logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Web2Print: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 32
Bluejet inwestuje dla swoich klientów

W obecnych, niezwykle trudnych dla wielu biznesów czasach ważne jest priorytetowe traktowanie wszystkich klientów, także pod względem poszukiwania dla nich najlepszych na rynku rozwiązań. W tym celu wiele firm nie tylko rozbudowuje swoją ofertę, lecz także inwestuje w nowe technologie, w celu zapewnienia swoim klientom najwyższej możliwej jakości. Przykładem tego typu działań jest Bluejet, który ostatnio poszerzył swój park maszyn o innowacyjne urządzenie wyprzedzające współczesne standardy.

30.04.2021 | przeczytano: 1140 razy
Kolejna inwestycja w Heidelberga w drukarni Faber Print

Podczas dokładnego testowania maszyny w drukarni Faber Print osiągała ona wydajność 50-krotnie wyższą niż rozwiązania konkurencyjne adresujące ten sam segment maszyn

26.02.2021 | przeczytano: 735 razy
Scodix ogłosił rozszerzone portfolio produktów

Scodix wprowadza na rynek rozszerzoną ofertę maszyn do uszlachetniania druków, obejmujących 6 nowych urządzeń, skierowanych dla różnych sektorów branży poligraficznej. Nowe serie Scodix Ultra są zaprojektowane w celu stworzenia możliwości szybkiego rozwoju biznesu różnej wielkości firmom i rynkom

07.10.2020 | przeczytano: 883 razy
Storefront 4.5: nowa wersja sklepu internetowego firmy Agfa

Agfa poinformowała o wprowadzeniu do swojej oferty nowej wersji sklepu internetowego, bazującego na technologiach cloud computing i Web2Print – StoreFront 4.5. Jak podaje producent, oferuje ona jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa oraz usprawnienia w zakresie realizacji zamówień. W efekcie użytkownik uzyskuje dostęp do przyjaznego w obsłudze, działającego w trybie online rozwiązania pozwalającego na rozbudowę portfolio usług poligraficznych i wejście na nowe rynki.

01.03.2018 | przeczytano: 984 razy
Festiwal Rekordów: Podsumowanie Festiwalu Druku

Blisko dwustu wystawców, wypełnione po brzegi dwie hale EXPO XXI w Warszawie i rekordowa frekwencja. Zakończone wczoraj 7. Targi Reklamy i Poligrafii Reklamowej przyciągnęły tłumy zwiedzających.

11.09.2015 | przeczytano: 1174 razy
Konferencja Print and Win już po raz trzeci

Podczas wrześniowych targów Festiwal Druku (pełna nazwa: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań) już po raz trzeci odbędzie się konferencja poświęcona technologii Web2Print - Print & Win. Przedstawiciele branży poligraficznej przedstawią najważniejsze zagadnienia internetowych systemów zarządzania pracą i sprzedażą usług drukarni. Słuchacze będą mogli poznać główne zalety tych systemów, a także możliwości jakie uzyskają dzięki wprowadzeniu tych rozwiązań we własnych drukarniach.

18.06.2015 | przeczytano: 1290 razy

Key2Print jest uniwersalnym narzędziem do sprzedaży produktów i obsługi klientów on-line dla branży poligraficznej i reklamowej pozwalającym każdej drukarni – offsetowej, cyfrowej, wielkoformatowej czy producentowi gadżetów – wejść w rynek on-line.

17.05.2015 | przeczytano: 1323 razy
Pierwsi wystawcy Festiwalu Druku 2015

Ponad 75% ubiegłorocznych wystawców potwierdziło udział w tegorocznej edycji Festiwalu Druku (pełna nazwa Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań). W 2014 w targach uczestniczyło ponad 160 wystawców i prawie 4 tys. zwiedzających, zaprezentowano różnorodne maszyny drukarskie, media do druku i oryginalne opakowania. W tym roku, podobnie jak i w edycjach poprzednich, wśród wystawców znajdą się firmy z szeroko pojętego rynku produkcji reklamowej: od dostawców mediów i maszyn, drukarń, producentów POS, opakowań, po importerów i producentów artykułów promocyjnych.

27.01.2015 | przeczytano: 4443 razy
Relacja z konferencji Key2print: e-commerce i marketing internetowy drukarniZobacz fotorelację

Pełna sala uczestników, 2 bloki tematyczne, 7 prezentacji marketingowych, 4 prezentacje produktowe i szerokie spectrum informacji na temat sposobów poprawienia wyników sprzedaży przez drukarnie za pomocą Internetu – to przegląd II edycji konferencji Biznes: E-commerce i marketing internetowy Twojej drukarni, która odbyła się 23 października w Warszawie, w siedzibie firmy Key2Print.

03.11.2014 | przeczytano: 3091 razy
Konferencja Key2print „Biznes: e-commerce i marketing internetowy Twojej drukarni” ze udziałem Rafała Brzoski

Key2Print zaprasza na drugą już edycję konferencji – Biznes : e-commerce i marketing internetowy Twojej drukarni – 23 października do Warszawy. Podczas spotkania odpowiemy na pytania - jak przygotować się do rozpoczęcia sprzedaż w Internecie? Na czym polega e-commerce i czym jest marketing on-line? Czy za pomocą social media można zyskać nowych klientów i w jaki sposób planować kampanię marketingową, aby zwiększyć zainteresowanie swoimi produktami?

10.10.2014 | przeczytano: 4125 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 32)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764