logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WoMM: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Omnibus na straży uczciwości: koniec z fake reviews?

Omnibus to potoczna nazwa unijnej dyrektywy, którą powinni znać wszyscy prowadzący działalność handlową, a zwłaszcza sprzedający online. Dyrektywa wprowadzi sporo pozytywnego zamieszania. Jej implementacja na poziomie krajowym m.in. podejmie walkę z tzw. fake reviews, czyli fałszywymi opiniami.

22.07.2022 | przeczytano: 1729 razy (komentarzy: 1)
UOKiK bierze się za „marketing szeptany”: na celowniku dwie agencje

UOKiK stawia zarzuty związane z handlem fałszywymi opiniami dwóm spółkom - Opinie.pro z Lubartowa oraz SN Marketing z Krakowa. Za tworzenie, pozyskiwanie i zamieszczanie fałszywych opinii w sieci grozi kara finansowa do 10 proc. obrotu. To kolejne działanie na rynku reklamy internetowej w tym roku.

29.06.2022 | przeczytano: 1883 razy

O Bluecloud: Uzyskanie intuicyjnej wiedzy o tym, kim jesteś, komu służysz, gdzie się pojawiasz i jak się rozwijasz, jest być może najbardziej niezawodnym sposobem zapewnienia trwałego sukcesu Twojej firmy. Internet to dynamiczne środowisko. Zbierając na bieżąco dane i obserwując zmiany społeczne, możemy zdecydować, gdzie należy być i jaki przekaz zbudować dla grupy celowej.

29.10.2021 | przeczytano: 358 razy
Content School by Scoop - szkolenie online z content marketingu

Na rynku debiutuje Content School by Scoop – oparte na grywalizacji szkolenie online z content marketingu. Szkolenie jest objęte akredytacją DIMAQ, co gwarantuje jego absolwentom zdobycie aż 40 punktów recertyfikacyjnych do kwalifikacji marketingowej stworzonej przez IAB.

10.10.2019 | przeczytano: 729 razy
Nowy Social Media & Influencer Marketing Manager w Valkea

Joanna Stychno dołączyła do działu social media grupy Valkea jako Social Media & Influencer Marketing Manager. Przez ostatnie lata pracowała w agencjach Hey You! oraz Harder&Harder.

29.06.2018 | przeczytano: 707 razy
Marketing internetowy - na własną rękę czy agencja marketingowa?

Internet od wielu lat jest miejscem, w którym spotykają się wzajemne potrzeby konsumentów oraz firm poszukujących nowych odbiorców. Obecnie w internecie można znaleźć wszystko – dotyczy to nie tylko osób szukających informacji o produktach lub usługach, których potrzebują, ale to także miejsce, w którym marki znajdują swoich klientów. To przestrzeń, w której konsument jest bardzo blisko z marką i wystarczy wyciągnąć rękę, aby go pozyskać. Jak zatem skutecznie dotrzeć do klienta i zachęcić go do zakupu radzi Karol Kotowski z warszawskiej agencji Content Organica.

05.02.2018 | przeczytano: 1030 razy (komentarzy: 2)
Polski Instagramem rządzą młode kobiety mieszkające na wsi?

Polskim Instagramem rządzą młode kobiety. Takie wnioski nasuwają się przy obserwacji danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Jakie światło rzuca to na ewentualne strategie rozwoju promocji naszej marki w tym serwisie i czy jest to jedyna grupa docelowa, do której powinniśmy dobierać komunikaty?

25.07.2014 | przeczytano: 907 razy

Harder&Harder, jedna z największych agencji marketingu szeptanego i społecznościowego w Polsce poszerza portfolio o kolejnych Klientów.

05.03.2012 | przeczytano: 885 razy

Początek Internet Poland Conference&Expo już za dwa tygodnie. W czasie dwóch dni trwania eventu będą miały miejsce trzy imprezy: Forum IAB, gala rozdania nagród Mixx Awards oraz targi branżowe. Ostatni punkt to całkowita nowość w corocznej imprezie organizowanej przez IAB Polska.

06.11.2011 | przeczytano: 866 razy

Agencja interaktywna Biuro Podróży Reklamy oraz firma badawcza Interactive Research Center zawarły porozumienie o strategicznym partnerstwie w obszarze działań marketingowych w social media. Firmy będą wspólnie występować w wybranych przetargach oraz wspólnie obsługiwać bardziej rozbudowane projekty z zakresu social marketingu.

10.10.2011 | przeczytano: 1393 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764