logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 793
Wiosenna ramówka Telewizji WP

Wiosną w Telewizji WP pojawią się znani i lubiani „Policjanci z sąsiedztwa”, obfitujący we wnętrzarskie inspiracje „Nowy aranż z Olą Ziarek”, a także pełen humoru i ironii 13. sezon „Mistrzów Kabaretu”. Nie zabraknie również wiosennego powiewu świeżości. Na widzów czekają smakowite wyprawy z Philem Rosenthalem, a także kolejny sezon serialu „CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas”.

25.02.2024 | przeczytano: 404 razy
Marketing opinii w WP Kobieta: startuje Klub Świadomej Konsumentki

Redakcja serwisu WP Kobieta wystartowała z nowym projektem. Zaprasza czytelniczki do dołączenia do Klubu Świadomej Konsumentki, w którym będą mogły za darmo testować różne produkty i dzielić się swoimi opiniami.

19.02.2024 | przeczytano: 235 razy
Open FM dołącza do sieci reklamy internetowej Audioxi

Radio internetowe Open FM należące do Wirtualnej Polski, dołączyło testowo do oferty platformy reklamy audio online audioXi. To kolejny wydawca, który zdecydował się na sprzedaż swojego czasu reklamowego poprzez sieć audioXi. 

07.02.2024 | przeczytano: 486 razy
Nowa odsłona serwisu Vibez

Serwis VIBEZ zyskał nową, atrakcyjną odsłonę. Strona główna jest wzbogacona o animowane i interaktywne elementy. Ulepszona została także wersja mobilna, która generuje największy ruch użytkowników.

07.02.2024 | przeczytano: 458 razy
Michał Brański prezesem Audioteki Group

Z początkiem lutego 2024 r. stanowisko prezesa spółki Audioteka Group obejmie Michał Brański, Chief Strategy Officer Wirtualnej Polski Holding, właściciela Audioteki. Od marca do zespołu zarządzającego spółki dołączą Edyta Sidwa w roli VP of Operations i Jagna Wiszniewska, jako VP of Content.

04.02.2024 | przeczytano: 391 razy
Wyniki Konkursu Dziennikarz Medyczny Roku 2023

Wieczór 26 stycznia w Hotelu Airport Okęcie wypełniły konkursowe emocje. Na zorganizowaną przez Stowarzyszenie Dziennikarze dla Zdrowia cykliczną Konferencję Noworoczną przybyli przedstawiciele mediów z całego kraju, podejmujący w swoich publikacjach tematykę zdrowia. Podczas spotkania rozstrzygnięto kolejną edycję konkursu organizowanego od 15 lat - o zaszczytny tytuł Dziennikarza Medycznego Roku.

04.02.2024 | przeczytano: 445 razy
Najbardziej opiniotwórcze media 2023 roku - podsumowanie

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie miejsce na podium, a jej treści zostały dalej przekazane przez inne redakcje 32,5 tys. razy.

04.02.2024 | przeczytano: 843 razy
TVN24 wciąż liderem najbardziej opiniotwórczych mediów

Stacja TVN24 już po raz trzeci z rzędu zajmuje czołową pozycję w rankingu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w grudniu 2023 roku inne redakcje powoływały się na nią przeszło 4,2 tys. razy. Na drugim miejscu – dzięki awansowi aż o cztery pozycje i liczbie 3,6 tys. cytowań – znajduje się Onet. Trzecia pozycja należy do Gazety Wyborczej z wynikiem ponad 3,4 tys. odwołań.

04.02.2024 | przeczytano: 404 razy
Raport „O tym się mówi”: Jadczak na czele grudniowego zestawienia

W grudniu 2023 roku największy zasięg w mediach wygenerował artykuł Szymona Jadczaka (Wirtualna Polska) zatytułowany „Daniel Obajtek podarował działki synowi. Zostawił sobie prawo użytkowania” – wynika z najnowszego raportu „O tym się mówi”. Zestawienie jest przygotowywane co miesiąc przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

21.01.2024 | przeczytano: 388 razy
Informacyjny kanał Wirtualnej Polski na Youtube przekroczył 100 tys. subskrypcji

Kanał Wirtualna Polska News, który skupia się na treściach informacyjnych, ma już ponad 100 tys. subskrybentów na platformie YouTube. Jest to siódmy kanał należący do Wirtualnej Polski Media, który przekroczył tę granicę. Pozostałe to Wirtualna Polska, Pudelek, Autocentrum, JastrząbPost, Didaskalia oraz Pomysł Na Dom.

21.01.2024 | przeczytano: 187 razy
1 2 3
Strona 1/80 (artykułów: 793)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764