logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 395
„Bierzyński na żywca” w Wirtualnej Polsce

We wtorek, 8 stycznia o godz. 12:00, premiera nowej odsłony autorskiego programu Jakuba Bierzyńskiego. Pierwszym gościem będzie Michał Kamiński. Emisja m.in. na stronie głównej WP. Kolejne odcinki „Bierzyński na żywca” zaplanowano w każdy wtorek.

11.01.2019 | przeczytano: 116 razy
Anna Gumkowska w Wirtualnej Polsce

Do WP dołączyła Anna Gumkowska. Zajmie się zarządzaniem i rozwojem serwisów kulturalnych, showbiznesowych oraz premium. Przez ostatnie lata była związana z Agorą i serwisem Gazeta.pl.

09.01.2019 | przeczytano: 91 razy
Selectivv rozbudowuje dział sprzedaży o cztery nowe osoby

Selectivv to firma specjalizująca się w danych lokalizacyjnych, która gromadzi, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych. Uzyskane informacje wykorzystuje do realizacji kampanii mobile marketingowych, prowadzenia projektów badawczych, świadczenia usług  consultingowych oraz analiz z obszaru big data. W związku z coraz większą liczbą projektów zarówno komercyjnych jak i społecznych, w jakie zaangażowana jest firma w 2019 roku, a także postępującą ekspansją na rynkach zagranicznych, Selectivv zdecydował się rozszerzyć swój dział sprzedaży o czterech nowych specjalistów. Z początkiem roku do firmy dołączyli: Łukasz Tomaszewski, Marcin Kram, Łukasz Mądrach i Rafael Molski.

09.01.2019 | przeczytano: 113 razy

Spółki Wirtualna Polska Media SA, nadawca Telewizji WP oraz Emitel SA, operator Multipleksu 8 naziemnej telewizji cyfrowej doszły do porozumienia w sprawie zakończenia sporu sądowego, który dotyczył płatności za usługi dostępu do MUX8.

28.12.2018 | przeczytano: 235 razy

SalesTube, agencja e-commerce w ramach Group One, przeprowadza dla Wirtualna Polska Holding (WPH) jedno z największych wdrożeń Google Analytics 360 w Europie Środkowo-Wschodniej. Jako oficjalny reseller full stacka Google Marketing Platform w regionie CEE, SalesTube odpowiada za audyt, zaplanowanie wdrożenia, rekomendację techniczną i ostatecznie implementację narzędzi GA 360 dla ponad sześćdziesięciu serwisów Grupy Wirtualna Polska Holding. Współpraca, nawiązana w drodze konkursu ofert, została zaplanowana na 9 miesięcy.

20.12.2018 | przeczytano: 329 razy
Śląski tydzień w Wirtualnej Polsce

WP rozpoczęła redakcyjną akcję „Śląski tydzień”, w której przybliża czytelnikom Śląsk i pokazuje region z nowej perspektywy. Wielki finał planowany jest w święto górników, zwane też Barbórką, które przypada 4 grudnia.

03.12.2018 | przeczytano: 175 razy
IMM: Onet.pl liderem opiniotwórczości w październiku

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w październiku pierwsze miejsce ponownie zajął portal Onet.pl,  wyprzedzając Wirtualną Polskę – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz RMF FM. Onet.pl zawdzięcza szerokiemu oddźwiękowi w mediach po publikacji zapisów rozmów premiera Mateusza Morawieckiego, które odbyły się w kawiarni Sowa i Przyjaciele.

30.11.2018 | przeczytano: 281 razy
IAB Mixx Awards rozdane

Już po raz dwunasty do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB MIXX Awards – najważniejszym konkursie branży interaktywnej na najlepsze kampanie z udziałem digitalu. Odebrali oni statuetki w 16 kategoriach podczas uroczystej gali, która odbyła się 28 listopada br. w Warszawie. Najwięcej statuetek – aż siedem – otrzymała agencja GONG. Podczas wydarzenia zostały także przyznane nagrody za dokonania.

30.11.2018 | przeczytano: 574 razy
IAB MIXX Awards: Joanna Pawlak tytułem Człowieka Roku

W 12. edycji IAB MIXX Awards – konkursie branży interaktywnej, w którym nagradzane są najlepsze kampanie digital oraz największe dokonania – uhonorowano Joannę Pawlak. Prezes spółki Wirtualna Polska Media otrzymała tytuł Człowieka Roku.

29.11.2018 | przeczytano: 374 razy

Wirtualna Polska kolejny raz jest najlepsza na rynku reklamy internetowej. W najnowszym raporcie magazynu „Media&Marketing Polska” Biuro Reklamy WP wyprzedziło nie tylko konkurencję z innych portali, ale także światowych potentatów, takich jak Facebook czy Google. Wirtualna Polska została nagrodzona po raz czwarty z rzędu.

26.11.2018 | przeczytano: 112 razy
1 2 3
Strona 1/40 (artykułów: 395)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone