804 razy
Polacy spędzają w internecie już 6 godzin dziennie

Na świecie 2,8 mld osób korzysta z serwisów społecznościowych. Dynamiczny rozwój social mediów stwarza dużo szans, ale też niesie zagrożenia. Z jednej strony poszerzają horyzonty, z drugiej zamykają użytkowników w kręgu przyjaznych mu informacji, odcinając o newsów o opiniach odmiennych niż mają użytkownik i jego znajomi. Choć serwisy społecznościowe ułatwiają komunikację, to jak zaznaczają eksperci, jest ona w dużej mierze zakłócona przez elementy autopromocji. To wnioski warsztatu Komitetu Dialogu Społecznego KIG zatytułowanego „Wpływ technologii informacyjnych na społeczną rzeczywistość”.

07.11.2017 | przeczytano: 733 razy
Raport Awin – jak wygląda branża marketingu afiliacyjnego?

Awin, globalna sieć reklamy efektywnościowej, przygotowała raport, podsumowujący sytuację w marketingu afiliacyjnym i prezentujący stan rozwoju branży w 2017 roku. Doświadczenia płynące ze współpracy z ponad 6000 reklamodawców i ponad 100 000 aktywnych wydawców z całego świata, pozwalają na zidentyfikowanie głównych charakterystyk 11 lokalnych rynków, na których działa sieć, oraz wyłonienie głównych trendów w afiliacji. Swoje miejsce w raporcie ma także Europa Wschodnia, która stanowi specyficzny rynek na tle sąsiadów.

12.10.2017 | przeczytano: 945 razy
Obalamy mity o programmatic

Programmatic buying jest stosunkowo młodym narzędziem, które dopiero od kilku lat z sukcesem wdziera się w obszar marketingu online. Wśród Reklamodawców narosło wiele mitów na temat automatyzacji zakupu powierzchni reklamowej w sieci. Jak to wygląda naprawdę?

31.08.2017 | przeczytano: 911 razy
Doradztwo przenosi się do sieci

Rośnie popularność internetowych ekspertów. Działają oni przede wszystkim w mediach społecznościowych, a określani jako specjaliści mają duży wpływ na wybory internautów. Działalność cyfrowych ekspertów nie zawsze idzie w parze z kwalifikacjami i doświadczeniem. Jak zaznacza dr Mateusz Grzesiak, psycholog biznesu, często o popularności decyduje tytuł marketingowy, nie merytoryczny, więc słuchając ekspertów, należy kierować się własną intuicją i rozsądkiem. 

25.07.2017 | przeczytano: 561 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764