logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Whitepress.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
Whitepress integruje się z Facebookiem, Instagramem i Youtube

Platforma WhitePress zakończyła prace nad integracją statystyk influencerów z portali społecznościowych: Facebooka, Instagrama i YouTube. Ma to umożliwić dokładniejszy wgląd w statystyki poszczególnych influencerów, aby możliwy był jak najlepszy ich dobór do danej kampanii.

29.11.2017 | przeczytano: 1403 razy
WhitePress pozwala ocenić zaangażowanie czytelnika

WhitePress wprowadza do modułu statystyk nowe narzędzie analityczne wspierające efektywne prowadzenie kampanii content marketingowych. W najnowszej odsłonie moduł statystyk, poza ulepszoną stroną wizualną, zyskał dostęp do nowych grup informacji, w tym do nowatorskiego wskaźnika zaangażowania czytelników. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie wdrożone w całości przez polski zespół. Platforma zapowiada wprowadzanie kolejnych funkcji.

12.07.2017 | przeczytano: 525 razy
Whitepress umożliwia pomiar zaangażowania czytelników

Platforma WhitePress wprowadziła nowy moduł, który pozwala śledzić i analizować popularność poszczególnych artykułów i zaangażowania czytelników, które one wywołują. Jest to prawdopodobnie pierwsze tak rozbudowane narzędzie, oparte o autorską technologię WhitePress, dostępne na polskim rynku.

11.03.2016 | przeczytano: 558 razy

Jak zwiększyć konwersję w kampanii content marketingowej za pomocą dodawanych artykułów? Należy zadbać o szereg czynników, które sprawią, że tekst będzie ciekawy dla użytkownika i dalej będzie on zgłębiać omawiany temat. Proponujemy kilka działań, aby właśnie tak się stało.

15.02.2016 | przeczytano: 818 razy

W ostatnim czasie to właśnie te dwa pojęcia wiodą prym w publikacjach branży marketingowej. Content marketing przeżywa obecnie swoją drugą młodość – agencje kreatywne niemal prześcigają się w pomysłach, jak skutecznie i efektownie przeprowadzić kampanie CM. To samo dzieje się z pojęciem reklamy natywnej, co sprawia, że te dwa odrębne pojęcia coraz częściej są ze sobą utożsamiane. Czy słusznie?

11.08.2015 | przeczytano: 1079 razy

Kampanie promocyjne, artykuły sponsorowane, sieci afiliacyjne, programy partnerskie, reklamy – wszystko to są sposoby na zarabianie na blogu czy portalu internetowym. Które z nich się najlepiej sprawdzają? Jak oceniają je właściciele portalów i blogerzy? Odpowiedzi na te pytania starała się uzyskać platforma Whitepress w badaniach, w których wzięło udział ponad 180 osób.

29.07.2015 | przeczytano: 1120 razy

Reklama natywna ma stanowić odpowiedź na zmęczenie tradycyjnymi formami reklamy. Jednak czy na pewno jest to nowe zjawisko? A może native advertising to po prostu stara metoda ubrana w nową, intrygującą nazwę?

08.07.2015 | przeczytano: 3269 razy (komentarzy: 36)
Ebook Whitepress: narzędzia content marketingowe

Agencja Whitepress przygotowała drugiego ebooka, tym razem poświęconego narzędziom przydatnym w prowadzeniu kampanii content marketingowych. Publikacja ma ponad 140 stron, na których opisano 74 narzędzia, podzielone na siedem części merytorycznych. Publikacja jest bezpłatna.

23.06.2015 | przeczytano: 2351 razy

Chociaż materiały video to bodajże najpopularniejszy rodzaj publikowania treści w Internecie, samo umieszczanie filmów w serwisie YouTube wcale nie oznacza skutecznego i z rozmysłem realizowanego video marketingu. Aby nasze działania przynosiły wymierne korzyści, warto najpierw prześledzić obecne formy, na których można się wzorować, tworząc spójną i skuteczną strategię video dla firmy.

21.05.2015 | przeczytano: 938 razy

Dzisiaj dobre teksty to konieczność. Mówi o tym cała branża content marketingowa i PR-owa, Google promuje unikalne treści wysokiej jakości, a internauci nie lubią nijakości i powtarzalności. Chodzi zatem o ważny obszar działania firmy – o jej rozwój i promocję w internecie. Pod pojęciem „tekst” można rozumieć wiele materiałów – treści na stronę www, artykuły, wpisy na blogi, opisy produktów… Wszystko to, czym posługuje się nowoczesna, profesjonalna firma. Ale pojawia się pytanie, jak to wycenić? Ile kosztuje dobry tekst?

11.05.2015 | przeczytano: 1016 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764