logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wojciech Bieńkowski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Rusza kampania Pure City i UN Global Compact Network Poland

Pure City, operator nowatorskiej, zielonej sieci nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej, będących jednocześnie stacjami ładowania pojazdów elektrycznych, uruchamia kampanię „Mała zmiana, wielki efekt”. Firmy, samorządy i instytucje, które chcą ograniczyć ślad węglowy będą mogły wyświetlać treści na ekologicznych nośnikach zasilanych zieloną energią z farmy wiatrowej oraz sponsorując ładowanie pojazdów elektrycznych. Patronem merytorycznym kampanii jest UN Global Compact Network Poland (UN GCNP).

21.07.2023 | przeczytano: 661 razy
Ekologiczne nośniki LED uzupełniają ofertę digitali Clear Channel Poland

Zasilane zielonym, certyfikowanym prądem nowoczesne nośniki LED uzupełniają ofertę premium digitali miejskich Clear Channel Poland (CCP). Zasięg 9 największych polskich aglomeracji, w których dotychczas dostępne były nośniki typu City Digital należące do firmy, zwiększa się o jakościowe ekrany zlokalizowane w miastach powyżej 20 tysięcy mieszkańców. Nowe ekrany stanowią atrakcyjne medium, pozwalające na kreatywną i dostosowaną do potrzeb komunikację, a jednocześnie gwarantują mierzalny udział w ograniczaniu śladu węglowego Clear Channel Poland oraz współpracujących z nią firm i marek.

13.07.2023 | przeczytano: 711 razy
Przychody Digital Network w kwietniu wzrosły o 56%%

Według wstępnych szacunków, przychody Digital Network w kwietniu wyniosły 3,9 mln zł i były o 56% wyższe w stosunku do kwietnia 2021 roku, w którym osiągnęły 2,5 mln zł. Po czterech miesiącach br., szacunkowe przychody Digital Network wyniosły łącznie 12,6 mln zł i były o 53% wyższe niż w analogicznym okresie 2021 roku. W przypadku spółki zależnej Screen Network SA sprzedaż w kwietniu była większa niż przed rokiem o 64% i wynosiła 3,6 mln zł.  Po czterech miesiącach br., szacunkowe przychody spółki zależnej wyniosły łącznie 11,4 mln zł i były wyższe o 63% r./r.

02.06.2022 | przeczytano: 410 razy
Zysk netto Digital Network wzrósł o 90%% w I kw. 2022 r.

Digital Network odnotował w I kw. 2022 r. 8,7 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 54% r./r. Spółka wypracowała zysk operacyjny na poziomie 2 mln zł – to wzrost o 1535%, a zysk netto wyniósł 1,1 mln zł, co oznacza wzrost o 90% r./r. EBITDA Digital Network wzrosła o 112% r./r. Spółka zarządzająca największą w Polsce siecią cyfrowych ekranów reklamowych opublikowała skonsolidowane sprawozdanie finansowe za I kw. 2022 r.

27.05.2022 | przeczytano: 726 razy
Rekordowe wyniki Digital Network

Przychody Digital Network w marcu wyniosły 3,693 mln zł i były o 78% wyższe w stosunku do marca 2021 roku. Po trzech miesiącach br., szacunkowe przychody grupy kapitałowej osiągnęły łącznie 8,669 mln zł i były o 54% wyższe niż w pierwszym kwartale 2021 roku. W przypadku spółki zależnej Screen Network SA, sprzedaż w marcu wyniosła 3 346 mln zł i była o 95% wyższa niż przed rokiem co stanowiło 91% całości sprzedaży Digital Network. Po trzech miesiącach br., szacunkowe przychody spółki Screen Network SA wyniosły łącznie 7,834 mln zł i były o 63% wyższe niż w 2021 roku.

26.04.2022 | przeczytano: 460 razy
Rekordowy wzrost przychodów 4fun Media

Przychody 4fun Media SA (w trakcie zmiany nazwy na Digital Network) wzrosły w lutym o 52% r./r. W przypadku spółki Screen Network SA, odpowiedzialnej za 90% sprzedaży Emitenta, wzrost był jeszcze wyższy i wyniósł 54% r./r. Od początku 2022 roku łączna sprzedaż na poziomie grupy kapitałowej wzrosła o 40%, natomiast jej lider - Screen Network - odnotował wzrost wynoszący 44,5%.

28.03.2022 | przeczytano: 661 razy

Przychody 4fun Media SA wzrosły w styczniu o 25% r./r., a w przypadku spółki zależnej Screen Network SA o 35% r./r. Lider rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH – Digital Out of Home) rozpoczął publikowanie comiesięcznych wyników sprzedaży.

03.03.2022 | przeczytano: 339 razy

Akcjonariusze 4fun Media przychylili się do propozycji Zarządu i na NZWA podjęli decyzję o zmianie dotychczasowej nazwy na Digital Network, odpowiadającą ogłoszonym przez prezesa Wojciecha Bieńkowskiego w styczniu tego roku kierunkom rozwoju grupy kapitałowej. Jednocześnie zdecydowali o powołaniu nowego Członka Rady Nadzorczej. Został nim Grzegorz Esz, manager z 25-letnim doświadczeniem zarządczym w obszarze marketingu i sprzedaży.

11.02.2022 | przeczytano: 779 razy
Nowy prezes i zmiany w 4fun Media

Grupa kapitałowa 4fun media, której głównym aktywem jest działająca w rosnącym w dwucyfrowym tempie segmencie Digital-out-of- Home (DOOH) spółka Screen Network, wyznacza nowe kierunki rozwoju i planuje zmianę nazwy. Na funkcję prezesa 4fun Media został powołany dotychczasowy Przewodniczący Rady Nadzorczej 4fun Media S.A., Wojciech Bieńkowski. Zarząd zwołał Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy na 10 lutego.

18.01.2022 | przeczytano: 470 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764