logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wprost: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 379
Gong, MSL, Wavemaker i Netflix – polskie agencje ze Złotą Statuetką Cannes Lions

Czy kradzież może być sztuką? Wspólny projekt agencji GONG, MSL i Wavemaker dla Netflix pokazuje, że tak. Podczas wczorajszej gali Cannes Lions, kampania „Sztuka kradzieży” została nagrodzona Złotym Lwem w kategorii „Outdoor”.

21.06.2022 | przeczytano: 310 razy
Nobilia przeszła rebranding

Nobilia, obecna od dwóch dekad na polskim i zagranicznym rynku, zdecydowała się na rebranding. Odnowiony wizerunek ma podkreślać elegancję i jakość premium.

06.06.2022 | przeczytano: 276 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Wyniki Grupy PMPG Polskie Media S.A. po I kwartale 2022 r.: 95% wzrostu zysku brutto ze sprzedaży oraz istotny (+22%) wzrost wskaźnika EBIDTA. Serwisy Wprost i Do Rzeczy stale zwiększają zasięgi.

06.06.2022 | przeczytano: 126 razy
Tomasz Sekielski nowym redaktorem naczelnym Newsweeka

1 lipca 2022 r. Tomasz Sekielski obejmie stanowisko redaktora naczelnego Newsweeka i jako szef wszystkich tytułów wydawanych pod marką Newsweek będzie odpowiedzialny za tygodnik Newsweek Polska, serwis Newsweek.pl oraz wydania tematyczne tygodnika.

03.06.2022 | przeczytano: 218 razy

E-wydanie „Wprost”, od 8 maja dostępne dla subskrybentów wprost.pl w każdą niedzielę od godz. 20.00, a w e-kioskach w poniedziałki rano. W miejsce e-wydania udostępnianego przed weekendem, „Wprost” wprowadza stały format wydawniczy „Magazyn Wprost Premium” dostępny wyłącznie na wprost.pl.

09.05.2022 | przeczytano: 191 razy
Nowe wydawczynie strony głównej Gazeta.pl

Magdalena Rudnik awansowała w strukturach Gazeta.pl, obejmując stanowisko zastępczyni szefowej wydawców strony głównej. Do zespołu portalu dołączyły także dwie nowe wydawczynie – Elwira Krzyżanowska i Ewa Koszowska.

05.05.2022 | przeczytano: 269 razy

Wyraźnie widoczne efekty transformacji cyfrowej. Wzrost EBITDA i stabilny skonsolidowany zysk netto.

03.05.2022 | przeczytano: 194 razy
Onet liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów

Według najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) najbardziej opiniotwórczym medium marca 2022 jest Onet z wynikiem 2 tys. cytowań w innych mediach. Na drugim miejscu znalazła się Wirtualna Polska, na której informacje inne redakcje w kraju powoływały się 1,8 tys. razy, a podium zamyka Rzeczpospolita z liczbą 1,6 tys. wzmianek w innych tytułach. Wzrost o pięć pozycji i tym samym powrót do rankingu ogólnego zyskuje Radio Plus (865 cytowań).

29.04.2022 | przeczytano: 320 razy
Sebastian Gryziecki dołącza do zespołu AWR Wprost

W kwietniu 2022 Sebastian Gryziecki objął stanowisko Head of Social Media i będzie odpowiadał za tworzenie oraz realizację strategii wydawcy w zakresie tworzenia strategii komunikacji marki „Wprost” w mediach społecznościowych.

11.04.2022 | przeczytano: 309 razy

Jednym z najgłośniejszych wydarzeń w świecie show-biznesu ostatnich dni zdecydowanie jest rozdanie Oscarów 2022 – nie tylko ze względu na sam prestiż związany z przyznaniem statuetek, ale również przez incydent spowodowany zachowaniem Willa Smitha podczas tegorocznej ceremonii. Instytut Monitorowania Mediów (IMM) informuje, że ekwiwalent reklamowy (AVE) materiałów poświęconych gali wręczenia nagród w polskich mediach wynosi ponad 44,5 mln złotych!

01.04.2022 | przeczytano: 239 razy
1 2 3
Strona 1/38 (artykułów: 379)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764