logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Welcome Digital: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4

Już 23 listopada poznamy zwycięzców YouTube Works Awards 2022. Spośród zgłoszonych kampanii, jury wybrało te, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach, a tym samym także na zdobycie Grand Prix. Prezentujemy pełną listę nominowanych.

03.11.2022 | przeczytano: 730 razy
Welcome Digital opracowało nową generację reklam video dla Youtube

Attract & Action Ads, w skrócie 3A, to innowacyjny format reklam video opracowany przez Welcome Digital na bazie najlepszych praktyk YouTube oraz wieloletniego doświadczenia w tworzeniu skutecznych formatów video dla globalnych marek.

- Reklamy video 3A to kreatywność, która działa wybitnie na efekt – podsumowuje Olgierd Cygan, partner zarządzający Welcome Digital.

02.11.2021 | przeczytano: 483 razy

Welcome Digital został partnerem kreatywno-produkcyjnym w zakresie tworzenia reklam na potrzeby platformy Adform Flow. Dzięki ponad dwudziestoletniemu międzynarodowemu doświadczeniu w komunikacji cyfrowej, połączonemu ze znajomością platformy Adform, Welcome oferuje klientom unikalną jakość realizacji kampanii digital. Coraz bardziej zaawansowane i interaktywne formaty reklamowe wymagają nie tylko kreatywnego podejścia, ale również odpowiednich umiejętności realizacyjnych. Zespół Welcome zapewnia ich sprawną obsługę i produkcję zgodną ze standardami i wymaganiami platformy Adform Flow.

08.06.2021 | przeczytano: 376 razy
Polska agencja tworzy międzynarodową kampanię dla Tiktoka

Łódzka agencja Welcome Digital została partnerem TikTok Inc. W ramach współpracy Welcome Digital stworzyła 364 reklamy dla 7 różnych rynków w ciągu zaledwie kilku dni. Wyjątkowo szybka realizacja skomplikowanej kampanii możliwa była dzięki innowacyjnej usłudze SMART.

08.04.2021 | przeczytano: 752 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764