logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiśniowski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 25
Monika Młynarczyk dyrektorem marketingu w firmie Wiśniowski

Od 1 kwietnia stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze.

25.05.2024 | Personalia | przeczytano: 437 razy
Superbet nawiązuje współpracę z kanałem Foot Truck

Ofensywa medialna wicelidera polskiego rynku bukmacherskiego online nie zwalnia w nowym roku. Planując działania w roku, który wypełnią piłkarskie mistrzostwa Europy oraz igrzyska olimpijskie, Superbet nawiązał współpracę z kanałem Foot Truck na Youtube. – Cieszymy się z nawiązania tego partnerstwa. Foot Truck to silna marka, osadzona na rynku medialnym, gwarantująca wysoką jakość współpracy – mówi Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.

08.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 543 razy
Aplikacja Żabka Jush partnerem programów Meczyki.pl

Aplikacja Żabka Jush, umożliwiająca ekspresowe zakupy online nawiązała współpracę z portalem Meczyki.pl. Wspólne działania zaczęły się przy okazji meczu Polska - Holandia w Lidze Narodów i potrwają do końca Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze (20 listopada – 18 grudnia). Marka będzie obecna między innymi w programach na żywo, które będą nadawane prosto z Kataru.

27.09.2022 | Świat mediów | przeczytano: 766 razy

Program Misja Futbol zadebiutuje w nowej odsłonie w poniedziałek, 2 maja o godz. 9:50 w Onet.pl. Program poprowadzi Łukasz Olkowicz, dziennikarz Przeglądu Sportowego Onet, a stałymi gośćmi i komentatorami będą: Mateusz Święcicki, Łukasz Wiśniowski oraz Dariusz Szpakowski.

29.04.2022 | Świat mediów | przeczytano: 474 razy

Program „Misja Euro”, stałe studia meczowe, codzienny „Euroraport”, „Przegląd Kadr”, cykl redakcyjny „Korzenie Kadry”, a także „Skarb Kibica” będący dodatkiem do „Przeglądu Sportowego” i „Faktu” – to wyjątkowa oferta programowa Ringier Axel Springer Polska na czas nadchodzących Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej EURO 2020.

11.06.2021 | Świat mediów | przeczytano: 516 razy
Wystartował projekt Salonowe Rewolucje marki Wiśniowski

Marka WIŚNIOWSKI i Shop Doctor dr Marek Borowiński zmieniają doświadczenia zakupowe klientów. Ruszył projekt Salonowe Rewolucje, prezentujący nowe podejście do projektowania przestrzeni ekspozycyjnej. Nowatorska inicjatywa zrewolucjonizuje branże bram, okien, drzwi i ogrodzeń.

26.09.2019 | Z rynku | przeczytano: 1080 razy
Intellect przeprowadza całościowy rebranding i wzmacnia zespół

Agencja Intellect przeprowadza proces gruntownego rebrandingu, który obejmuje m.in. nową identyfikację wizualną, logotyp i firmowe hasło, przebudowę struktur firmy oraz rozbudowę działów IT, SEO, marketingu i kreacji, nową stronę internetową, ale też wdrożenie “zwinnej” filozofii działania, czyli przejście od modelu kaskadowego projektów do struktury agile. Dodatkowo, w ramach rozwoju kompetencji kreatywnych agencji, do zespołu Intellect dołącza Łukasz Gad, obejmując stanowisko Senior Graphic & Motion Designer. Nowa strategia biznesowa zakłada także równoległą działalność firmy w obszarze budowania technologicznych start-upów.

11.09.2019 | Z rynku | przeczytano: 829 razy

Ekstraklasa S.A. nawiązała współpracę z youtube’owym kanałem „Foot Truck” należącym do grupy Abstra. W rezultacie będą na nim pojawiać się filmy przybliżające kibicom kulisy rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy. „Foot Truck” jest jednym z najszybciej rozwijających się piłkarskich kanałów YouTube w Polsce. Jego twórcami są Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski, od lat związani z dziennikarstwem sportowym. 

08.08.2019 | Świat mediów | przeczytano: 433 razy
Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?

Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób, które nie potrafiły wskazać żadnej marki spadł poniżej 60 proc.

20.07.2018 | Z rynku | przeczytano: 2501 razy
Krzysztof Wieszczek w nowym spocie marki Wiśniowski promującym Enea Ironman Gdynia

Wkrótce w Internecie pojawi się nowy spot reklamowy zachęcający do wzięcia udziału w tych sierpniowych zawodach. Głównym bohaterem teasera został aktor Krzysztof Wieszczek – ambasador projektu Be the Winner marki Wiśniowski znany z zamiłowania do tego wymagającego i ekstremalnego sportu.

09.07.2018 | Z rynku | przeczytano: 516 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 25)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764