logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 409
„Dzienna dawka dobrego newsa” w O2

Wzajemne ataki polityków, nowe odsłony afer i trudna dyskusja o przyszłości Unii Europejskiej. To najważniejsze tematy ostatnich tygodni w polskich mediach. Portal o2 ma propozycję dla internautów, którzy chcą odpocząć od podobnych historii. Dziennikarze o2 przygotowują im „Dzienną dawkę dobrego newsa”.

15.03.2019 | przeczytano: 107 razy
Orły 2019 w serwisie WP Film

Użytkownicy serwisu WP Film rozpoczęli głosowanie na najlepszy film w tegorocznej edycji „polskich Oscarów”. Ich głosy zdecydują, do kogo trafi nagroda publiczności, przyznana podczas gali Orły 2019.

15.03.2019 | przeczytano: 92 razy
Badanie: Gazeta Wyborcza najczęściej cytowanym medium w lutym 2019

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lutym pierwsze miejsce ponownie zajęła  Gazeta Wyborcza  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portale Wirtualna Polska oraz Onet.pl. Gazeta Wyborcza pierwszą pozycję wciąż zawdzięcza publikacji „Taśm Kaczyńskiego”. Znaczna ilość wszystkich cytowań Gazety Wyborczej dotyczyła echa po tej publikacji.

15.03.2019 | przeczytano: 129 razy
„Druga połowa” w Wirtualnej Polsce

We wtorek 5 marca w serwisie WP SportoweFakty premiera nowego programu piłkarskiego. „Druga połowa” to autorski cykl Michała Kołodziejczyka. Będzie w nim rozmawiał z dziennikarkami i ekspertkami, kobietami dla których futbol nie ma tajemnic. Emisja w każdy wtorek o godzinie 14:00 na Stronie Głównej WP i w WP SportoweFakty.

08.03.2019 | przeczytano: 245 razy
Wideoblog Adama Kszczota w WP

Adam Kszczot rozpoczyna współpracę z serwisem WP SportoweFakty. Lekkoatleta, wielokrotny mistrz Europy i medalista mistrzostw świata, podzieli się swoim doświadczeniem w treningu. W środę, 27 lutego, premiera nowego odcinka „Profesor radzi”. Kolejne materiały w WP SportoweFakty będą pojawiać się  co dwa tygodnie.

01.03.2019 | przeczytano: 312 razy
„Biznes mówi” w Money.pl

21 lutego startuje nowy, cykliczny program wideo „Biznes mówi” przygotowywany przez money.pl. Emitowany będzie w każdy czwartek o 15.00 w samym serwisie, na stronie głównej WP i w kanałach social media. Gospodarzem programu jest Mikołaj Kunica. Jednocześnie uruchomiona zostanie cała sekcja „Biznes mówi” w money.pl, w której publikowane będą teksty premium.

22.02.2019 | przeczytano: 112 razy
Gazeta Wyborcza najczęściej cytowanym medium w styczniu 2019

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w styczniu pierwsze miejsce zajęła  Gazeta Wyborcza  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portale Wirtualna Polska oraz Onet.pl. Gazeta Wyborcza pierwszą pozycję  zawdzięcza publikacji „Taśm Kaczyńskiego”. Niemal połowa wszystkich cytowań Gazety Wyborczej dotyczyła właśnie tego zagadnienia.

22.02.2019 | przeczytano: 195 razy
Wirtualna Polska zmieni siedzibę

Kompleks Business Garden, przy ul. Żwirki i Wigury 16 w Warszawie, będzie nowym biurem Wirtualnej Polski. Umowa najmu została zawarta na 7 lat, począwszy od 15 stycznia 2020, a jej wartość to około 41 milionów złotych.

15.02.2019 | przeczytano: 134 razy
Najbardziej opiniotwórcze media 2018 roku

TVN24 zwyciężył w rankingu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, obejmującym cały rok 2018. Informacje dziennikarzy TVN24  cytowane były łącznie ponad 25,5 tysiąca razy – w prasie, radio, telewizji i w portalach internetowych. Na podium znalazły się też RMF FM (25,3 tys. cytowań) oraz Rzeczpospolita (niemal 24 tys. cytowań). Wśród portali internetowych zwyciężyła Wirtualna Polska, która była cytowana przez inne media ponad 23 tysiące razy. Tematem, który wywoływał największe zainteresowanie była polityka. Najchętniej cytowane były wypowiedzi przedstawicieli sceny politycznej oraz odniesienia do publikowanych wywiadów  i rozmów prowadzonych na antenach.

01.02.2019 | przeczytano: 218 razy
WP najbardziej opiniotwórczym medium internetowym 2018

Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów najchętniej cytowanym portalem w Polsce w 2018 roku była Wirtualna Polska. Inne media powoływały się na materiały WP ponad 23 tys. razy.

30.01.2019 | przeczytano: 325 razy
1 2 3
Strona 1/41 (artykułów: 409)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764