logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wrocław: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1408

Plakaty laureatów III edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska podbijają polskie miasta. Prezentacja zwycięskich prac, zainspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą”, stanowi część jesiennej kampanii reklamowej marki Śliwka Nałęczowska.

19.10.2020 | przeczytano: 73 razy
„Maseczki do kontroli” – specjalna akcja „Gazety Wyborczej” w 20 polskich miastach

Dziś - w piątek, 16 października br. reporterzy lokalnych redakcji „Gazety Wyborczej” sprawdzali, jak mieszkańcy 20 polskich miast stosują się do przestrzegania nakazu zasłaniania nosa i ust w miejscach publicznych. Wyniki testu pojawią się już dzisiaj w serwisach lokalnych oraz stronie głównej Wyborcza.pl. Więcej na ten temat będzie można przeczytać natomiast w weekendowym wydaniu „Gazety Wyborczej” wraz z rozmową z psycholożką o tym, dlaczego nie lubimy nosić maseczek, oraz zestawem odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w sprawie noszenia osłon na nos i usta.  

16.10.2020 | przeczytano: 103 razy
Doradztwo Mediowe optymalizuje proces obsługi klientów i stawia na ofertę internetową

Zespół Doradztwa Mediowego z Grupy Radiowej Agory, który od lat tworzy dla klientów wielomediowe kampanie reklamowe, od jesieni 2020 r. działa w zmienionej strukturze. W nowo wyznaczonych pięciu kluczowych regionach Polski doświadczeni doradcy oraz managerowie pracują bezpośrednio z reklamodawcami. Na coraz szerszą skalę w ofercie spółki są też dostępne rozwiązania z zakresu digital marketingu, np. partnerstwa unikalnych audycji radiowych czy dedykowane podcasty.  

12.10.2020 | przeczytano: 186 razy
Gwiazdy w kampanii #Dobrokontrawirus

„Wirus narzucił nam ograniczenia. Dobro jest nieograniczone” przekonują Magdalena Różczka, Mateusz Damięcki, Agnieszka Sienkiewicz, Artur Barciś, Omenaa Mensah i Ada Fijał w najnowszej kampanii Plebiscytu „Gwiazdy Dobroczynności” #dobrokontrawirus.

12.10.2020 | przeczytano: 221 razy
Żabka zakończyła największy remodeling sklepów w Europie

Żabka sfinalizowała największy w Europie remodeling sklepów, w efekcie którego ponad 6500 placówek sieci funkcjonuje już w nowym koncepcie i oznaczonych jest zielonym logo z uśmiechem. Proces modernizacji sklepów rozpoczął się w 2016 roku od 51 zmienionych placówek. Po 4 latach sieć zremodelowała już wszystkie sklepy. Zmiana pozytywnie wpłynęła na pozycjonowanie marki, efektywność sprzedażową i zwiększenie liczby klientów. W całym procesie Żabka wspierana była przez właściciela – fundusz CVC Capital Partners. Ostatni sklep w nowym formacie został otwarty na początku października br. w Warszawie przy ul. Boya Żeleńskiego 2.

09.10.2020 | przeczytano: 199 razy

Dolby Laboratories poinformował o uruchomieniu całodobowego kanału telewizji naziemnej z wykorzystaniem technologii audio nowej generacji Dolby AC-4.

09.10.2020 | przeczytano: 226 razy
Reklama na dwóch kółkach – kampanie na rowerach Nextbike

Skrzydełka reklamowe na rowerach miejskich to wpadające w oko nośniki i skuteczne rozwiązanie promocyjne, pozwalające na realizację kreatywnych, oryginalnych kampanii w sercu miasta. Od teraz kampanię można zamówić bezpośrednio u operatora systemów rowerowych – Nextbike Polska.

09.10.2020 | przeczytano: 296 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2020

Spośród rekordowej liczby 394 zgłoszeń w XVIII edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 93, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały: Grupa Komunikacja Plus (11 nominacji), OLX – (6 nominacji) oraz 24/7Communication i 38 Content Communication (po 5 nominacji).

08.10.2020 | przeczytano: 461 razy
Grand Video Awards 2020 wręczone

Martin Stankiewicz otrzymał nagrodę dla Kanału Roku podczas gali Grand Video Awards 2020. Jego filmy zwyciężyły w kategoriach: Hobby, podróże, sport oraz Muzyka. Nagrodę Widzów otrzymał Krzysztof Gonciarz.

07.10.2020 | przeczytano: 305 razy

Już jutro - w środę, 7 października br. Rock Radio zaprosi wszystkich na wspólne śniadanie, czyli rockową ucztę dla ucha i brzucha. W Warszawie na Pl. Europejskim stanie plenerowe studio rozgłośni i food truck kultowej sieci Pasibus - słuchacze w stolicy będą mogli spróbować Classic Rock Burgera i spotkać się z Janem Bajorkiem, a pozostali - spędzić czas z wyjątkową audycją na żywo nadawaną w godz. 8:00-14:00.

06.10.2020 | przeczytano: 214 razy
1 2 3
Strona 1/141 (artykułów: 1408)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764