logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 872
Publicon rozwija Publicon.AI

Na polskim rynku technologii sztucznej inteligencji debiutuje nowy podmiot Publicon.AI, który oferuje kompleksowe strategie wdrażania AI dla sektora publicznego i prywatnego. Choć wywodzi się z doświadczeń agencji Publicon, firma działa samodzielnie, koncentruje się na dynamicznie rosnącym obszarze AI i łączy usługi doradztwa z wdrożeniami technologicznymi. Organizację rozwija Tomasz Bryja - wcześniej związany z takimi markami jak Microsoft, dobreprogramy, Wirtualna Polska, DOMODI, Diablo Chairs, a obecnie również Executive Chairman w IDEA commerce.

14.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 64 razy
 Najbardziej opiniotwórcze media: marzec 2025

Najbardziej opiniotwórczym medium w marcu została „Rzeczpospolita” z wynikiem niemal 3,6 tys. odniesień w innych mediach. Na drugim miejscu – z liczbą niespełna 3,5 tys. wzmianek – znalazł się Onet. Podium zamyka Wirtualna Polska, generując ponad 3,3 tys. cytowań – informuje Instytut Monitorowania Mediów, autor raportu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce.

03.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 523 razy
O tym się mówi: tekst Wojciecha Czuchnowskiego na czele zestawienia w marcu

W marcu zestawienie najbardziej zasięgowych publikacji otwiera artykuł Wojciecha Czuchnowskiego z „Gazety Wyborczej” na temat posła Dariusza Mateckiego oraz dowodów zacierania przez niego śladów i utrudniania śledztwa dotyczącego Funduszu Sprawiedliwości. Comiesięczny raport „O tym się mówi” przygotowuje Instytut Monitorowania Mediów (IMM) we współpracy z Radiem ZET. Powstaje on w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

27.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 272 razy
Dezinformacja i „Czysty przekaz” w kampanii Fundacji PZU

W czasach, gdy aż 84 proc. Polek i Polaków deklaruje, że spotkało się z fake newsem, a co drugi rodak nie czuje się w sieci bezpiecznie, Fundacja PZU rozpoczyna kampanię #CzystyPrzekaz. Magda Gessler, Mikołaj Roznerski i Szymon Marciniak w ramach akcji pokazują, jak nie wpaść w pułapkę fałszywych informacji zagrażających naszemu zdrowiu, relacjom i społecznej spójności. Szeroko zakrojona kampania obejmie działania społeczne i edukacyjne, w tym warsztaty w szkołach.

16.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 355 razy
Voice Impact Award: konkurs dla dziennikarzy i studentów dziennikarstwa

Opiniotwórcze redakcje wraz z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego (WDIB UW) oraz T-Mobile konkursem grantowym chcą zachęcać media i studentów dziennikarstwa do budowania pozytywnych postaw poprzez tworzenie materiałów burzących bariery w społeczeństwie.

08.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 298 razy
O tym się mówi: lutowe zestawienie otwierają publikacje „Wyborczej”

Autorką najbardziej zasięgowych publikacji w lutym została Dominika Wielowieyska z „Gazety Wyborczej”, która opisywała zagraniczne podróże Karola Nawrockiego w latach 2017-2024. Comiesięczny raport „O tym się mówi” przygotowuje Instytut Monitorowania Mediów (IMM) we współpracy z Radiem ZET. Powstaje on w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

30.03.2025 | Świat mediów | przeczytano: 527 razy
 Najbardziej opiniotwórcze media: luty 2025

Najbardziej opiniotwórczym medium lutego został Onet z wynikiem 3,6 tys. odniesień w innych mediach. Na drugim miejscu – z liczbą 3,4 tys. wzmianek – znalazła się „Rzeczpospolita”. Podium zamyka Wirtualna Polska, generując 3 tys. cytowań – informuje Instytut Monitorowania Mediów, autor raportu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce.

25.03.2025 | Świat mediów | przeczytano: 470 razy
Pilot WP uruchamia sklep z filmami TVOD

Od 19 marca użytkownicy Pilota WP otrzymali dostęp do największych hollywoodzkich premier i najlepszych polskich filmów z platformy „Rakuten TV”, jednej z wiodących platform streamingowych w Europie. Użytkownicy Pilot WP będą mieli do dyspozycji sklep TVOD z Rakuten TV, zawierający tysiące tytułów, w tym premiery i hity kinowe. Wypożyczenia lub zakupu filmu można dokonać bezpośrednio poprzez platformę lub aplikację Pilot WP.

22.03.2025 | Świat mediów | przeczytano: 301 razy
Nowe studio kanału „Didaskalia”

Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów”. Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, m.in. na You Tube, zyskał właśnie nowe studio z autorską scenografią. Zaprojektował i zbudował ją profesor Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, Janek Sikora.

15.03.2025 | Świat mediów | przeczytano: 267 razy
Grupa WP testuje identyfikator CEEId

Medialna firma handlowa Criteo podpisała umowę z Grupą WP na testowanie CEEId. Ten uniwersalny identyfikator ma być stosowany nie tylko na rynku polskim, ale także w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki temu zwiększy się skuteczność i skala kampanii reklamowych Criteo w tym regionie.

07.03.2025 | Świat mediów | przeczytano: 231 razy
1 2 3
Strona 1/88 (artykułów: 872)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764