logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Westfield Arkadia: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
David Beckham, Zuza Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska bohaterami kampanii Adidas

ULTRABOOST 21 to nowa odsłona najpopularniejszej serii butów biegowych adidas. Zaprezentowane w styczniu, wyczekiwane przez biegaczy, zapewniają niesamowity zwrot energii i komfort przy każdym kroku. Agencja VMLY&R Poland odpowiada za strategię i koncepcję lokalnego launchu kultowego modelu.

16.02.2021 | przeczytano: 257 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Centra handlowe zachęcają ozdrowieńców do oddawania osocza

Westfield Arkadia, Galeria Mokotów i Galeria Wileńska łączą siły ze swoimi najemcami. W odpowiedzi na apele o oddawanie osocza kierowane do ozdrowieńców, z inicjatywy centrów handlowych ruszyła akcja Razem Pomocni. Ozdrowieniec, który po spełnieniu kilku warunków zechce honorowo oddać osocze w warszawskim, Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, otrzyma prezent w postaci vouchera do zrealizowania w wybranym centrum.

01.12.2020 | przeczytano: 496 razy
Westfield Arkadia i Wroclavia z kampaniami Szaleństwo Zakupów

Dwie z galerii należących do Unibail-Rodamco-Westfield wystartowały wczoraj z kampaniami promującymi zaplanowane na przyszły tydzień akcje Szaleństwo Zakupów. Media w kampaniach zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group).

15.09.2020 | przeczytano: 396 razy
Agencja Public Dialog powiększa zespół

Public Dialog powiększyła zespół o trzy nowe osoby. Do zespołu dołączyli Karolina Osińska - Account Manager, Mateusz Puślecki - Senior Account Executive, oraz Agata Kwapień - Account Manager. Zmiany w Public Dialog wiążą się przede wszystkim z rozwojem zespołu odpowiedzialnego za projekty korporacyjne dla największych klientów agencji.

08.09.2020 | przeczytano: 425 razy
kampania Huawei Together 2020

„Połącz wszystko jednym dotknięciem dzięki Huawei Share” – to hasło nowej kampanii marketingowej 360 stopni „Huawei Together 2020”, która ruszy 1 sierpnia i będzie pierwszy raz w tej skali promować ekosystem produktów i usług marki. W kampanii zostaną zaprezentowane flagowe urządzenia z różnych kategorii produktowych oraz możliwości, jakie daje połączenie ich za pomocą autorskiego rozwiązania Huawei Share. Start kampanii Together 2020 połączony będzie z wprowadzeniem atrakcyjnych ofert na szeroką gamę urządzeń.

31.07.2020 | przeczytano: 836 razy
Flagowy salon Intersport 2.0 w Warszawie otwarty

Sieć INTERSPORT Polska otworzyła pierwszy w Warszawie salon nowej generacji w formacie INTERSPORT 2.0. Jeden z najnowocześniejszych multibrandowych konceptów sportowych znajduje się w centrum handlowym Westfield Arkadia. Bogata oferta produktowa jest skierowana do osób aktywnych, które regularnie trenują lub dopiero planują rozpocząć swoją sportową przygodę. Sklep został zmodernizowany w oparciu o technologię przyszłości według nowej koncepcji Grupy INTERSPORT, zgodnie z globalnym hasłem „The Heart of Sport” podkreślającym zmianę wizerunku marki oraz motywującym konsumentów do aktywności fizycznej.

27.05.2020 | przeczytano: 677 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764