logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 449
Brand hero w kampanii wizerunkowej WP Pilot

„Oglądaj na okrągło. TV online za darmo” to hasło nowej kampanii WP Pilot. Jej celem jest zbudowanie świadomości marki, wzmocnienie rozpoznawalności produktu, a także podkreślenie jego unikatowych cech: dostępu do kanałów telewizyjnych bez umowy i w sposób mobilny, gdziekolwiek jesteś. Na potrzeby kampanii marka wykreowała brand hero – różowego pączka.

13.09.2019 | przeczytano: 105 razy

Group One, największa niezależna grupa komunikacyjna z Polsce, startuje z szeroko dostępną ofertą szkoleniową. Warsztatowe treningi prowadzone będą przez praktyków i certyfikowanych trenerów Google Display & Video 360 oraz ekspertów z certyfikatami indywidualnymi z Google Marketing Platform, którzy do tej pory przeszkolili już ponad 400 osób m.in. marketerów i specjalistów takich firm jak: Grupa Wirtualna Polska, czy Comarch.

13.09.2019 | przeczytano: 168 razy
Onet.pl zwiększa przewagę w rankingu cytowań mediów

Pierwsze miejsce w rankingu najczęściej cytowanych mediów po raz szósty należy do portalu Onet.pl – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach w rankingu ogólnym znalazły się dziennik Rzeczpospolita oraz portal Wirtualna Polska.

11.09.2019 | przeczytano: 267 razy
#Stopmowienienawiści – nowa kampania WP

„Dorżniemy watahę”, „Skłamał jak bura suka”, „Musimy walić przeciwnika”. Naganne wypowiedzi osób publicznych, w kampanii Wirtualnej Polski, są powtarzane przez dzieci.  W ten sposób WP zwraca uwagę na język debaty publicznej i chce wpłynąć na jego zmianę. Wirtualna Polska tworzy też własny system moderacji komentarzy publikowanych w serwisach, oparty na sztucznej inteligencji.

06.09.2019 | przeczytano: 150 razy
Program Marcina Prokopa w Wirtualnej Polsce

Na stronie głównej WP oraz w serwisach Wirtualnej Polski (m.in. WP Gwiazdy) można zobaczyć talk-show w autorskiej formule Marcina Prokopa: „Z tymi co się znają”. Emisja drugiego sezonu w każdy piątek o godzinie 20:00. Program powstaje na terenie Browaru Namysłów przy współpracy z FM Aldentro. W premierowym odcinku rozmowa z analityk trendów, Natalią Hatalską.

05.09.2019 | przeczytano: 393 razy
Zbrodnia bez kary - akcja Deutsche Welle, Interii i Wirtualnej Polski

W przededniu 80. rocznicy napaści nazistowskich Niemiec na Polskę ruszył cykl reportaży, poświęcony hitlerowskim zbrodniarzom, którzy uniknęli odpowiedzialności za popełnione przestępstwa – oraz ich ofiarom. W ramach przygotowanej wspólnie w Polsce i w Niemczech akcji „Zbrodnia bez kary” dziennikarze Deutsche Welle, Wirtualnej Polski oraz Interii dotarli do rodzin oprawców oraz ich ofiar i sprawdzili, jak potoczyły się ich losy.

02.09.2019 | przeczytano: 172 razy
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w lipcu 2019

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.

23.08.2019 | przeczytano: 273 razy
Wirtualna Polska z programem dla Link4

WP brand studio wyprodukowało dla LINK4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama.

23.08.2019 | przeczytano: 262 razy

Serwis WP SportoweFakty współpracuje z platformą NC+ przy transmisjach z PGE Ekstraligi. Przed każdą kolejką w Wirtualnej Polsce pokazywany jest magazyn zapowiedzi Speedway+, a potem skróty meczów transmitowanych w NC+. Dodatkowo, internauci mogą na żywo brać udział w sondach. WP pozyskała także prawa do transmisji szwedzkiej ligi żużlowej od spółki Spring Media, będzie jedynym oficjalnym nadawcą w Polsce.

09.08.2019 | przeczytano: 326 razy (komentarzy: 1)
Anna Gumkowska w Komisji Etyki Reklamy

Dyrektor zarządzająca obszaru kultura i rozrywka w Wirtualnej Polsce, Anna Gumkowska, weszła w skład Komisji Etyki Reklamy. Komisja działa w ramach Rady Reklamy, branżowej organizacji skupiającej największe firmy działające na tym rynku. Komisja Etyki Reklamy rozstrzyga o zgodności przekazów z kodeksem etyki i dobrymi obyczajami.  

19.07.2019 | przeczytano: 227 razy
1 2 3
Strona 1/45 (artykułów: 449)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764