logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Whirlpool: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 32
Kolejne wzmocnienie zespołu Salestube

Do zespołu Paid Social spółki Salestube (Group One) na stanowisko Head of Paid Social dołączyła Diana Sano. W swojej nowej roli będzie odpowiedzialna między innymi za rozbudowę oferty produktowej w obszarze Paid Social, wdrażanie strategii Paid Social na rynku lokalnym i zagranicznym, a także za koordynację i rozwój kompetencji prawie 30-osobowego zespołu Paid Social. Dołączenie Diany do zespołu Salestube jest kolejnym silnym wzmocnieniem kompetencji spółki MarTech & e-commerce connected na rynku międzynarodowym, do której w ostatnim czasie dołączyli także Krzysztof Rosiński w roli CTO & Managing Partner oraz Katarzyna Jakubów - Tyka w roli Head of SEO.  

31.01.2024 | przeczytano: 533 razy
Whirlpool i Elektroeko w 3. edycja kampanii „Elektrośmieci to nie są zwykłe śmieci”

Whirlpool Corporation kontynuuje swoją misję edukacji konsumentów i uświadamiania ich o proekologicznych rozwiązaniach, które przy niewielkim nakładzie sił mogą realnie wpłynąć na stan środowiska naturalnego. Trzecia odsłona kampanii edukacyjnej ElektroEko, prowadzona we współpracy z Whirlpool, ma na celu edukować konsumentów w zakresie prawidłowego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym.

10.12.2023 | przeczytano: 407 razy
Aleksander Malinowski wzmacnia zespół agencji Altavia.kamikaze

Do zespołu agencji altavia.kamikaze dołączył Aleksander Malinowski, na stanowisko Senior Account Manager. Przechodzi z Feeders Agency, gdzie był Account Managerem.

13.06.2023 | przeczytano: 533 razy
Soundly by Platige powiększa zespół o nowego realizatora dźwięku

W marcu br. studio działające w ramach grupy Platige Image zaczęło funkcjonować pod zmienioną nazwą. Jednak to nie koniec, zachodzących w Soundly by Platige zmian. Do zespołu dołączył właśnie Jacek „Dżeksong” Onaszkiewicz - realizator dźwięku z wieloletnim doświadczeniem.

04.04.2023 | przeczytano: 758 razy

W agencji Saatchi & Saatchi awansowało 12 ekspertek i ekspertów w działach kreacji, designu, client service i trafficu.

08.08.2022 | przeczytano: 1142 razy
Walka z marnowaniem żywności dzięki „Nie marnujmy chwil”

Piąty rok z rzędu Whirlpool EMEA rozpoczyna projekt “Nie marnujmy chwil”, potwierdzając swoje zaangażowanie w ograniczanie marnotrawstwa żywności w gospodarstwie domowym. W projekcie edukacyjnym, który uczy o odpowiedzialnej i zrównoważonej konsumpcji żywności, w tym roku szkolnym uczestniczy bezpłatnie ponad 1600 szkół podstawowych z Włoch, Polski i Słowacji. W konkursie „Talent Kitchen” najlepsze projekty szkół zostaną zaprezentowane w Internecie, a na wsparcie działalności Banco Alimentare Onlus zostanie przekazana darowizna.

17.05.2021 | przeczytano: 466 razy
Łukasz Herman awansował na Client Partnera w Carat

Łukasz Herman objął stanowisko Client Partnera w domu mediowym Carat (Dentsu Aegis Network). Nową rolę pełni od lipca br.

25.07.2019 | przeczytano: 743 razy
Sztuka Prania Sztuki – archiwalne zdjęcia Wojciecha PlewińskiegoZobacz fotorelację

12 czerwca 2019 r. w warszawskiej Hali Koszyki odbył się unikatowy wernisaż wystawy „Sztuka Prania Sztuki”, podczas którego na mokrych płótnach zaprezentowano fotografie wybitnego polskiego artysty – Wojciecha Plewińskiego. Prace pochodzą z 1957 roku i przedstawiają uchwycone okiem obiektywu codzienne życie we Włoszech w latach 50.

14.06.2019 | przeczytano: 2480 razy
Serce dla mamy, lodówka dla domu: konkurs marek Delecta i Indesit

Jak podziękować mamie za wykonywanie najcięższej pracy pod słońcem? Marki Delecta i Indesit łączą siły, by ułatwić nam to trudne zadanie. Dzięki cross promocji z okazji Dnia Matki, amatorzy domowych wypieków będą mieli szansę nie tylko osłodzić, ale i uprościć życie swoim mamom. Nagrodami w wyzwalającym kreatywność konkursie będą nowoczesne lodówki Indesit, które pomieszczą ulubione smakołyki całej rodziny. Do zwycięzców trafią także zestawy słodkości od Delecty.

13.05.2019 | przeczytano: 822 razy
#Doittogether, czyli #Zróbmytorazem – kolejny etap kampanii Indesit

Miniony rok to dla marki Indesit kolejne duże wyzwanie. Brand rozpoczął na rynku polskim komunikację idei „#DoItTogether, czyli #ZróbmyToRazem” i jednocześnie dostosował do niej nową linię sprzętów. W działaniach wzięli udział blogerzy parentingowi, a podstawą do wdrożenia idei stały się wyniki przeprowadzonego badania, które komentowała popularna psycholog Maria Rotkiel. Sprawdzono w nim, na ile polskie pary i małżeństwa realizują ideę #DoItTogether w swoim życiu – i tak okazało się np., że Polki poświęcają aż do 5 h na codzienne zadania domowe, gdy ich partnerzy jedynie do 2 h. W 2019 marka nie zwalnia tempa i kontynuuje kampanię, uzupełnioną o dodatkowe działania.

04.04.2019 | przeczytano: 1146 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 32)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764