logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wizz Air: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Tribes – zmiany i awanse w strukturze VML Poland

VML Poland tworzy strukturę opartą o multidyscyplinarne zespoły oraz awansuje sześcioro liderów, którzy staną na czele poszczególnych zespołów. 

15.01.2024 | przeczytano: 529 razy
Awanse w dziale client engagement VMLY&R

Agnieszka Winnik-Jaworska, dotychczas account supervisor, od lutego 2022 roku awansowała na stanowisko business director. Marta Gaś-Dmowska, Bartosz Mazurek i Michał Brzeczkowski - dotychczas na stanowiskach group account managers - również awansowali obejmując role: business supervisors. Tym samym cała czwórka dołącza do grona opiekunów grup biznesowych w VMLY&R obok: Magdaleny Brejnak-Kowalskiej, Aldony Boreckiej, Aleksandry Monczak i Michała Kasperczyka.

16.02.2022 | przeczytano: 883 razy
Bartłomiej Brzoskowski awansuje na stanowisko Strategy Directora agencji Kamikaze

Bartłomiej Brzoskowski awansuje w strukturze agencji Kamikaze i obejmuje nowo utworzone stanowisko Strategy Directora. Od czasu kiedy dołączył do agencji półtora roku temu, pełnił w niej funkcję Senior Strategy Plannera. Teraz, w ramach nowej funkcji, zajmie się m.in. współpracą z klientami w zakresie budowania strategii działań.

01.04.2019 | przeczytano: 534 razy
Synergic realizuje świąteczną kampanię Wizz Air na lotniskach

W okresie okołoświątecznym linie lotnicze Wizz Air reklamują specjalną ofertę lotów, której motywem przewodnim jest zaproszenie na tradycyjne niemieckie Jarmarki Świąteczne w Bochum i Dortmundzie.

07.12.2017 | przeczytano: 506 razy
Bartłomiej Brzoskowski dołącza do Kamikaze

Do zespołu agencji Kamikaze dołącza Bartłomiej Brzoskowski, obejmując stanowisko Senior Strategy Planner. Poprzednio pracował jako Account Director w agencji Feno.

25.10.2017 | przeczytano: 816 razy
Dom mediowy Carat wzmacnia dział New Business

Do zespołu domu mediowego Carat, należącego do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączył Jan Roman. Objął stanowisko new business & business development directora.

06.09.2017 | przeczytano: 654 razy
wydatki reklamowe branży turystycznej H2 2015

Według raportu Codemedia gastronomia jest liderem wydatków na reklamę w branży turystycznej. Łączne wydatki tego sektora w drugiej połowie 2015 roku wzrosły o 10%.

20.06.2016 | przeczytano: 1278 razy

Do zespołu Moniki Stanke-Rusin pracującego w ramach Social Media Business Unit dołączyła Maria Łukasik (senior account manager) i Sebastian Sitowski (account manager).

19.05.2015 | przeczytano: 666 razy
Facebook: efektywność kampanii reklamowych

Coraz więcej klientów jako miejsce zakupu produktów wybiera internet, co doprowadza do zwiększonej i kreatywniejszej walki pomiędzy firmami o to, aby to właśnie ich produkt został wybrany.

18.03.2015 | przeczytano: 1065 razy

Wizz Air, największa nisko-kosztowa i nisko-taryfowa linia lotnicza w Europie Środkowo-Wschodniej ogłosiła dziś rozpoczęcie współpracy z Visitbritain, narodową organizacją turystyczną Wielkiej Brytanii.

10.09.2012 | przeczytano: 922 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764