logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WebTalk: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Startuje kampania „Nowa Kia Xceed. Już jest.”

W tym tygodniu wystartowała kampania promująca nowy model Kia XCeed. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

20.09.2019 | przeczytano: 325 razy
­­­­­­­Nowe twarze w agencji Social Leaders

Do działu Client Service w Social Leaders dołączyły nowe Creative Project Managerki. Marta Krawczyk i Klaudia Miłoszewska będą odpowiedzialne za obsługę nowych i obecnych projektów digitalowych oraz tworzenie konceptów kreatywnych.

18.10.2018 | przeczytano: 365 razy
Ruszyła kampania Dulux Easycare

26 marca ruszyła kampania, promująca plamoodporną i hydrofobową farbę Dulux EasyCare.

03.04.2018 | przeczytano: 504 razy
Zespół Kerris Group na 20. miejscu w rankingu Kreatywnych w Biznesie

Mikołaj Szymański, Maciej Makowski i Ignacy Bochiński zarządzający KERRIS Group zostali wyróżnieni tytułem “Najbardziej Kreatywnych w Biznesie” w rankingu magazynu Brief, zajmując 20 miejsce. Gala wręczenia nagród odbyła się 29 maja w poznańskiej Concordia Design, centrum designu i kreatywności współtworzonego przez Piotra Voelkela, jednego z członków tegorocznego jury. Pozostali tegoroczni laureaci to twórcy takich projektów jak indaHash, ZnanyLekarz (DocPlanner), WebTalk, Coders Lab czy Codewise.

31.05.2017 | przeczytano: 813 razy
Katarzyna Bąkowska: z Mediacom do Result Media

Do zespołu agencji marketingu internetowego Result Media dołączyła Katarzyna Bąkowska, która objęła stanowisko Account Executive, wzmacniając tym samym dział Client Service.

24.05.2017 | przeczytano: 1972 razy
Notifyme: Reklama na pulpicie komputera klienta

NotifyMe to nowość na rynku reklamowym. To innowacyjne rozwiązanie pozwala na angażowanie użytkowników i zwiększanie sprzedaży dzięki powiadomieniom push, wyświetlanym bezpośrednio na pulpicie komputera. W ten sposób marki zyskują szansę bezpośredniego dotarcia ze spersonalizowanym przekazem do odbiorcy, wyświetlanym w miejscu, w którym nie konkuruje on z żadnymi innymi reklamami. To najnowsza i jednocześnie najszybsza forma kontaktu z klientami. Rozwiązanie jest wynikiem współpracy SaveCart, firmy oferującej narzędzia wsparcia sprzedaży e-commerce z agencją interaktywną WebTalk.

19.05.2016 | przeczytano: 750 razy
Polska realizacja nagrodzona w konkursie Dubai Lynx 2016

Warszawska agencja interaktywna WebTalk działająca w kooperacji z agencją KERRIS zdobyły brązową nagrodę w Dubai Lynx 2016 – jednym z najważniejszych konkursów reklamowych na świecie, będącego częścią Lions Festivals (organizatora m.in. Cannes Lions). Nagroda została przyznana za aplikację „Drummers” wykonaną na zlecenie agencji Wunderman Middle East.

24.03.2016 | przeczytano: 792 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764