logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wprost: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 429
Nowi szefowie portalu o2 i obszaru Technologie w WP

Do Wirtualnej Polski wraca Jacek Stańczyk. Od 1 marca obejmie stanowisko szefa portalu o2. Szefem obszaru Technologie zostanie Marcin Haber, do tej pory odpowiedzialny za dział biznes we Wprost.

10.03.2024 | przeczytano: 375 razy
Grupa PMPG Polskie Media: przegląd opcji strategicznych

PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, zakończył przegląd opcji strategicznych. Jego efektem ma być przygotowanie strategii rozwoju, która będzie zakładać m.in. dalszą transformację Grupy i skupienie się na budowaniu zdywersyfikowanego portfolio dóbr cyfrowych wytwarzanych w oparciu o własne zasoby jak i nabywane poprzez inwestycje, w tym także na zasadzie transakcji media for equity. Grupa będzie chciała również postawić na rozwijanie dotychczasowych aktywów poprzez zewnętrzne inwestycje. Nowa strategia ma zostać opublikowana w I połowie 2024 roku.

06.03.2024 | przeczytano: 343 razy
PMPG Polskie Media uruchamia nowy serwis

PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, zwiększa ofertę proponowanych treści. AWR Wprost, będąca częścią Grupy, uruchamia nowy serwis kulinarny Smaki.pl. PMPG kontynuuje działania nastawione na powiększenie grupy docelowej odbiorców poprzez dywersyfikację przekazywanych treści, dzięki zwiększaniu liczby nowych formatów oraz tworzeniu nowych serwisów tematycznych.

29.02.2024 | przeczytano: 562 razy
Wyniki Konkursu Dziennikarz Medyczny Roku 2023

Wieczór 26 stycznia w Hotelu Airport Okęcie wypełniły konkursowe emocje. Na zorganizowaną przez Stowarzyszenie Dziennikarze dla Zdrowia cykliczną Konferencję Noworoczną przybyli przedstawiciele mediów z całego kraju, podejmujący w swoich publikacjach tematykę zdrowia. Podczas spotkania rozstrzygnięto kolejną edycję konkursu organizowanego od 15 lat - o zaszczytny tytuł Dziennikarza Medycznego Roku.

04.02.2024 | przeczytano: 548 razy
Najbardziej opiniotwórcze media 2023 roku - podsumowanie

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie miejsce na podium, a jej treści zostały dalej przekazane przez inne redakcje 32,5 tys. razy.

04.02.2024 | przeczytano: 1052 razy
TVN24 wciąż liderem najbardziej opiniotwórczych mediów

Stacja TVN24 już po raz trzeci z rzędu zajmuje czołową pozycję w rankingu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w grudniu 2023 roku inne redakcje powoływały się na nią przeszło 4,2 tys. razy. Na drugim miejscu – dzięki awansowi aż o cztery pozycje i liczbie 3,6 tys. cytowań – znajduje się Onet. Trzecia pozycja należy do Gazety Wyborczej z wynikiem ponad 3,4 tys. odwołań.

04.02.2024 | przeczytano: 562 razy
Lidia Cybulska awansuje w Iberionie

Lidia Cybulska dołączyła do Iberionu jako pierwsza z siedmiu gwiazd, które spółka ogłaszała w ramach przeprowadzonego w ubiegłym roku rebrandingu. Początkowo objęła funkcję dyrektor sprzedaży. Po awansie, obejmie kierownictwem całe biuro reklamy.

22.01.2024 | przeczytano: 423 razy
Natalia Rzewińska zastępczynią redaktora naczelnego dziennika Fakt

Z początkiem stycznia 2024 r. Natalia Rzewińska objęła funkcję zastępczyni redaktora naczelnego dziennika Fakt i w nowej roli będzie odpowiedzialna za kwestie online oraz za dalszy rozwój serwisu Fakt.pl.

02.01.2024 | przeczytano: 794 razy
Listopad: TVN24 ponownie z tytułem najbardziej opiniotwórczego medium

Stacja TVN24 drugi raz z rzędu obejmuje pozycję lidera rankingu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w listopadzie 2023 roku inne redakcje powoływały się na nią ponad 4,6 tys. razy. Na podium powraca Gazeta Wyborcza, która z wynikiem przeszło 3,7 tys. wzmianek obejmuje drugie miejsce. Trzecia pozycja należy do stacji RMF FM, do informacji której odwoływano się ponad 3,5 tys. razy.

27.12.2023 | przeczytano: 494 razy
TVN24 na czele najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Stacja TVN24 po raz pierwszy w tym roku została liderem rankingu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, w październiku 2023 roku odnotowała ona ponad 4,9 tys. cytowań przez inne redakcje. Na drugim miejscu plasuje się RMF FM z liczbą ponad 4,4 tys. wzmianek. Trzecią pozycję zajmuje Rzeczpospolita, do informacji której odnoszono się przeszło 4,2 tys. razy.

05.12.2023 | przeczytano: 477 razy
1 2 3
Strona 1/43 (artykułów: 429)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764